Lähetän "ruusuja" ent. pääministeri Lipposelle, ministeri Sasille ja koko sille hallitukselle, joka yksityisti autokatsastuksen.
Olkoon "ruusuissa" paljon pistäviä piikkejä.
Ruusuja tai "ruusuja"
7
418
Vastaukset
- nokkospuskan
mainitsemastasi syystä ja parista muustakin.
- Liisilä
Nousiks toimenpiteen hinta niin vietävän paljon, että oikein piikkien kanssa ? ?
- Hintriika*
Lähetän ruusuja Sinulle, Venlastiina. Vaikka kauneimmankin ruusun alla piilee piikki pistävä, niin tässä ei ole mitään piikittelyä. Päinvastoin.
Onneksi minulla ei ole vara pitää autoa. Voin kulkea vihellellen. - Reska-setä
Iso puketti tulipunaisia ruusuja Sutulle!
Kerrankin NAINEN eikä viimmesen päälle trimmattu luuviulu!Jos hän olisi aloittanut sukupuuttokeskustelun eilen, olisi se otettu aprillipilana.
Oikean ajoituksen ansiosta siitä on virinnyt vilkas ja asiallinen keskustelu, joten ojennan muhkean ruusun...- Hintriika*
Venlastiina kirjoitti:
Jos hän olisi aloittanut sukupuuttokeskustelun eilen, olisi se otettu aprillipilana.
Oikean ajoituksen ansiosta siitä on virinnyt vilkas ja asiallinen keskustelu, joten ojennan muhkean ruusun...och pockar! (Eikö ollut fiinisti sanottu!)
- Hintriika*
Venlastiina kirjoitti:
Jos hän olisi aloittanut sukupuuttokeskustelun eilen, olisi se otettu aprillipilana.
Oikean ajoituksen ansiosta siitä on virinnyt vilkas ja asiallinen keskustelu, joten ojennan muhkean ruusun...och pockar! (Eikö ollut fiinisti sanottu!)
Ei täällä selviä yhdellä pokkauksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164