Eli siis millä keinoilla saisi hien hajun miedommaksi? Vaikka mitä dödöjä käyttää, nii ei toimi. Jossain vaiheessa päivällä pettää.. Jos joku odennut hyväksi jonkun dödön, niin antakaas nimi.
Tietysti se on henkilökohtaista, ja apteekkiin kai pitäisi mennä. Mutta tilanne ei kuitenkaan kovin paha ole. Haittaa kuitenkin itseäni ja takuulla jossain vaiheessa muita. :D
Juon toisaalta aika vähän..Voisiko runsaampi juominen vaikuttaa asiaan? Että ei haisisi niin pahalle?
Kainalokarvat ovat niin lyhyet kun mahdollista.
Olen siis 15 vuotias tyttö.
Hikeentyminen
4
472
Vastaukset
- Pau-la
Juomisella voi toki olla merkitystä asiaan, koska silloin hiessä on enemmän kuona-aineita.
Apteekista löytyy tehokkaita dödöjä, joilla pitäisi kyllä pahemmatkin hajut lähteä. Ainakin muistaakseni Linden&Vossilla Triple Dry on hyvä deodorantti.
Pikkuhiljaa se hien haju sitten käytössä vähenee ja voi siirtyä miedompiin tuotteisiin. Toki murrosiässä hormonimyllerryskin aiheuttaa omat hajunsa. - jokutytsy
Minulla on vähän sama ongelma ja olen itsekkin miettinyt asiaa miten saisin vähennettyä hienhajua.Se häiritsee aika paljon koulussa.Täytyy kai käydä apteekissa sitten.Olen myös 15 w tyttö
- Mörö
Ihan ensimmäiseksi, pidä huolta hygieniastasi eli pese kainalot ja vaihda puhdas paita päivittäin! Toiseksi, apteekista saa sellaista deodoranttia, joka estää hikeä erittymästä. Se siis tukkii hikirauhaset, jolloin hiki ei pääse erittymään iholle, eikä pahaa hajua synny.
- mörö
Hiki haisee iholla olevien bakteerien vuoksi. Eli joutuessaan niiden kanssa tekemisiin, hiki alkaa haista. Päivittäisellä peseytymisellä ja puhtaalla vaatetuksella on hyvin paljon merkitystä.
Apteekista tosiaan saa sellaista deodoranttia, joka tukkii hikirauhaset, jolloin hiki eri erity iholle, eikä täten myöskään haise. Kysypä sieltä, osaavat varmasti neuvoa sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774