Eli kertokaa, jos tiedätte miksi osumat menevät yleensä vasemmalle taulussa.
Aseessa ei ole vikaa, sillä sama juttu eri pistooleilla.
Ilmeisesti otteessani on jokin pielessä, mutta en ole vielä keksinyt mikä.
kiitos etukäteen vinkeistä.
Aseotteessa vikaa
9
1179
Vastaukset
- MagnaMies
Liipasuvirhe ja johtuu siitä, että sormi on joko liian syvällä liipasinkaaressa tai sitten ei ole tarpeeksi syvällä.
Useimmiten kun tuohon törmää, homma on niinpäin, että kyseessä on henkilö, jolla sormi on intin muinaisten oppien mukaisesti sormi liian syvällä liipasinkaaressa.
Tämä siis sillä edellytykellä että olet oikeakätinen.- Ruger
Pitääpä huomioida tuokin seikka.
- sama vika
Minulla on myös sama ongelma ampuessa.
ELi kysyisinkin että miten korjaan sormen asentoa?
Tää tapahtuu vain pistoolilla mamuttaessa - sama vika mulla
Tää tapahtuu vain pistoolilla mamuttaessa - MagnaMies
sama vika kirjoitti:
Tää tapahtuu vain pistoolilla mamuttaessaKlikkipatruunaharjoittelulla. Haet sillä oikean kohdan sormelle, niin että pistooli ei liipasinta puristaessa ja laukaistaessa liiku mihinkään suuntaan.
Liipasintahan sitten nimenomaan puristetaan, ei vedetä, nykäistä tai paineta. Laukauksen täytyy tulla itsellekin "yllätyksenä". - MagnaMies
sama vika kirjoitti:
Tää tapahtuu vain pistoolilla mamuttaessaKlikkipatruunaharjoittelulla. Haet sillä oikean kohdan sormelle, niin että pistooli ei liipasinta puristaessa ja laukaistaessa liiku mihinkään suuntaan.
Liipasintahan sitten nimenomaan puristetaan, ei vedetä, nykäistä tai paineta. Laukauksen täytyy tulla itsellekin "yllätyksenä". - H.Ö.
sama vika mulla kirjoitti:
Tää tapahtuu vain pistoolilla mamuttaessaHivvauta vasaralla liipasinsormee etuossaa. Et kärsi pahemmi nykästä etäkä sormee liijan pitkälle laettoo.
- liipaisimen paikkaa
sama vika mulla kirjoitti:
Tää tapahtuu vain pistoolilla mamuttaessasopivaksi.
- H.Ö.
liipaisimen paikkaa kirjoitti:
sopivaksi.
Jostae muusta konstista piätettävä, ee ookkaa liipasin mitenkkän siätettävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758