Eli kertokaa, jos tiedätte miksi osumat menevät yleensä vasemmalle taulussa.
Aseessa ei ole vikaa, sillä sama juttu eri pistooleilla.
Ilmeisesti otteessani on jokin pielessä, mutta en ole vielä keksinyt mikä.
kiitos etukäteen vinkeistä.
Aseotteessa vikaa
9
1286
Vastaukset
- MagnaMies
Liipasuvirhe ja johtuu siitä, että sormi on joko liian syvällä liipasinkaaressa tai sitten ei ole tarpeeksi syvällä.
Useimmiten kun tuohon törmää, homma on niinpäin, että kyseessä on henkilö, jolla sormi on intin muinaisten oppien mukaisesti sormi liian syvällä liipasinkaaressa.
Tämä siis sillä edellytykellä että olet oikeakätinen.- Ruger
Pitääpä huomioida tuokin seikka.
- sama vika
Minulla on myös sama ongelma ampuessa.
ELi kysyisinkin että miten korjaan sormen asentoa?
Tää tapahtuu vain pistoolilla mamuttaessa - sama vika mulla
Tää tapahtuu vain pistoolilla mamuttaessa - MagnaMies
sama vika kirjoitti:
Tää tapahtuu vain pistoolilla mamuttaessaKlikkipatruunaharjoittelulla. Haet sillä oikean kohdan sormelle, niin että pistooli ei liipasinta puristaessa ja laukaistaessa liiku mihinkään suuntaan.
Liipasintahan sitten nimenomaan puristetaan, ei vedetä, nykäistä tai paineta. Laukauksen täytyy tulla itsellekin "yllätyksenä". - MagnaMies
sama vika kirjoitti:
Tää tapahtuu vain pistoolilla mamuttaessaKlikkipatruunaharjoittelulla. Haet sillä oikean kohdan sormelle, niin että pistooli ei liipasinta puristaessa ja laukaistaessa liiku mihinkään suuntaan.
Liipasintahan sitten nimenomaan puristetaan, ei vedetä, nykäistä tai paineta. Laukauksen täytyy tulla itsellekin "yllätyksenä". - H.Ö.
sama vika mulla kirjoitti:
Tää tapahtuu vain pistoolilla mamuttaessaHivvauta vasaralla liipasinsormee etuossaa. Et kärsi pahemmi nykästä etäkä sormee liijan pitkälle laettoo.
- liipaisimen paikkaa
sama vika mulla kirjoitti:
Tää tapahtuu vain pistoolilla mamuttaessasopivaksi.
- H.Ö.
liipaisimen paikkaa kirjoitti:
sopivaksi.
Jostae muusta konstista piätettävä, ee ookkaa liipasin mitenkkän siätettävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252114Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921935Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881911MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131613Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881476Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11474Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241437Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481277Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731144Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351139