Iv-tentistä, tietty joka paikassa omanlaisia, mutta onko kuinka pahoja? Vähä jänskää mennä tekee se, kun sitä valmiina ne iv-luvat pitää olla. Siis tietty pitää osata, mutta koulussa ollut aika pahoja laskuja, niin oko työelämässä semmosia käytännönläheisiä?! Kiitti, jos joku viitsii vastata.
iv-tentti
3
1650
Vastaukset
- ainakin
Oli näyttökoe eli ylilääkäri katseli vieressä kun aloitit nesteytyksen.
Sitten oli kirjallinen koe laskuineen ja kysymyksineen. Laskuja oli noin 20 ja osa niistä oli ihan "normaalia" yleislaskuja annoksista. Sitten oli laimennoslaskuja ja tavallaan muutama kompalasku yhdistettynyä kysymyksiin.
Eli tarkkana sai olla. Yhtään virhettä ei saanut laskuissa olla ja kirjallisissa kysymyksissä piti löytyä tietyt asiat aina.- kohta valmis sh
ok, eli täytyy tässä vähän laskea laskuja ennen tenttiä. Kyllä ne on aina sujunut harjoitteluissakin, mutta silti jänskää se tentti. Ja totta, työelämässä voi olla vaikeampiakin ja onhan siellä vauhti eri kuin koulussa laskiessa.
- voi tulla
vielä pahempia laskuja kuin koulussa, riippuu vähän työpaikasta. Iv-tentti ei varmasti mikään älyttömän vaikea ole, mutta kannattaa muistaa harjoittaa päätä vaikeilla laskuilla ihan oma-aloitteisesti, sillä usein se vaikea lasku sattuu eteen työelämässä kiiretilanteessa ja juuri kun sitä vähiten odotat! Näin kävi minulle ja olen onnellinen että olen pitänyt yllä lääkelaskutaitojani näitä tilanteita varten! Joskin olen sellaisessa yksikössä jossa tulee paljon laskettavaa joka päivä ja työnantajakin velvoittaa lääkelaskukursseille 1 x vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897