Meillä lapsettomuuden syy miehen lähes olemattomat siittiöt. Muutama epäonnistunut hoito takana, johon mies ei ole rahallisesti yhtään osallistunut. Nyt olisi tarkoitus kokeilla 1. icsi hoitoa, mutta mies on työmatkalla kesäkuun loppuun asti ja palaa vasta kun klinikan kesätauko alkaa. Olen miettinyt, että jaksanko odottaa ensi syksyyn asti vai pitäisikö vaihtaa miestä tai mennä hoitoihin yksin? Tämä siksi, koska täytän huhtikuussa 35v ja aika alkaa olla jo ikänikin puolesta vähissä.
Ja tosiaan edes sen yhden lapsen haluan ja sen saamisessa ei pitäisi olla ongelmaa, koska minussa ei ole todettu mitään vikaa.
Onko kenelläkään samanlaisia ajatuksia ollut mielessä ja miten olette ratkaisunne tehneet?
mitä tekisin??
5
561
Vastaukset
- .......
Ilmeisesti suhteenne ei ole kovin vahvoilla kantimilla kun edes ajattelet tuollaisia. Mitä mieltä miehesi olisi jos käyttäisitte luovuttajan siittiöitä? Itse ainakin tuossa tapauksessa turvautuisin niihin enkä tuhlaisia rahoja ja kiduttaisi itseäni keinohedelmöityksin.
Jos mun ukko ei saa mua paksuksi ja minussa ei ole vikaa niin kiiruhdan kyllä hakemaan siittiöt jostain muualta. - n_35 myös
voiko olla ulkopuolinen siittäjä ratkaisusi?
- ...
Meillä ainakin lääkäri ehdotti siittiöiden pakastusta, jos mies on työmatkoilla hoitojen aikana. Toinen asia on tietysti, haluatko yksinään hoitoihin. Meille lääkäri sanoi, ettei kannata yhtään enää siirtää hoitoja, vaikka olin vasta 30v. Mies nyt sitten sattui kuitenkin olemaan kotona, joten pakastusta ei tarvinnut. Plussaa tuli ekasta icsi-hoidosta, joten kyllä kannatti. Nyt menossa rv 22 eli haluaisin kannustaa teitä kaikkia: eka yrityskin voi tärpätä.
- ei muita.
Moi1
Tuntuu pahalta sanoa tätä ääneen, mutta sun miehesi ei näytä kovin paljon välittävän lapsen saamisestä jopa toi näyttä sen, ettei hän osallistuu maksuihin.
Tuntuu että olet omillaan koko lapsensaamisen kanssa.
Siksi neuvonkin, että ajattele nyt vaan ja yksistään itseäs ja Sun elämää. Ei Sinun tartte uhrautua toisen takia, sinulla on oikeus saada oma lapsi jos miehesi ei kerrän pystyy sitä Sinulle antamaan.
Jos hankit itsensä raskaaksi niin miehesi joko hyväksyy sen tai sitten ei. Jos hän ei hyväksyy vierasta lasta no miksi Sinä hyväksyisit hänet lapsettomana?
Ja Sinun kellosi on kohta todellakin pysähtymässä, älä viivyttelee enää hetkeäkään koska voit jäädä lapsettomaksi ja kärsiä siitä koko loppuelämänsä ja onko se miehesi sen arvoinen? tuskinpa. Kuka ei ole sen arvoinen, että jättä omat haaveet omasta lapsesta. Mieti sitä ja onni matkaan! - pakoilee
tota hommaa nyt. se on varmasti niin paha kolaus miehisyydelle ettei me naiset sitä bonjata, mutta..jos työ on tärkeempää hänelle niin...kröhöm...aika outoa.aattele jos normisti saisitte lapsen?? olisiko työ tärkeempää?? ehkä.. ehkä sitten sitä lasta ei teille tulisikaan. vaiha ukkoa.oot samanikäinen kun minä ja samas tilanteessa kun minäkin olin.. ei hän rakasta sinua jos noin kiemurtelee.kaikki saavat sairaslomaa.paitsi perfectionistit ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938