kokemuksia..

may-87

mun asia liittyy pettämiseen. se ei oo todellakaan kiva asia,voin sanoa. mutta mä halusin kysyä teidän kokemuksistanne tässä asiassa. eli,ootteko ikinä pettäny kumppanianne ja jos ootte niin ootteko tunnustaneet sen? eikö joskus ole hyvä jättää kertomatta vaikka rehellisyys on hyvästä? entä jos on pettänyt kännissä ja katuu kovasti muttei uskalla kertoa? tästä voi olla montaa mieltä,mutta oikestaan siitä ei osaa sanoa jos ei ole kokemusta pettämisen kohteeksi joutumisesta ja itse pettämisestä.

4

379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pate

Musta pettäminen on ok, kuhan ei jää kii. Mä petän itseasiassa koko ajan, mutta mulla on hyvä syy! Mulla on likka kaveri. Hei, joka kunnon jätkällä sellanen on. Mutta mulla on myös poikafrendi, tosin suurena salaisuutena! Mut multa sujuu tää hyvin, ja hauskaa on. Tää jätkä tietää asiasta, ja ymmärtää, vaikka ei tietty haluu mun makaavan tän tytön kaa. Mut hei, ei siitä pettämisestä kuulu huonoa omatuntoa olla!

• lume

pettäminen ei ole missäännimessä hyväksyttävää.. kannattaa ajatella, miltä itestä tunttu, jos sua petettäis.. mutta kaikki ihmiset ei ole samanlaisia, vaikka sinusta pettäminen ois ok, niin toisesta se ei välttämättä ole. ja pettäminen suhteessa osoittaa vain, että suhteessa on jotain puutteita tai pahasti vialla.. ei kukaan petä toista toimivassa ja hyvässä suhteessa. ja jos olet pettänyt toista, niin sinun kyllä tulisi kertoa siitä toisella, koska jos pettäminen tuleekin myöhemmin ilmi jonkun muun kautta, niin sillä voi olla vielä tuhooisammat seuraukset... eli älkää pettäkö..

• Sara~*

Minä olen pettänyt exääni kerran suhtemme alussa tuhannen tukossa. Mies näki kaiken, mutta siitä ei syntynyt sen kummempaa sotkua, koska jopa miehen omat kaverit puolustivat minua (harvinaista?!) kovan humalani takia. Suhteemme jatkui siitä eteenpäin kaksi ja puoli vuotta ja eromme vaikutti olevan kovempi pala miehen kavereille (ovathan he myös minunkin ystäviäni vieläkin), kuin meille kummallekaan :D
      Nykyistäni en pettäisi KOSKAAN. Siitä olen täysin varma.

• may-87

niin,mutta entä jos ei kunnolla muista sitä pettämistä? pelkästään sen että suuteli jotakin?
        eräällä tutullani on sellanen juttu että se petti(tyttö)jätkäänsä suhteen alkuvaiheessa ja oli kovassa humalassa. sillä oli jotakin ongelmia ku sillä oli vielä tunteita jätkää kohtaan jonka kaa se petti. mutta ne tunteet hävis ja se on ollu poitsunsa kaa yli 4 kuukautta. eikä oo kertonu. mitä mieltä ootte?
        ja tässä vielä yksi kysymys että ootteko ikinä aavistanu että poika/tyttöystävänne on tiennyt teidän pettäneen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1159
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1073
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1069
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe