Kuinka moni

Lucky711

täälläkin on joutunut kärvistelemään Elisan uudistuneen laskutuksen vuoksi. Meillä 2 liittymää ja molemmista tipahtelee 2 laskua kuukaudessa a' 40€ eli ollaan pa!. Noh enää kuukausi tuskaa ja Elisa voi häipyä huitsin nevadaan. Kysynkin kuinka moni lopettaa asiakassuhteensa Elisan kanssa armon vuonna 2008?

11

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka...

      kertoisin, mutta hyvin monet ovat samassa
      veneessä kanssasi ja antaneet saman
      lupauksen. Toivottavasti ei jää pelkäksi
      lupaukseksi. Uskoisi elisa ottavan mokasta
      opiksi, kun tajuavat asiakaskadon ;)

    • tojuha

      Elisa loppuu mun osalta 21.4.2008 ja paluuta elisalle ei ole.

    • Ninni..

      Irtisanotaan kaikki 5 elisan liittymää kesäkuussa ja se on ihan varma että ei tule enää koskaan elisa liittymiä!!

      • täällä

        Samoin tehdään meidän perheessä, 4 liittymää lähtee elisalta kesän alussa. Syksyn laskutus sekoilut riittivät. Kännykkä kannattaa ostaa ihan käteisellä, sitten voikin valita liittymän miten haluaa ja siihen saa myös saldorajan. Ja jos rupeaa tympii sen voi irtisanoa ihan miten lystää.


    • Tadadaaaa

      Elisan laskuja tullut kahteen liittymään kahdesti kuussa loppuvuodesta lähtien, niinkuin teillekin. En kuitenkaan valita koska kesällä oli mahtavaa kun ei tullut laskuja lainkaan moneen kuukauteen.

      Minun maalaisjärki kuitenkin sanoi, että ne vielä eteen tulee kun niitä ei nyt näy, enhän kuitenkaan ollut lopettanut kännykän käyttämistä.

      Syksyllä niitä on sitten tullut tuplana ja jos rahat ovat olleet finaalissa niin olen tehnyt laskunsiirron. Jokaisen laskun mukana on tullut lappu joka neuvoi miten laskun eräpäivää sai siirrettyä jopa kolmekin viikkoa. Viimeisimmänkin laskun mukana sellainen tuli, vaikka laskutus alkaa olla ajantasalla.

      Kannattaisiko teidän siirtää myös laskuja? Kompensoida siten tiukempaa laskutusaikataulua ja lievittää ahdistusta?

      • en ollut

        huomannutkaan tuollaista vaihtoehtoa. Tosin laskun siirrolla olisi vain siirtänyt kurjuutta koska ei sitä rahaa enempää myöhemminkään olisi ollut. Nyt laskut alkavat olla ajantasalla ja Elisa pian historiaa meidän osalta. Ihan vain mielenkiinnosta vielä kysyn, olet ilmiselvästi tyytyväinen Elisan asiakas?


      • Elisasta eroon
        en ollut kirjoitti:

        huomannutkaan tuollaista vaihtoehtoa. Tosin laskun siirrolla olisi vain siirtänyt kurjuutta koska ei sitä rahaa enempää myöhemminkään olisi ollut. Nyt laskut alkavat olla ajantasalla ja Elisa pian historiaa meidän osalta. Ihan vain mielenkiinnosta vielä kysyn, olet ilmiselvästi tyytyväinen Elisan asiakas?

        Mun pakkosuhteeni Elisaan päättyy 25. päivä kuluvaa kuuta ja vaihdan välittömästi operaattoria!!! Olen sen verran kypsä. En ikinä enää palaa kyseisen lafkan asiakkaaksi.


      • Tadadaaaa
        en ollut kirjoitti:

        huomannutkaan tuollaista vaihtoehtoa. Tosin laskun siirrolla olisi vain siirtänyt kurjuutta koska ei sitä rahaa enempää myöhemminkään olisi ollut. Nyt laskut alkavat olla ajantasalla ja Elisa pian historiaa meidän osalta. Ihan vain mielenkiinnosta vielä kysyn, olet ilmiselvästi tyytyväinen Elisan asiakas?

        Kokonaisuudessa olen aivan tyytyväinen Elisan asiakas (vuodesta 1998), en tietysti ollut onnellinen siitä että he saivat hölmöiltyä laskutuksensa oikein ruhtinaallisesti. En kuitenkaan menetä yöuniani tai vaihda operaattoria sen takia , koska ei ruoho yhtään sen vihreämpää ole aidan toisella puolella.

        Soneralla ja DNAlla on omat ongelmansa, käy vaikka lukemassa keskustelun noiden operaattoreiden kohdalta, saat esimakua tulevasta kun siirryt jommankumman asiakkaaksi.


    • ASIKAS

      Lopetin KAIKKI 3 Elisan liittymää (minä ja lapset) helmikuussa. Ilmoitin Elisalle liittymien lopetuksesta. Elisa "palkitsi" minut tuplalaskutuksella ja perintäkehotuksella.

      Olen tehnyt kuluttaja-asiamiehelle 4 ilmoitusta virheellisestä laskutuksesta.

      Elisan asiakaspalveluun jouduin odottamaan 1 tunti 53 minuuttia.

      Ei korjaantunut asia.

      ELISA ON SIIS PERSEESTÄ.VAIHTAKAA LIITTYMMMMMMMMMMÄÄ

    • Fuck Elisa

      Erosin Elisasta tammikuussa. Vieläkin lähettävät laskuja vaikka mulla on jo DNA puhelin. AsikAS palveluun ei kannata soittaa. Odota nyt tunti että joku vastaa. sit ku saa jonku kiinni ni se lupaa korjaa laskut ja mitään ei tapahdu.

      • Angellica

        sitten meni hermot totaalisesti elisaan. Mulle tuli kirje perintätoimistolta missä karhuttiin viime joulukuussa erääntynyttä laskua. Ja kaiken huippu oli kun siinä luki että sulkeutunut liittymänne avataan kun lasku on maksettu. Perhana,olin maksanut sen laskun ja muistin sen kun oli tyttären viimeinen lasku ennenkuin kännynumero siirtyi dna:n. Ja mun liittymä on ollut auki koko ajan.
        Siitä sitten soittamaan elisaan ja puolen tunnin jonotuksen jälkeen sain kiinni asiakaspalvelijan niin hermot on jo aivan mennyt. Lasku näkyi siellä maksettuna mutta piti soittaa uudelleen kun luotonhallinta oli kiinni.
        No sitten maanantaina uusi soitto ja nyt jouduin tappelemaan kun mulle väitetään että se karhu on ihan oikein. Lopulta poltin päreeni kokonaan ja sitten mies lupaa ottaa asiasta selvää. No hän selvittää asiaa ja kyllä että sitten kesti ennenkuin sain hänet ymmärtämään että liittymä on minun nimissäni ja lasku tyttären ja lasku on hoidettu. Helvetti,en paremmin sano. Kaiken huipuksi minua vaadittiin vielä maksamaan perintäkulut vaikka syy ei ollut minun. No mies lupaa soittaa minulle uudelleen kun on selvittänyt sen asian. Ja soittaa,ihme kyllä ja nyt sitten asia on selvitetty enkä maksa mitään perintäkuluja. Lisäksi olin maksanut jonkun laskun kahteen kertaan joka tuli nyt myös selville. Niin että meidän 2v sopimus menee kohta umpeen ja tiedän mitä elisan liittymälle sitten tapahtuu. Eikä tule meille mitään elisaa enää. Ja sitten se että muilla olisi jotain sanomista niin ilmoitan että meillä on yksi liittymä dna:lla eikä sen laskuissa ole ollut mitään ongelmia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9254
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      42
      2720
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1340
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe