mulla on äiti joka vetää sätkää suunnilleen puolen tunnin välein! ei sentään sisällä onneks mut parvekkeen ovi on tietysti mun huoneessa ja kaikki savut tulee aina tänne, ärsyttää jatkuvasti haistella sen tupakansavuja!! se vähättelee aina mun valituksia eiäk suostu vaihtaa järjestystäkään vaikka ihan hyvin voisin vaihtaa huonetta sen huoneeseen, se vain on vähän isompi. voinko saada keuhkosyövän tupakansavusta?? miten saan taottua äitini päähän että joko a: lopettaa savuttelun (mahdotonta) tai b: saisin savuttoman huoneen?!?!?!?!?!? alkaa mennä hermot tohon savuun!
äitini ketjupolttaminen vituttaa
4
1933
Vastaukset
- fnesidfb
Passiiviseen tupakointiin. Ei hyvä. Jossain tutkimuksessa passiivinen tupakointi on pahempi kuin itse tupakointi! Tekeekö mielesi tupakkaa? Luulisi että laissa olisi pykälä joka suojelee lasta tupakan savulta. Tiedä sitä sitten, kysy poliisilta.
- ttas
Alota ite polttaa niin ei haittaa niin paljo
- gbfnkbn
Mun isä ryyppää joka viikko. Pilaa joka helvetin viikonlopun... Aina saa kattoo sen kännistä naamaa ja kuunnella sen sammallusta. Oon yrittäny puhuu sille asiasta, mut tää vaan kimpaantuu, kun otan asian puheeksi. Lisäks se ei koskaan myönnä juoneensa vaikka viina haisis kilsan päähän. Se myös piilottelee pulloja ja kun joskus löydän jonkun sen "kätköistä", niin se toteaa siihen jotain "Mitä sitten!" ... Ei vittu ottaa päähän. Multa ja äidiltä menee hermot...
- gaqwebgh
onneks mulla ei oo sellasta juoppo-isää. semmone elämä ois helvettiä. toivottavasti sulle tuli parempi olo. hahhahhahhahhhahhahhaaaaaaa!!! ei mut oikeesti se ois hirveetä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2054997Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184093Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 573575
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest382975Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo332113UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami221960