puuta Emeri Oy:stä

okko+

EMERI OY myy puutavaraa Keravalla, sementtitehtaankatu 1. Kohtuullinen valikoima jalopuu laatuja, tammi, mahonki jne.

VÄLTTÄKÄÄ LIIKETTÄ, erittäin töykeä palvelu jos sitä nyt voi palveluksi sanoa. Heitetään kyytiin kaikki vajaasärmäiset, oksaiset ja läskiset puut priimana priiman hintaan ja valikoida ei saa edes himpun vertaa. Ostin tammea. Tunnen itseni huijatuksi kun tarpeeni mukainen litramäärä kerrottuna yli kahdella riitti vain vaivoin kun tavara oli niin ala-arvoista. Yli kolmannes puusta oli erittäin huonolaatuista !!

En ikinä osta enää EMERI OY:stä mitään, älkää hyvät kanssaihmiset tekään ostako.

12

9484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi

      Ehkä sinunkin kannattaa ostaa laminaattia jos et hyväksy että puussakin voi olla oksia ym !

    • oolavi rape

      kävin tänään kyseisessä firmassa ja sain siellä parasta mahdollista kohtelua. tarpeeni oli 2 kpl noin 50 mm x 150 mm x 120 cm tammilankkuja ja sain ne sieltä kohtuullisella korvauksella. itse asiassa sain yhden lankun, mikä katkaistiin siellä kesleltä ja se oli siinä. kiitos hyvästä palvelusta. ei ollut lankussa läskiä tai oksia, pelkästään hyvää vaaleaa eurooppalaista tammea, toki kalliimpaa kuin ameriikalainen vastaava, muuta ihan eri laatua.

      t. oolavi rape

    • KP11

      Jalopuita ostettaessa pitää muistaa että jenkin mittaa puun tuoreena, paksuudessa on kuivamis vara, pituudessa muutama tuuma ylimääräistä.
      Puun laatuja pitää tietää , on sama kun menis viinakaupaan ja pyytäis hyvää tai tosihyvää viinaa.
      Tammen laatu merkinnät supetpraim, praim, fas,comsell 1-5 tiedoksi sulle.
      Neuvoksi sanon sulle opettele puun laadut että pojat tietää mitä tahdot, itse olen herrojen kanssa tehnyt kauppaa muutaman 10v tierän mistä puhun,pojat tekee reilua jalopuu kaupaa, sitä saa mitä pyytää.

    • Nikkaroija

      Mä hain Emeriltä tammiviilua viime talvena. Olin paikalla sulkemisajan jälkeen, mutta sain aivan loistavaa palvelua ja vinkkejä sekä turistiin mukavia varmaan puoli tuntia. Valitsimme yhdessä parhaiten tarpeeseeni sopivan nipun ja tehtiin kaupat. Puhutaan alle satasen kaupasta yksityishenkilölle joten ei mikään iso diili heidän mittakaavassa. Suosittelen, mutta jos tulet kauempaa niin soita etukäteen.

    • Robbis

      Reilut viisitoista vuotta businesta Emerin (Timpan) kanssa erikoisjalopuiden kanssa myös tammen. Laatu lähes kaikissa jalopuulajeissa Suomen parasta varsinkin pähkinäpuussa. Henkilökuntaa on vähän pienen perheyrityksen tapaan ja aina olen saannut upeaa palvelua erikoisehtoja isoihin tavaraostoihin (lue rekkakuorma).. Soitto etukäteen varmistaa hyvän henkilökohtaisen palvelun.
      SUOSITTELEN LÄPIMÄSTI

      • Anonyymi

        Suositus täälläkin Emerille mutta aina soitettu etukäteen.


    • Tykkäänkyllä

      Ei ole kyllä ollut koskaan mitään huomautettavaa, ostettu isoja eriä puusepäntehtaan tarpeisiin ja yksittäisiä lankkuja omiin juttuihin, voin kyllä suositella firmaa.

    • Puuseppä

      Olet luultavasti ostanut särmäämätöntä tammea, muuten se ei ole vajakanttista. Tammessa on aina läskiä joten pitää tietää mitä ostaa. Amatöörin kannatta ostaa valais puulevy, niitäkin saa Emeristä ja vielä hyvälaatuisia. Voil suositella, olen ostanut Emeristä 20 vuoden ajan ei puulajeja, laatu ja palvelu erinomainen.

    • Anonyymi

      Juu, alkuperäinen viesti on ihan höpöhöpöä.

      Kävin ostamassa kesällä tammilankun, ja sain ensiluokkaista puuta sekä erittäin kohteliasta ja mukavaa palvelua.

      • Anonyymi

        Olen aivan samaa mieltä. Ensimmäinen kommentti on varmasti joku vihainen kilpailija joka ei pysy markkinassa perässä.
        Olen ostanut muutaman kerran Emeriltä ja joka kerta aivan ykkösluokan palvelua josta olen maininnut sekä Emerille että puualan kollegoille.
        Ja iso plussa on se että he pitävät paikat siistinä. Voisin huoletta syödä lounaani heidän varaston lattialta.


    • Anonyymi

      Itse sain todella ensiluokan puuta, palvelu mukavan leppoisaa.suosittelen.

    • Anonyymi

      Hyvä yritys mukavaa porukkaa , omistajakin mukava laadukas yritys. Faijan puusepånliike osti 30 vuotta tavaraa tästä liikkeestä ilman ongelmia . T Kalle Eriksson.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe