puuta Emeri Oy:stä

okko+

EMERI OY myy puutavaraa Keravalla, sementtitehtaankatu 1. Kohtuullinen valikoima jalopuu laatuja, tammi, mahonki jne.

VÄLTTÄKÄÄ LIIKETTÄ, erittäin töykeä palvelu jos sitä nyt voi palveluksi sanoa. Heitetään kyytiin kaikki vajaasärmäiset, oksaiset ja läskiset puut priimana priiman hintaan ja valikoida ei saa edes himpun vertaa. Ostin tammea. Tunnen itseni huijatuksi kun tarpeeni mukainen litramäärä kerrottuna yli kahdella riitti vain vaivoin kun tavara oli niin ala-arvoista. Yli kolmannes puusta oli erittäin huonolaatuista !!

En ikinä osta enää EMERI OY:stä mitään, älkää hyvät kanssaihmiset tekään ostako.

12

11268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi

Ehkä sinunkin kannattaa ostaa laminaattia jos et hyväksy että puussakin voi olla oksia ym !

• oolavi rape

kävin tänään kyseisessä firmassa ja sain siellä parasta mahdollista kohtelua. tarpeeni oli 2 kpl noin 50 mm x 150 mm x 120 cm tammilankkuja ja sain ne sieltä kohtuullisella korvauksella. itse asiassa sain yhden lankun, mikä katkaistiin siellä kesleltä ja se oli siinä. kiitos hyvästä palvelusta. ei ollut lankussa läskiä tai oksia, pelkästään hyvää vaaleaa eurooppalaista tammea, toki kalliimpaa kuin ameriikalainen vastaava, muuta ihan eri laatua.

t. oolavi rape

• KP11

Jalopuita ostettaessa pitää muistaa että jenkin mittaa puun tuoreena, paksuudessa on kuivamis vara, pituudessa muutama tuuma ylimääräistä.
      Puun laatuja pitää tietää , on sama kun menis viinakaupaan ja pyytäis hyvää tai tosihyvää viinaa.
      Tammen laatu merkinnät supetpraim, praim, fas,comsell 1-5 tiedoksi sulle.
      Neuvoksi sanon sulle opettele puun laadut että pojat tietää mitä tahdot, itse olen herrojen kanssa tehnyt kauppaa muutaman 10v tierän mistä puhun,pojat tekee reilua jalopuu kaupaa, sitä saa mitä pyytää.

• Nikkaroija

Mä hain Emeriltä tammiviilua viime talvena. Olin paikalla sulkemisajan jälkeen, mutta sain aivan loistavaa palvelua ja vinkkejä sekä turistiin mukavia varmaan puoli tuntia. Valitsimme yhdessä parhaiten tarpeeseeni sopivan nipun ja tehtiin kaupat. Puhutaan alle satasen kaupasta yksityishenkilölle joten ei mikään iso diili heidän mittakaavassa. Suosittelen, mutta jos tulet kauempaa niin soita etukäteen.

• Robbis

Reilut viisitoista vuotta businesta Emerin (Timpan) kanssa erikoisjalopuiden kanssa myös tammen. Laatu lähes kaikissa jalopuulajeissa Suomen parasta varsinkin pähkinäpuussa. Henkilökuntaa on vähän pienen perheyrityksen tapaan ja aina olen saannut upeaa palvelua erikoisehtoja isoihin tavaraostoihin (lue rekkakuorma).. Soitto etukäteen varmistaa hyvän henkilökohtaisen palvelun.
      SUOSITTELEN LÄPIMÄSTI

• Anonyymi

Suositus täälläkin Emerille mutta aina soitettu etukäteen.

• Tykkäänkyllä

Ei ole kyllä ollut koskaan mitään huomautettavaa, ostettu isoja eriä puusepäntehtaan tarpeisiin ja yksittäisiä lankkuja omiin juttuihin, voin kyllä suositella firmaa.

• Puuseppä

Olet luultavasti ostanut särmäämätöntä tammea, muuten se ei ole vajakanttista. Tammessa on aina läskiä joten pitää tietää mitä ostaa. Amatöörin kannatta ostaa valais puulevy, niitäkin saa Emeristä ja vielä hyvälaatuisia. Voil suositella, olen ostanut Emeristä 20 vuoden ajan ei puulajeja, laatu ja palvelu erinomainen.

• Anonyymi

Juu, alkuperäinen viesti on ihan höpöhöpöä.

Kävin ostamassa kesällä tammilankun, ja sain ensiluokkaista puuta sekä erittäin kohteliasta ja mukavaa palvelua.

• Anonyymi

Olen aivan samaa mieltä. Ensimmäinen kommentti on varmasti joku vihainen kilpailija joka ei pysy markkinassa perässä.
        Olen ostanut muutaman kerran Emeriltä ja joka kerta aivan ykkösluokan palvelua josta olen maininnut sekä Emerille että puualan kollegoille.
        Ja iso plussa on se että he pitävät paikat siistinä. Voisin huoletta syödä lounaani heidän varaston lattialta.

• Anonyymi

Itse sain todella ensiluokan puuta, palvelu mukavan leppoisaa.suosittelen.

• Anonyymi

Hyvä yritys mukavaa porukkaa , omistajakin mukava laadukas yritys. Faijan puusepånliike osti 30 vuotta tavaraa tästä liikkeestä ilman ongelmia . T Kalle Eriksson.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      39
      10573
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      126
      10132
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      22
      7927
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6334
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4912
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      56
      4733
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      117
      4066
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      124
      3423
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      62
      3137
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      226
      3075
    Aihe