EMERI OY myy puutavaraa Keravalla, sementtitehtaankatu 1. Kohtuullinen valikoima jalopuu laatuja, tammi, mahonki jne.
VÄLTTÄKÄÄ LIIKETTÄ, erittäin töykeä palvelu jos sitä nyt voi palveluksi sanoa. Heitetään kyytiin kaikki vajaasärmäiset, oksaiset ja läskiset puut priimana priiman hintaan ja valikoida ei saa edes himpun vertaa. Ostin tammea. Tunnen itseni huijatuksi kun tarpeeni mukainen litramäärä kerrottuna yli kahdella riitti vain vaivoin kun tavara oli niin ala-arvoista. Yli kolmannes puusta oli erittäin huonolaatuista !!
En ikinä osta enää EMERI OY:stä mitään, älkää hyvät kanssaihmiset tekään ostako.
puuta Emeri Oy:stä
12
10063
Vastaukset
- anonyymi
Ehkä sinunkin kannattaa ostaa laminaattia jos et hyväksy että puussakin voi olla oksia ym !
- oolavi rape
kävin tänään kyseisessä firmassa ja sain siellä parasta mahdollista kohtelua. tarpeeni oli 2 kpl noin 50 mm x 150 mm x 120 cm tammilankkuja ja sain ne sieltä kohtuullisella korvauksella. itse asiassa sain yhden lankun, mikä katkaistiin siellä kesleltä ja se oli siinä. kiitos hyvästä palvelusta. ei ollut lankussa läskiä tai oksia, pelkästään hyvää vaaleaa eurooppalaista tammea, toki kalliimpaa kuin ameriikalainen vastaava, muuta ihan eri laatua.
t. oolavi rape - KP11
Jalopuita ostettaessa pitää muistaa että jenkin mittaa puun tuoreena, paksuudessa on kuivamis vara, pituudessa muutama tuuma ylimääräistä.
Puun laatuja pitää tietää , on sama kun menis viinakaupaan ja pyytäis hyvää tai tosihyvää viinaa.
Tammen laatu merkinnät supetpraim, praim, fas,comsell 1-5 tiedoksi sulle.
Neuvoksi sanon sulle opettele puun laadut että pojat tietää mitä tahdot, itse olen herrojen kanssa tehnyt kauppaa muutaman 10v tierän mistä puhun,pojat tekee reilua jalopuu kaupaa, sitä saa mitä pyytää. - Nikkaroija
Mä hain Emeriltä tammiviilua viime talvena. Olin paikalla sulkemisajan jälkeen, mutta sain aivan loistavaa palvelua ja vinkkejä sekä turistiin mukavia varmaan puoli tuntia. Valitsimme yhdessä parhaiten tarpeeseeni sopivan nipun ja tehtiin kaupat. Puhutaan alle satasen kaupasta yksityishenkilölle joten ei mikään iso diili heidän mittakaavassa. Suosittelen, mutta jos tulet kauempaa niin soita etukäteen.
- Robbis
Reilut viisitoista vuotta businesta Emerin (Timpan) kanssa erikoisjalopuiden kanssa myös tammen. Laatu lähes kaikissa jalopuulajeissa Suomen parasta varsinkin pähkinäpuussa. Henkilökuntaa on vähän pienen perheyrityksen tapaan ja aina olen saannut upeaa palvelua erikoisehtoja isoihin tavaraostoihin (lue rekkakuorma).. Soitto etukäteen varmistaa hyvän henkilökohtaisen palvelun.
SUOSITTELEN LÄPIMÄSTI- Anonyymi
Suositus täälläkin Emerille mutta aina soitettu etukäteen.
- Tykkäänkyllä
Ei ole kyllä ollut koskaan mitään huomautettavaa, ostettu isoja eriä puusepäntehtaan tarpeisiin ja yksittäisiä lankkuja omiin juttuihin, voin kyllä suositella firmaa.
- Puuseppä
Olet luultavasti ostanut särmäämätöntä tammea, muuten se ei ole vajakanttista. Tammessa on aina läskiä joten pitää tietää mitä ostaa. Amatöörin kannatta ostaa valais puulevy, niitäkin saa Emeristä ja vielä hyvälaatuisia. Voil suositella, olen ostanut Emeristä 20 vuoden ajan ei puulajeja, laatu ja palvelu erinomainen.
- Anonyymi
Juu, alkuperäinen viesti on ihan höpöhöpöä.
Kävin ostamassa kesällä tammilankun, ja sain ensiluokkaista puuta sekä erittäin kohteliasta ja mukavaa palvelua.- Anonyymi
Olen aivan samaa mieltä. Ensimmäinen kommentti on varmasti joku vihainen kilpailija joka ei pysy markkinassa perässä.
Olen ostanut muutaman kerran Emeriltä ja joka kerta aivan ykkösluokan palvelua josta olen maininnut sekä Emerille että puualan kollegoille.
Ja iso plussa on se että he pitävät paikat siistinä. Voisin huoletta syödä lounaani heidän varaston lattialta.
- Anonyymi
Itse sain todella ensiluokan puuta, palvelu mukavan leppoisaa.suosittelen.
- Anonyymi
Hyvä yritys mukavaa porukkaa , omistajakin mukava laadukas yritys. Faijan puusepånliike osti 30 vuotta tavaraa tästä liikkeestä ilman ongelmia . T Kalle Eriksson.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408