tällänen

juttuli

Kuuluuko porukkaasi miehiä? Liikutko mielummin naisporukassa? Miten miehet ottavat lesboutesi?

8

1255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja en liiku

miesten kanssa, eikä heitä kuulu ystäväpiiriini. Mulle on aivan sama miten miehet ottavat lesbouteni, minä en ota miehiä minään.

• Catsy_666

Elän kuin islamilaisessa yhteiskunnassa. Teen työtä naiselle naisvaltaisella alalla, elän naisen kanssa, kaverina on naisia.
        Miehet vierailevat maailmassani korkeintaan kuin muukalaiset ulkoavaruudesta ja kohtaamiset ovat lähes poikkeuksetta epämiellyttäviä, harrastusten puitteissa tapahtuvia lukuunottamatta. Totta puhuen, mielummin olisin tekemissä ulkoavaruuden muukalaisten kanssa.

• miehiä kamuina
        Catsy_666 kirjoitti:

Elän kuin islamilaisessa yhteiskunnassa. Teen työtä naiselle naisvaltaisella alalla, elän naisen kanssa, kaverina on naisia.
        Miehet vierailevat maailmassani korkeintaan kuin muukalaiset ulkoavaruudesta ja kohtaamiset ovat lähes poikkeuksetta epämiellyttäviä, harrastusten puitteissa tapahtuvia lukuunottamatta. Totta puhuen, mielummin olisin tekemissä ulkoavaruuden muukalaisten kanssa.

Löytyy elämästäni todellakin miehiä. Kaksi rakasta veljeä, ja heidän pojat..elämäni miehet ja niin ihania nassikoita! Kaveripotukassa neljä miestä joihin olen yhteydessä ja erittäin hyviä tyyppejä. Joskus joku heistä yrittänyt "käännyttää" mua, mutta tullut onneksi järkiinsä :-) Olemme ihan hyviä kamuja ja kattelemme naisia samalta viivalta. Hauskaa on ja parhaat naurut oon saanu silloin, kun joku ihastunut johonkin naiseen, josta olen tiennyt, että 100% lebe. Miehillä suu venähtänyt auki eivätkä ole uskoneet, mutta viimestään siinä vaiheessa kun olen mennyt moikkaamaan kyseistä naista, halannut ja suukottanut. Ei ne miehet niin pahoja ole. Kesäsin käydään pelailemassa pelejä, terassilla sidulla, isolla porukalla mökillä (tyttikset mukana), Lapissa ym. Jopa ihan hyviä keskusteluja saa aikaan naisista. Eiköhän se ihan riipu ihmisistä ja heidän luonteestaan, eikä sukupuolesta. Itteeni hieman ärsyttää joidenkin meikäläisten halveksiva ajattelu miehiä kohtaan, mitä siitä hyötyy? Mulla ei oo koskaan ollu miestä sängyssä tai kainalossa eikä tule, mutta kavereina he pysyvät toivottavasti aina.

• halveksu tai muutakaan
        miehiä kamuina kirjoitti:

Löytyy elämästäni todellakin miehiä. Kaksi rakasta veljeä, ja heidän pojat..elämäni miehet ja niin ihania nassikoita! Kaveripotukassa neljä miestä joihin olen yhteydessä ja erittäin hyviä tyyppejä. Joskus joku heistä yrittänyt "käännyttää" mua, mutta tullut onneksi järkiinsä :-) Olemme ihan hyviä kamuja ja kattelemme naisia samalta viivalta. Hauskaa on ja parhaat naurut oon saanu silloin, kun joku ihastunut johonkin naiseen, josta olen tiennyt, että 100% lebe. Miehillä suu venähtänyt auki eivätkä ole uskoneet, mutta viimestään siinä vaiheessa kun olen mennyt moikkaamaan kyseistä naista, halannut ja suukottanut. Ei ne miehet niin pahoja ole. Kesäsin käydään pelailemassa pelejä, terassilla sidulla, isolla porukalla mökillä (tyttikset mukana), Lapissa ym. Jopa ihan hyviä keskusteluja saa aikaan naisista. Eiköhän se ihan riipu ihmisistä ja heidän luonteestaan, eikä sukupuolesta. Itteeni hieman ärsyttää joidenkin meikäläisten halveksiva ajattelu miehiä kohtaan, mitä siitä hyötyy? Mulla ei oo koskaan ollu miestä sängyssä tai kainalossa eikä tule, mutta kavereina he pysyvät toivottavasti aina.

tunnepitoista heitä kohtaa tunne. Mua ei vaan kiinnosta puhua naisistakaan miesten kanssa, eikä iskeä heitä kilpaa.
        Kyllä mun mielestä sukupuoliset erot tekee juurikin mulle vaikeaksi pitää miestä ystävä-aineksena, miesten ajatusmaailma on niin kaukana naisten.

Ei "meikäiläiset" mitään pyhimyksiä ole, eikä tarvitse olla, kyllä meillekin lie suodaan samat oikeudet pitää ja olla pitämättä ihmisistä, asioista,asenteista jne. Turhaan sitä ihmettelee miksi "meikäläiset" ei hyväksy kaikkea ja kaikkia. Koska siinä missä sinä näet hauskaksi katsella naisia samalta viivalta miesten kanssa, minä en, ei se tee "meikäläisestä" yhtään sen vähemmän hienoa yksilöä kuin sinusta.

Myöskään minua ei kiinnosta yhtään miesten alati jatkuva käänyttämisyritykset, en näe niissä mitään humoristista.

• Tavantallaaja

Kyllä kuuluu. Läheisimmät ystävät minulle ja puolisolleni ovat kaksi (mies nainen) pariskuntaa. Olemme kaikki olleet kavereita jo opiskeluajoista lähtien, silloin emme kukaan seurustelleet, ja miksi asia olisi muuttunut? Lisäksi olemme kumpikin tekemisissä myös vapaa-ajalla omien työkavereidemme kanssa. 98% ystävistämme on heteroita ja aika tasan miehiä sekä naisia. Meistä tuntuisi teennäiseltä sulkea miehet pois elämästämme vaikka emme heidän kanssaan vuodetta jaakaan.

• miehiä vastaan

heidän on vain hieman vaikeampi saavuttaa huomioni ja vielä vaikeampi pitää huomiotani yllä ;-)

• porukoista

No, varsinaisia porukoita ei ole, mutta lähinnä ystävä- ja kaveripiiriini kuuluu naisia.

Pari läheistä miespuolista ystävääkin on ollut, molemmat yrittäneet tuollaisia "käännytys"juttuja. En näe niissä mitään humoristista, vaan mielestäni ne rikkovat aina osan ystävyydestä. Ihastumiselle ei tietenkään mahda mitään eikä se ole mitenkään paha asia, mutta pelkän seksin vonkaamisesta ja suuntautumiseni vänkäämisestä en ole pitänyt. En itsekään käyttäytyisi vastaavasti omia heteropuolisia naisystäviäni kohtaan. No, ystävyys ei ole tuohon asiaan kuitenkaan kaatunut, vaan ihan olosuhteiden ja muiden asioiden myötä laimentunut.

Miehiä on toki esimerkiksi työporukassa ja myös kaveripiirissä, mutta en erityisemmin vietä aikaani heidän kanssaan. Minulla ei ole mitään miehiä vastaan - mikäli vastaan kävelee älykäs mies joka on kiinnostunut samoista asioista kuin minä, voin kernaasti viettää aikaani hänen kanssaan.

• MaNGoPuré

Heteroystäviä,miespuolisia siis on todella vähän.Mutta on monia homoystäviä :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6003
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe