Minulla ilmaantui viime viikolla hiivatulehduksen oireita ja tuloksettoman itsehoidon jälkeen hain tänään apteekista lääkkeet. Mistä tietää onko miehellänikin tulehdus? Luin jostain että oireita olisivat punoitus ja kutina, onko totta? Näitä ei miehelläni ole ainakaan omien sanojensa mukaan, ja canesten-voiteen ohje taas sanoi että miestä ei saa hoitaa syyttä suotta. Mietin että pitäisiköhän häntäkin silti rasvailla, mikä on todennäköisyys siihen etten ole häntä tartuttanut?
Ja toinen asia, olen antanut miehelleni suuseksiä omien oireideni alkamisen jälkeen (tiedän, tyhmää..) ja nyt mietin että voikohan siitä olla jotain terveydellistä haittaa?
Olen ikuisesti kiitollinen jos joku asiasta kokemuksia omaava vastaa!
Hiivatulehdus, mies ja suuseksi?
Elina
1
2487
Vastaukset
- tai ei, ei ole
järkeä hoitaa vain toista, oireettomallakin voi olla se hiiva ja hän tartuttaa sen aina uudelleen ja uudelleen hoidettuun. Eli sama hoito kumppanille.
No, suuhun voi tulla hiiva, sammas, ei siinä sen kummosempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408227
- 1265247
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786