Hei,
onko palstalla tietoa siitä kuinka voi jonkun nimeä käyttää yleisönosastokirjoituksessa?
Eräs vanha rakennusmestari on luvannut toimittaa papereita & piirustuksia, mutta ei määräaikaan mennessä lunastanut lupauksiaan. Tämän johdosta olen menettämässä tukun rahaa kun piirustukset joudutaan teettämään ulkopuolisella.
Olen kuullut että tämä ko. henkilö on asettumassa ehdolle kunnallisvaaleissa. Olen sitä mieltä että mikäli kirjoittaisin yleisönosastolle miten tämä juttu meni, käyttäisin hänen nimeään ja sanoisin etten itse ainakaan äänestäisi sanojensa syöjää niin se voisi haitata hänen mahdollisuuksiaan päästä läpi. Sitä mieltä olen ettei häntä saisi päästää hoitamaan yhteisiä asioita luottamustoimeen.
Onko tietoa?
kunnianloukkaus
4
1512
Vastaukset
- palstoilta
tietoa löydy. etsi muualta.
- sinä olet tuota mieltä
Saattaa olla vaarallista, kun ei ole tuomiota!
Sinä väität "Eräs vanha rakennusmestari on luvannut toimittaa papereita & piirustuksia, mutta ei määräaikaan mennessä lunastanut lupauksiaan."
Mistä tiedät mitä tämä vanha rakennusmestari väittää?
Hän voi sanoa ettet olet maksanut mitään, olet maksanut jostain muusta tai kaikki on toimitettu, mistä sovittiin. Tai ettei ole luvannut sinulle yhtään mitään!
Ilman tuomiota väitteistäsi, kannattaa miettiä pitkään mitä kirjoittaa, voi olla että joudut maksamaan vielä lisää. Kaikkihan riippuu siitä, mitä voit luotettavasti todistaa.
Sillä ketään ei kiinnosta pelkkä sinun mielipiteesi.- hyvä ihminen
Älä nyt hyvä ihminen mitään yleisille osastoille ala kirjoitteleen,että vanha rakennusmestari sitä ja tätä,ei missään nimessä nimeä,tottahan toki vituttaa jos jotkut hoida velvoitteitaan,mitä me tiedämme sinun asiasta kun sinähän vaan kirjoitit oman kantasi.Nutaaminen kyllä vituttaa.
- kynä naamassa
Jos kirjoitat haukkumakirjeen, niin tuossahan on haukuttavalle todiste siitä, että olet haukkunut. Sensijaan sinun on vaikeata todistaa, että asia on mennyt niinkuin kirjoituksessasi väität. Tällöin mahdollisessa oikeudessa kärsinet tappion.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884