Kumpi näistä parempi??

tietämätön

Hei,

Minulla on mielessä kaksi nimeä vastasyntyneelle tyttövauvalleni. Molemmat ovat mielestäni aivan yhtä ihania, joten antakaa vinkkiä kumpi teistä olisi parempi. Vaihtoehdot ovat Åsa ja Disa.

7

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tir

Paras molisi Disan suomennos, eli Usva.

• mirkku

ei mllään pahalla mut mun mielestä noista ei kumpikaan oo mikää kaunis nimi!!!..
      eix nää ois paljon kauniimpia:
      jasmina,jasmin,julia,miia,saara,sanna,sara....mieti vielä...tai jos ne sun mielestä on niin ei siinä sitten mitään....onnea päätökseeen!!!...

• Aanikki

Tietysti Disa!!!

• Elli

Ei missään tapauksessa Disa!!! Voin kertoa sinulle että olen 18 vuotias Disa ja koko elämäni olen nimestä kärsinyt.Ei Disaa, eihän..=)

Åsa on ehdottomasti nätimpi, mutta miten olis Åsan Suomalainen vastine eli Oosa. Sekin on harvinainen ja Suomessa varmasti helppo nimi.

Kerrothan sitten mihin päätökseen tulit...=)

• Disa

Olen 21 vuotias Disa ja minulla ei ainakaa ole ollut mitään haittaa nimestäni. Päinvastoin, sitä kehutaan jatkuvasti ihanan erikoiseksi ja eksoottiseksi. Miehetkin ovat tykästyneet, kun olen itseni esitellyt. En luopuisi nimestäni koskaan, se on sentään massasta erottuva toisin kuin joku Sanna tai Hanna yms.

• Disa tietysti

Ihana nimi toi Disa, taidan laittaa omalle tyttövauvalle nimeksi sit joskus kun on sen aika.

• Piia

Disasta tuli minulle heti mieleen diiva, ei varmasti lapsellakaan ole helppoa jos haukutaan diivaksi. Åsa on parempi!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      68
      4500
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      111
      3387
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      29
      1940
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1192
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      90
      939
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      912
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      817
    Aihe