Mitä mieltä ootte nimestä Vivi? Siis me haluttas et se myös lausuttas Vivi. Tai sitten Ona? Siis lausuttas Ona? Tai Ana? Tai Eni? Ani?
Vivi
Ona
Ana
Eni
Ani
Vivi
13
1751
Vastaukset
- tir
Vivi menettelee. Nuo muut ei.
- jepjep23
Kuha ei ole vaan automerkki eli kia.
- :-)
Entäs kusse menee naimisiin.
Eni Man(n)inen
Ana Konda
Ona Noijalainen
Ani Harvanen
Vivi ...se on jo hankala...se on siis hyvä. - pikkuinen
ottakaa mikä nimi haluatte, mutta nimi jonka valitsette kuullaan luultavasti aina väärin (esim. ona oonan jne.) ...
- Säde
Vivi ja Ana oli nuista parhaita.
- Elma
kuiteski nyt hylätä nuo lyhkäset väännökset ja annetaan käärölle nimeks Viivi.
Joku näistä annetaan:
Viivi-Lotta Pauliina
Viivi Lotta Pauliina
Viivi Sara Maria
Viivi Eerika
Viivi Matilda
Viivi Aleksiina
Viivi Petriina
Viivi Emilia
Viivi Milja Kirsikka
Sanokaa viel näistä et mikä kuulostais parhaalta?- Suvi
Noista omista ehdotuksistasi Viivi Aleksiina ja Viivi Matilda ovat tosi hyviä. Tosin mikään ei minusta ole suoranainen hirvitys. Jos niitä saa muokata, niin tässä muita hyviä:
Viivi Lotta Emilia
Viivi Sara Emilia
Viivi Milja Matilda - hanna
Viivi on kaunis nimi. Mun mielestä ehdottomasti paras olisi Viivi Eerika! Hetí kuulosti hyvälle.
- äiti
...Viivi Emilia. Kiva nimi.
- J---
---....
- Piia
Tunnen yhden pojan nimeltä Ani, mutta se on kuitenkin vain lempinimi hänen koko nimestään. Poika on kotoisin Intiasta...
- joku
vivi on paljon parempi nimi kuin viivi! ja on jo ainakin yksi vivi tässä maailmassa. tykkään siitä nimestä.
- inhoontollasiinimiihyi
Hyi että! Noi kuulostaa just sellasilta nimiltä, et on haluttu jotain erilaista mut ku ei oo keksitty, nii sitte otetaan kirjaimii pois "perus" nimistä! Kyllä mun mielestä Viivi on 100 kertaa parempi ku joku vivi... Mieti nyt ku lapses menee kouluu nii koulukiusatuks tulee varmasti tollasten nimien takii!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1092965Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171862663Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612119Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11421Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2231322Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221293Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31061Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115880Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103853Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3812