Mitä mieltä ootte nimestä Vivi? Siis me haluttas et se myös lausuttas Vivi. Tai sitten Ona? Siis lausuttas Ona? Tai Ana? Tai Eni? Ani?
Vivi
Ona
Ana
Eni
Ani
Vivi
13
1630
Vastaukset
- tir
Vivi menettelee. Nuo muut ei.
- jepjep23
Kuha ei ole vaan automerkki eli kia.
- :-)
Entäs kusse menee naimisiin.
Eni Man(n)inen
Ana Konda
Ona Noijalainen
Ani Harvanen
Vivi ...se on jo hankala...se on siis hyvä. - pikkuinen
ottakaa mikä nimi haluatte, mutta nimi jonka valitsette kuullaan luultavasti aina väärin (esim. ona oonan jne.) ...
- Säde
Vivi ja Ana oli nuista parhaita.
- Elma
kuiteski nyt hylätä nuo lyhkäset väännökset ja annetaan käärölle nimeks Viivi.
Joku näistä annetaan:
Viivi-Lotta Pauliina
Viivi Lotta Pauliina
Viivi Sara Maria
Viivi Eerika
Viivi Matilda
Viivi Aleksiina
Viivi Petriina
Viivi Emilia
Viivi Milja Kirsikka
Sanokaa viel näistä et mikä kuulostais parhaalta?- Suvi
Noista omista ehdotuksistasi Viivi Aleksiina ja Viivi Matilda ovat tosi hyviä. Tosin mikään ei minusta ole suoranainen hirvitys. Jos niitä saa muokata, niin tässä muita hyviä:
Viivi Lotta Emilia
Viivi Sara Emilia
Viivi Milja Matilda - hanna
Viivi on kaunis nimi. Mun mielestä ehdottomasti paras olisi Viivi Eerika! Hetí kuulosti hyvälle.
- äiti
...Viivi Emilia. Kiva nimi.
- J---
---....
- Piia
Tunnen yhden pojan nimeltä Ani, mutta se on kuitenkin vain lempinimi hänen koko nimestään. Poika on kotoisin Intiasta...
- joku
vivi on paljon parempi nimi kuin viivi! ja on jo ainakin yksi vivi tässä maailmassa. tykkään siitä nimestä.
- inhoontollasiinimiihyi
Hyi että! Noi kuulostaa just sellasilta nimiltä, et on haluttu jotain erilaista mut ku ei oo keksitty, nii sitte otetaan kirjaimii pois "perus" nimistä! Kyllä mun mielestä Viivi on 100 kertaa parempi ku joku vivi... Mieti nyt ku lapses menee kouluu nii koulukiusatuks tulee varmasti tollasten nimien takii!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486078Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki653846Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162947- 1902845
- 232423
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132389- 362389
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192260- 1491438
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2991413