Nii mitä mieltä olette jos seurusteleva tyttö tanssii baarissa hitaita toisen pojan kanssa? Ja mitä mieltä jos tyttö antaa toiselle pojalle "ystävän" pusun? Molemmissa tapauksissa tyttö on varattu niin onko pojalla oikeus olla vahän mustasukkainen? Asiallisia vastauksia sitten kiitos muut vastaukset voi pitää vaikka omassa mahassa....
Mitä mieltä??
5
356
Vastaukset
- ¤noita¤
No en mä tosta oikeudesta tiedä, mutta voin sanoa, et jätkä kyl tulee mustasukkaseksi.. Viime perjantaina itse näin "ystäväpojan" pitkästä aikaa ja heitin poskelle "ystävänpusun", niin ainakin mun jätkä hieman otti itteensä siitä, mut se on kyl niiiiin mustasukkainen ku olla ja voi.. heeh =) En sais käydä baaris ilman häntä ja kukaan miespuolinen ei saa tulla mua metriä lähemmäks... että näin..
- Lady
Eivätpä ole Suomessa nämä poskisuudelmat muodissa. Kyllä mua alkaisi vähän epäilyttämään jos oma jätkä suutelisi "kavereita", - vaikka vain poskelle.
- kizz
Ite en kyllä rupeis ees tanssii hitaita toisen pojan kans... Enkä antais minkäänlaisia pusuja hyvällekkään ystäväpojalle... Ja vieraita poikia en ees vilkase. Mä en halua antaa poikaystävälleni minkäänlaista aihetta mustasukkaisuuteen, ja se ku on vähä luonteeltaan sellanen kans joka on helposti mustasukkanen.
Kyllähän sitä varmaan SAA tanssia toisten kansssa, mutta miten sitte toinen suhtautuu... Mun mielestä toi "ystävän" pusu ei oo niin paha juttu ku tanssia hitaita jonkun toisen kanssa. - mä vaan
ei mun jätkäkaveri myöskään pidä siitä et halailen poikia jotka on ystäviä vaan,mut en mäkään kyll pitäs siitä jos mun poikakaveri tekis niin, mut onhan se ihan luonnollista,ja mun poikakaveri tulee myös aika helposti mustasukkaseks et en viitti turhaan halailla muita!!
- vanhanaikainen
No kyllä saa olla mustasukkainen ja syystäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261