Vuoden paras aprillipila?

PcB

27

28191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aprillin uhri.

      Hyvä pila oli.

      • Huoh

        se on totta


    • myös ihan vitsi

      niillä ei tee yhtään mitään kuten ei Italialaisilla tuotteilla muutenkaan. Aivan pas*aa, aivan pa*kaa on Italian tuotteiden laatu.

      • watun

        huonosti niillä pärjätään ratamoottoripyöräilyn 125 kuutioisten luokassa, samoinkuin kuninkuusluokassa Ducatilla! Että näin!


      • watun

        paska on. Ratamoottoripyöräilyn 125 ja 250 luokassa menee tosi heikosti, samoinkuin kuninkuusluokassa Ducatilla ja tätä on jatkunut jo vuosia.


    • pilaahan

      Toi kanervan pila oli jo paras, melkein uskoin

    • Tapiiiri

      Radiossa puhuttiin jotain jostain spermapankista ja haastateltiin jotain tyyppiä jonka titteli oli spermatiedotusvastaava tai jotain sinne päin. Vasta parin tunnin päästä tajusin et tais muuten olla höpö juttu.

      KAnervan eroa luulin kans jipoksi, samoin lehdessä ollutta uutista että Porin ammattiopiston suhteen on tehty joku päätös (asiaa on vatvottu mm. mielipidepalstoilla kuukausitolkulla).

      • Nimetön

        Kouvolan Sanomat kertoi, että Kanerva oli bongattu paikallisen hotellin edustalta ja että hän pitäisi Hansassa (paikallinen ostoskeskus) aamukymmeneltä suuren lehdistötilaisuuden.


    • seuraa kaveriaa kusetuksesta
      • Minäkin..

        Kuin myös, menin tähän halpaan, ja pidin kyllä :D oli hauska!


    • HyväPila

      Joku ilmastonmuutos on muka menossa. Napajäätiköt sulaa,lämpötila nousee ja maailmanloppu tulee...

      Hetken jo luulin ja meinasin vaihtaa bemarin polkupyörään ja asentaa energiansäästölamput.

      Sitten huomasin että onkin aprillipäivä !!

      Kyllä nauratti kun menin lankaan..

    • mystery999

      aprillipäivä meni päin v****a...en mennyt yhteenkään huijaukseen lankaan mutta kaikkee huonoa tapahtu mulle :(

    • aprillipilaa

      en lukenut/kuullut... Kanervan erottamista ensin luulin pilaksi mutta se olisi ollut vähän liian karu pila..

    • aprillit

      Paljon tapahtui 1.4.08 joten eipä juuri mikään kiinnosta. Surullista on Kanerva-Tukiainen juttu. Joten kysymys on MIKÄ/MIKSI sai miehen tekemään noinkin lapsellisia asioita, kun piti menettää hyvä virka kun sitä hoiti niin hyvin :( Miksi miehet ajattelee asioita alapään kautta. Todella surullista asiaa lukea lehdistä riepottelua.

      • ikimuistoinen aprilli

        Vieläköhän se puoliso rinnalla hymyilee ja selittelee????Mä olisin katsonut tuon tason tekstittelyn sukupuoliseksi häirinnäksi.ja piste.;))


    • ei aprillattu

      ei ollut vaikutusta mitenkän koko aprillipäivällä se meni arkisena tavallisena päivänä ja ulkoillessa ja jumpassa käyntiin
      sitten vain uutisia kuunnellen ja ihemettellen maailman menoa typeriä poliitokkoja ja heidän toilauksiaan

    • Pah!

      Erosi tai ei - mitä väliä.

    • iromaidenheebo

      mä meen jokapäivä lankaan ja oon yölläkin jopa langassa. :D tekin ehkä ootte kaikki langassa päivät ja yöt, mutta suihkussa tuskin :D. nyt varmaan ihmettelette "miten nin?" nokun te varmaan pukeuutte joka päivä vaatteisiinne niin teidän vaatteenne on varmaankin thety luultavammin langasta :D

      • Kumitellen

        ja haluaa käyttää kumia eikä olla paljaalla, ei silloin mennä lankaan vaan kumiin.


      • iromaidenheebo
        Kumitellen kirjoitti:

        ja haluaa käyttää kumia eikä olla paljaalla, ei silloin mennä lankaan vaan kumiin.

        kyllä silloinmennään kumiin eikä lankaan :)


    • pohjnmua

      ilkassa oli eilen erittäin hauska juttu siitä,että
      seinäjoen keskus sairaalassa tulisi kahvin juomisen kielto työaikana,hahhahaaaaa..ensin aattelin ku luin sitä että no jo on..mut sit joku sano että se oli pilaa =)se oli kyl aika huvittavasti kirjootettu juttu xD

    • ----

      Rottia voisi kouluttaa,jotta ne löytäisivät paikallisia harvinaisia sammakoita,tuumi Uuden-Seelannin ympäristöministeri Steve Chadwick... :D

      Tosikolla uutistoimisto NZPA:n väellä ei kuitenkaan ollut huumorintajua asian suhteen.Yhtiön johtaja kertoi olevansa yllättynyt, että "valtion virkamiehillä on aikaa tällaiseen". No eikö valtion virkamiehillä saa olla huumorintajua? Pitääkö heidän aina olla totisia kuivamuumioita?

      Uutislinkki:

      http://www.turunsanomat.fi/ajassa/?ts=1,3:1007:0:0,4:7:0:1:2008-04-01,104:7:530333,1:0:0:0:0:0:

    • Puutarhuri_setä

      Iken erottaminen oli aprillia parhaimmillaan!

    • tehtiin tammikuun viidespäivä

      Tammikuun viidespäivä tätä vuotta tehtiin mulle niin mojova aprillipila, etten unohda sitä ikinä. Kaverit olivat yhdessä suunnitelleet aprillipilan. He olivat mukamas muuttaneet helsinkiin ja pyysivät minua käymään heidän luona. No minä hyppäsin junaan ja helsingissä sain tietää, että kyseessä olikin kavereiden tekemä aprillijäynä. Toki olin alkuun hirmu vihainen, mutta kaverit hyvittivät pilan tulemalla myös helsinkiin ja antamalla minulle korvaukseksi rahaa. Näin sain ilmaisen matkan ja vähän rahaa shoppailuunkin. Sitä aprillipilaa en unohda ikinä!

    • juu5o
    • Tämän kisan. En nimittäin aijo aprillita tänävuonna.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe