Hääyöhän tarkoittaa nimensä mukaisesti hääpäivän yötä,jotan hääjuhlan jälkeen vietetään hääyö,mutta aloin miettimään sitä,että jos juhlista hääpari lähtee vaikka puolenyön aikaan niin mihin hotelliin siihenaikaan pääsee,tai pääsekö?stressaavia tällaiset pienet asiat,onhan tietysti totta että jos tuohon aikaan lähtee,niin voihan sitä kotiinkin järjestää jotain uutta erilaista,mutta silti se olisi jotenkin romanttisempaa viettää yö muualla...miten muut ovat ajatelleet tai tehneet?Ja löytyykö vinkkejä missä olisi helsingissä/vantaalla suht edullisia ja ihania häähuoneita tai muuta hotelleissa?
HÄÄYÖ!
5
1715
Vastaukset
- xxxyyy
Työmatkoilla olen ainakin tehnyt niin, että olen soittanut hotelliin etukäteen, jos olen tiennyt tulevani myöhään paikalle (tyyliin puolilta öin) ja aina on onnistunut tuo myöhäinen check-in. Isoissa hotelleissa on kuitenkin aina yöpäivystys. Soita mieleiseesi hotelliin ja kysy, onnistuuko.
- Onko näitä tyhmiä
..,,,..vielä olemassa jotka eivät itse osaa selvittää asioitaan?? Joo, kysytään hei suomi24:sta, kun ollaan niin yksinkertaisia ja alle 30-vuotiaita, niin emmepähän me juuri mistään mitään tiedäkään. Missä ne kuulutukset muuten duunataan? Onkohan meidän alueella mitään "tsöötsii" mikä olisi hyvä??
- rakenna
Onko näitä tyhmiä kirjoitti:
..,,,..vielä olemassa jotka eivät itse osaa selvittää asioitaan?? Joo, kysytään hei suomi24:sta, kun ollaan niin yksinkertaisia ja alle 30-vuotiaita, niin emmepähän me juuri mistään mitään tiedäkään. Missä ne kuulutukset muuten duunataan? Onkohan meidän alueella mitään "tsöötsii" mikä olisi hyvä??
Vaan joku hieno kuva päähääsi unelmien häistä ja yöstä, elämästä.
Muuta kolhu ja onnettomuus tuhoaa kaiken.
Elämästä ei selviä hengissä! - ei kysymys
rakenna kirjoitti:
Vaan joku hieno kuva päähääsi unelmien häistä ja yöstä, elämästä.
Muuta kolhu ja onnettomuus tuhoaa kaiken.
Elämästä ei selviä hengissä!kyllä oikein auennut.
- Kannattaisiko
varata etukäteen, mitä luulet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku305053Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova671940HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131827Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291724- 1111690
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p235974- 71911
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44887Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54833- 53792