Hääyöhän tarkoittaa nimensä mukaisesti hääpäivän yötä,jotan hääjuhlan jälkeen vietetään hääyö,mutta aloin miettimään sitä,että jos juhlista hääpari lähtee vaikka puolenyön aikaan niin mihin hotelliin siihenaikaan pääsee,tai pääsekö?stressaavia tällaiset pienet asiat,onhan tietysti totta että jos tuohon aikaan lähtee,niin voihan sitä kotiinkin järjestää jotain uutta erilaista,mutta silti se olisi jotenkin romanttisempaa viettää yö muualla...miten muut ovat ajatelleet tai tehneet?Ja löytyykö vinkkejä missä olisi helsingissä/vantaalla suht edullisia ja ihania häähuoneita tai muuta hotelleissa?
HÄÄYÖ!
5
1671
Vastaukset
- xxxyyy
Työmatkoilla olen ainakin tehnyt niin, että olen soittanut hotelliin etukäteen, jos olen tiennyt tulevani myöhään paikalle (tyyliin puolilta öin) ja aina on onnistunut tuo myöhäinen check-in. Isoissa hotelleissa on kuitenkin aina yöpäivystys. Soita mieleiseesi hotelliin ja kysy, onnistuuko.
- Onko näitä tyhmiä
..,,,..vielä olemassa jotka eivät itse osaa selvittää asioitaan?? Joo, kysytään hei suomi24:sta, kun ollaan niin yksinkertaisia ja alle 30-vuotiaita, niin emmepähän me juuri mistään mitään tiedäkään. Missä ne kuulutukset muuten duunataan? Onkohan meidän alueella mitään "tsöötsii" mikä olisi hyvä??
- rakenna
Onko näitä tyhmiä kirjoitti:
..,,,..vielä olemassa jotka eivät itse osaa selvittää asioitaan?? Joo, kysytään hei suomi24:sta, kun ollaan niin yksinkertaisia ja alle 30-vuotiaita, niin emmepähän me juuri mistään mitään tiedäkään. Missä ne kuulutukset muuten duunataan? Onkohan meidän alueella mitään "tsöötsii" mikä olisi hyvä??
Vaan joku hieno kuva päähääsi unelmien häistä ja yöstä, elämästä.
Muuta kolhu ja onnettomuus tuhoaa kaiken.
Elämästä ei selviä hengissä! - ei kysymys
rakenna kirjoitti:
Vaan joku hieno kuva päähääsi unelmien häistä ja yöstä, elämästä.
Muuta kolhu ja onnettomuus tuhoaa kaiken.
Elämästä ei selviä hengissä!kyllä oikein auennut.
- Kannattaisiko
varata etukäteen, mitä luulet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882