HÄÄYÖ!

...

Hääyöhän tarkoittaa nimensä mukaisesti hääpäivän yötä,jotan hääjuhlan jälkeen vietetään hääyö,mutta aloin miettimään sitä,että jos juhlista hääpari lähtee vaikka puolenyön aikaan niin mihin hotelliin siihenaikaan pääsee,tai pääsekö?stressaavia tällaiset pienet asiat,onhan tietysti totta että jos tuohon aikaan lähtee,niin voihan sitä kotiinkin järjestää jotain uutta erilaista,mutta silti se olisi jotenkin romanttisempaa viettää yö muualla...miten muut ovat ajatelleet tai tehneet?Ja löytyykö vinkkejä missä olisi helsingissä/vantaalla suht edullisia ja ihania häähuoneita tai muuta hotelleissa?

5

1746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxyyy

Työmatkoilla olen ainakin tehnyt niin, että olen soittanut hotelliin etukäteen, jos olen tiennyt tulevani myöhään paikalle (tyyliin puolilta öin) ja aina on onnistunut tuo myöhäinen check-in. Isoissa hotelleissa on kuitenkin aina yöpäivystys. Soita mieleiseesi hotelliin ja kysy, onnistuuko.

• Onko näitä tyhmiä

..,,,..vielä olemassa jotka eivät itse osaa selvittää asioitaan?? Joo, kysytään hei suomi24:sta, kun ollaan niin yksinkertaisia ja alle 30-vuotiaita, niin emmepähän me juuri mistään mitään tiedäkään. Missä ne kuulutukset muuten duunataan? Onkohan meidän alueella mitään "tsöötsii" mikä olisi hyvä??

• rakenna
        Onko näitä tyhmiä kirjoitti:

..,,,..vielä olemassa jotka eivät itse osaa selvittää asioitaan?? Joo, kysytään hei suomi24:sta, kun ollaan niin yksinkertaisia ja alle 30-vuotiaita, niin emmepähän me juuri mistään mitään tiedäkään. Missä ne kuulutukset muuten duunataan? Onkohan meidän alueella mitään "tsöötsii" mikä olisi hyvä??

Vaan joku hieno kuva päähääsi unelmien häistä ja yöstä, elämästä.

Muuta kolhu ja onnettomuus tuhoaa kaiken.

Elämästä ei selviä hengissä!

• ei kysymys
        rakenna kirjoitti:

Vaan joku hieno kuva päähääsi unelmien häistä ja yöstä, elämästä.

Muuta kolhu ja onnettomuus tuhoaa kaiken.

Elämästä ei selviä hengissä!

kyllä oikein auennut.

• Kannattaisiko

varata etukäteen, mitä luulet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      752
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe