Kaikki ( varsinkin maalais-) kansanedustajat
harrastaa seksileikkejä öisin kaupungilla.
Jörkka Donner jo sitä ihmetteli.
Jos nyt otetaan
12
412
Vastaukset
- HTZA
me kaikki, minäkin, sitä harrastetaan.
Turha avaus.- harrasta :)
Mutta harrastamattomat ovat kiinnostuneita toisten seksijutuista. Heitä varten roskalehdistö
kirjoittaa intiimeistä asioista. HTZA:n roolia näissä kirjoituksissa. Mutta nythän se selvisi. Meillä on oma polliisi joka arvostelee aloituksia ja kirjoitustyylejä...älä viitsi. Jos sinun mielestäsi joku alotus on turha,niin mitä sitten. Ei maailma siihen kaadu vaikka jonkun joskus jättäisitkin mollaamatta
- täällä myös
satumaa kirjoitti:
HTZA:n roolia näissä kirjoituksissa. Mutta nythän se selvisi. Meillä on oma polliisi joka arvostelee aloituksia ja kirjoitustyylejä...älä viitsi. Jos sinun mielestäsi joku alotus on turha,niin mitä sitten. Ei maailma siihen kaadu vaikka jonkun joskus jättäisitkin mollaamatta
nikki jossa luke .se(nsur) :DDDD
- Alusta asti
harrasta :) kirjoitti:
Mutta harrastamattomat ovat kiinnostuneita toisten seksijutuista. Heitä varten roskalehdistö
kirjoittaa intiimeistä asioista.Kyllä nyt yrität tehdä mustasta valkoisen. Kuset on jo housuissa eikä edes lämmitä enää!
Suomalainen mies on syöppö juoppo naippo. Ei saa addiktoitua. Vittu ei saa nousta päähän sanoo vanhakansa. - harrastat?
Kerro eroottinen kokemuksesi meillekin. Kuvaile kuinka nainen muka kiemurteli sinun alastoman adoniksen kanssa lakanoissa, varmaa oli vielä mustat satiinilakanat. Voi sua reppanaa, et ole kunnon naista vielä saanutkaan. Naista joka osaa vaatia muutakin kuin lähetys-saarnaaja coitosta.
- HTZA
harrastat? kirjoitti:
Kerro eroottinen kokemuksesi meillekin. Kuvaile kuinka nainen muka kiemurteli sinun alastoman adoniksen kanssa lakanoissa, varmaa oli vielä mustat satiinilakanat. Voi sua reppanaa, et ole kunnon naista vielä saanutkaan. Naista joka osaa vaatia muutakin kuin lähetys-saarnaaja coitosta.
saa sinut luulemaan että minä muuta haenkaan?
En minä kirjaakaan lue päälläni seisoen.
Naisen vuoksi kyllä saatan vähän ponnistella mutta minun vuokseni ei ihmeitä tarvitse tehdä.
Saa kyllä, jos haluaa.
Suurin itku ja parku tässä asiassa on minun mielesäni se että mies ei seiso sanojensa ja tekojensa takana vaan lusmuilee ja laittaa kaiken muiden syyksi. Sen verran pitää ihmisellä olla selkärankaa että oma töppinsä voi tunnustaa
- sinä
tekstailusi koko suomen kansalle?
sinä kirjoitti:
tekstailusi koko suomen kansalle?
ja minulta sitä kysyttäisiin niin hulluhan olisin jos valehtelisin..mutta en oo ministeri, eikä mun tekstailuni ketään muuta kiinnostakaan ja maksan ne itte.
- helkutin
väliä sillä on mitä kukin harrastaa, jokaisen oma asia.
Kait seksiä on harrastettu aatamista ja eevasta lähtien, et olisi sinäkään muuten olemassa, eller hur?- jos ei hillitse
himojaan ei hallitse kalujaan. Ois ostanut pripeidin ärrältä niinkuin "motoristit" tekee. mitä sitä enää mamoilee?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644