Jos nyt otetaan

kohderyhmä.,

Kaikki ( varsinkin maalais-) kansanedustajat
harrastaa seksileikkejä öisin kaupungilla.
Jörkka Donner jo sitä ihmetteli.

12

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      me kaikki, minäkin, sitä harrastetaan.
      Turha avaus.

      • harrasta :)

        Mutta harrastamattomat ovat kiinnostuneita toisten seksijutuista. Heitä varten roskalehdistö
        kirjoittaa intiimeistä asioista.


      • HTZA:n roolia näissä kirjoituksissa. Mutta nythän se selvisi. Meillä on oma polliisi joka arvostelee aloituksia ja kirjoitustyylejä...älä viitsi. Jos sinun mielestäsi joku alotus on turha,niin mitä sitten. Ei maailma siihen kaadu vaikka jonkun joskus jättäisitkin mollaamatta


      • täällä myös
        satumaa kirjoitti:

        HTZA:n roolia näissä kirjoituksissa. Mutta nythän se selvisi. Meillä on oma polliisi joka arvostelee aloituksia ja kirjoitustyylejä...älä viitsi. Jos sinun mielestäsi joku alotus on turha,niin mitä sitten. Ei maailma siihen kaadu vaikka jonkun joskus jättäisitkin mollaamatta

        nikki jossa luke .se(nsur) :DDDD


      • Alusta asti
        harrasta :) kirjoitti:

        Mutta harrastamattomat ovat kiinnostuneita toisten seksijutuista. Heitä varten roskalehdistö
        kirjoittaa intiimeistä asioista.

        Kyllä nyt yrität tehdä mustasta valkoisen. Kuset on jo housuissa eikä edes lämmitä enää!
        Suomalainen mies on syöppö juoppo naippo. Ei saa addiktoitua. Vittu ei saa nousta päähän sanoo vanhakansa.


      • harrastat?

        Kerro eroottinen kokemuksesi meillekin. Kuvaile kuinka nainen muka kiemurteli sinun alastoman adoniksen kanssa lakanoissa, varmaa oli vielä mustat satiinilakanat. Voi sua reppanaa, et ole kunnon naista vielä saanutkaan. Naista joka osaa vaatia muutakin kuin lähetys-saarnaaja coitosta.


      • HTZA
        harrastat? kirjoitti:

        Kerro eroottinen kokemuksesi meillekin. Kuvaile kuinka nainen muka kiemurteli sinun alastoman adoniksen kanssa lakanoissa, varmaa oli vielä mustat satiinilakanat. Voi sua reppanaa, et ole kunnon naista vielä saanutkaan. Naista joka osaa vaatia muutakin kuin lähetys-saarnaaja coitosta.

        saa sinut luulemaan että minä muuta haenkaan?
        En minä kirjaakaan lue päälläni seisoen.
        Naisen vuoksi kyllä saatan vähän ponnistella mutta minun vuokseni ei ihmeitä tarvitse tehdä.
        Saa kyllä, jos haluaa.


    • Suurin itku ja parku tässä asiassa on minun mielesäni se että mies ei seiso sanojensa ja tekojensa takana vaan lusmuilee ja laittaa kaiken muiden syyksi. Sen verran pitää ihmisellä olla selkärankaa että oma töppinsä voi tunnustaa

      • sinä

        tekstailusi koko suomen kansalle?


      • sinä kirjoitti:

        tekstailusi koko suomen kansalle?

        ja minulta sitä kysyttäisiin niin hulluhan olisin jos valehtelisin..mutta en oo ministeri, eikä mun tekstailuni ketään muuta kiinnostakaan ja maksan ne itte.


    • helkutin

      väliä sillä on mitä kukin harrastaa, jokaisen oma asia.
      Kait seksiä on harrastettu aatamista ja eevasta lähtien, et olisi sinäkään muuten olemassa, eller hur?

      • jos ei hillitse

        himojaan ei hallitse kalujaan. Ois ostanut pripeidin ärrältä niinkuin "motoristit" tekee. mitä sitä enää mamoilee?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe