Hei,
Ollaan ostamassa v.-58 rakennettua paritalon puolikasta ja teettämässä kuntotarkastusta. Mistä firmoista on hyviä, mistä huonoja kokemuksia? Kellä kannattaa teettää?
Kuntotarkastus
11
4641
Vastaukset 11
- KeijoKk
Tehoinsseistä olen lukenut paljon hyvää palautetta:
http://www.tehoinssit.fi/
Tehoinssit käy ensi viikolla tarkastamassa 70-luvulla valmistuneen omakotitalon, joka meidän on tarkoitus ostaa. Sen jälkeen osaan kertoa omakohtaisia kokemuksia.
Välitysfirmalle vain oli kova pala kun kerroin, mistä firmasta tarkastaja tulee. Aluksi myyjälle ja välittäjälle kuulosti olevan aivan sama, mikä firma tarkastuksen tekee. Kun sitten varasin tarkastuksen ja kerroin että Tehoinssit tulee paikalle, välittäjällä meni pahemman kerran herne nenään.- Hessu_*
Hei,
Laitapas jooko tietoa vaikuttiko pätevältä toiminnalta? Tuleeko teille tuo Salminen tarkastajaksi? Mekin varasimme ko.firmasta kuntotarkastuksen ensi viikon lopulle. Meillä välittäjä rupesi kans tenttaamaan, kuka ko. firmasta tulee tarkastamaan ja meni puhelimessa jotenkin aivan ihmeelliseksi... - KeijoKk
Hessu_* kirjoitti:
Hei,
Laitapas jooko tietoa vaikuttiko pätevältä toiminnalta? Tuleeko teille tuo Salminen tarkastajaksi? Mekin varasimme ko.firmasta kuntotarkastuksen ensi viikon lopulle. Meillä välittäjä rupesi kans tenttaamaan, kuka ko. firmasta tulee tarkastamaan ja meni puhelimessa jotenkin aivan ihmeelliseksi...Joo, Salminen tulee tarkastajaksi. Katotaan miten käy.
- se sama
KeijoKk kirjoitti:
Joo, Salminen tulee tarkastajaksi. Katotaan miten käy.
salminen vai joka oli siinä ohjelmassa?!
- Varma tieto
se sama kirjoitti:
salminen vai joka oli siinä ohjelmassa?!
No, ei todellakaan oo! Käy vaikka niitten kotisivuilta kattoon =)
- Anonyymi
karta tällaista: runon sanoin; suki suki telttakansan tuki" nimeän sankarin AARO PIELMAKSI"
- rinsessa
Kiratekkia ei voi ainakaan suositella ja tehoinssit luotettavin ja varmin.
Nimim Kiratekista tarpeeksi saanut.- rahastusta
tehoinssit on syvältä
- "Ostaja"
rahastusta kirjoitti:
tehoinssit on syvältä
Paljonkohan omakotitalon "tutkiminen" kosteusvauriotapauksessa tulee maksamaan?
- taama
Olen perehtynyt kuntotarkastajien pöytäkirjoihin!!
tarkastuksilla ei ole mitään merkitystä, kun tarkastajat ei ota mihinkään asiaan suoraan kommenttia..vastaus on joka kerta sama...ehkä pitää korjata,,vaatii korjausta,,aivan sama kun otatte naapurin rouvan tarkastamaan ja kirjoittelemaan millainen on esim.ulko-ovi yms..
suurin kusettaja on RAK SYSTEMS
tark. on kiinteistövälittäjien sellainen porkkana
t,Rak.mestari- hyvä kuntotarkastaja
tarkastaja on Suonenjoelta. Mulla tilanne jossa vastapuoli tilasi, eli myyjä, mutta ei Matti puolustellut mitenkään ostajaa vaan kylmän viileästi sanoi mitä korjauskohteita on. Todella tarkka mies, porattiin muutamat reiät epäilyttäviin kohteisiin joissa olikin kosteutta. Kaikeinkaikkiaan tosi hyvä tarkastaja, viipyi ainakin 5 tuntia kohteessa kaikkiaan, ja siinä ei mitään kahveja juotu eikä lörpötekty turhia...Korhonen Matti 050 5334519
http://www.020300200.com/yritykset/4625198/Kiinteistökonsultti Matti Korhonen Oy/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164907
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30843Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24729Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25657
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122645VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.134518- 39495
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo185490sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487