Sisarukset

ovat niin

:::
Kovin tärkeitä ja rakkaita vai onko tullut
perintöriitoja?
Onko veri vettä sakeampaa?

12

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulleet kovin rakkaiksi, elämä on vieroittanut liian varhain. Aikuisena sitä suhdetta ei enää osata luoda...siksi kai oma perhe on tiiviisti yhdessä usein...Mutta voisin kai sitä minäkin ottaa yhteyttä pannaas harkintaan.

    • yhen kanssa

      ainakin kolkyt vuotta ja toisen kanssa nähty 3 kertaa kolmenkymmenen vuoden aikaan ja yhen kannsa viisi.
      Eipä juuri tunneta!
      Hyvä niin!
      Ei tuu riitaa.

      • joskus että

        muka olis "Minulla Hyvätvälit", joskus nuorenpana


    • en tiedä mitä toi "veri vettä sakeampaa" oikein tarkoittaa, mutta sisareni ja yksi veljistäni ovat minulle rakkaita ja läheisiä; toinen veljistäni on pahasti luonnehäiriöinen ja on huijannut itselleen sekä veljeni että minun tontit (ok, olimme huomattavan naiveja ja uskoimme hänen puheisiinsa) sekä viimeiksi vielä tyhjensi mamman säästot ("miun kirsturahat") että pääsi Karibialle mellastamaan nuorien tummaihoisten tyttöjen kanssa.

      • minun suvustani

        Suomessa on ja on ollut aina luonnehäiriöisiä. Saitteko edes mitään tuliaisia Karibialta?


      • minun suvustani kirjoitti:

        Suomessa on ja on ollut aina luonnehäiriöisiä. Saitteko edes mitään tuliaisia Karibialta?

        jonka veljeni tekaisi 62-vuotiaana 26-vuotiaalle tytölle, synnytti Suomessa, otti lapsensa ja meni turvakotiin odottamaan koneen lähtöä kotimaahan. Sen jälkeen ei ole kuultu muuta kuin äiti ja lapsi voivat hyvin; tytöllä on iso suku ja vaikka ovatkin köyhiä poitävät yhtä ja tukevat (ehkäpä vielä neuvovatkin?) toisiaan. "Kansainvälinen miljonääri-liikemies" joka matkusti Karibialle äitinsä kirsturahoilla oli tytön jo toinen gubbe; eka oli gringo joka oli kuusissakymmenissä kans ja kuolla kupsahti, mutta no jopas, ei sillä ollutkaan kun vanha traileri jossa tyttö istui kun tapasi veljeni.....


    • Sinimarjanen

      suurempia ongelmia perinnön jaossa aikanaan
      ja muutenkin sisarusten kanssa on kaikki mennyt
      ihan hyvin.
      Tärkeitä ja läheisiä minulle heistä jokainen.

    • Eräs vanhempi

      Eipä ole tullut kun ei ole perintöjä jaettu. Puuttuuko sinulta jotain elämästä kun täytyy toisten peritöriitoja kysellä? Pinnistäs nyt kovasti ja mieti mitkä asiat sinulle kuuluu ja mitkä ei. Kerro enemmän itsestäsi ja ahtaumistas tunne älyn puolelta.

    • jos nyt muistan

      Tänään puhuu raha ja omaisuus sille kenelle se kuuluu.

    • RosaLiiin

      ...ja kaikin puolin mukavia miehiä, kaikki kolme veljeäni.

      Monesti olen apua saanut ja ovat korvaamattomia varsinkin kaikissa tekniikkaan liittyvissä pulmissa.

      Onhan sisarussuhteet yleensä ihmisen pisimpiä ihmissuhteita, paljon yhteisiä kokemuksia ja toilailuita joita kiva muistella.

      • sukuläheisyyttä

        Meitä on viisi, mutta vain yhden sisareni kanssa
        soittelemme ja harvakseltaan tapaillaan.

        Asumisen välit ovat valtavan pitkät ja sitä jotenkin vain on erkaantunut.

        Nuorinapareina kyläiltiin ahkerastikin, se vain on jäänyt.

        Perhekuviot vaihtuneet sunmuuta, tulleet uudet tuttuperheet läheisiksi.


    • Henkistä heikkoutta

      Eihän pakolla kukaan voi rakastaa. Onko rakkaus yksipuolista? Mieleeni tulee eräs joka varmaan pettyi kun huttu menikin sekaisin. Parasta katsella omaa takapihaa ja sisarus suhteita. Elämä on tekoja. Kanssakäyminen peliä, jotkut eivät vaan osaa pelata joukkuepeliä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe