:::
Kovin tärkeitä ja rakkaita vai onko tullut
perintöriitoja?
Onko veri vettä sakeampaa?
Sisarukset
12
489
Vastaukset
Tulleet kovin rakkaiksi, elämä on vieroittanut liian varhain. Aikuisena sitä suhdetta ei enää osata luoda...siksi kai oma perhe on tiiviisti yhdessä usein...Mutta voisin kai sitä minäkin ottaa yhteyttä pannaas harkintaan.
- yhen kanssa
ainakin kolkyt vuotta ja toisen kanssa nähty 3 kertaa kolmenkymmenen vuoden aikaan ja yhen kannsa viisi.
Eipä juuri tunneta!
Hyvä niin!
Ei tuu riitaa.- joskus että
muka olis "Minulla Hyvätvälit", joskus nuorenpana
en tiedä mitä toi "veri vettä sakeampaa" oikein tarkoittaa, mutta sisareni ja yksi veljistäni ovat minulle rakkaita ja läheisiä; toinen veljistäni on pahasti luonnehäiriöinen ja on huijannut itselleen sekä veljeni että minun tontit (ok, olimme huomattavan naiveja ja uskoimme hänen puheisiinsa) sekä viimeiksi vielä tyhjensi mamman säästot ("miun kirsturahat") että pääsi Karibialle mellastamaan nuorien tummaihoisten tyttöjen kanssa.
- minun suvustani
Suomessa on ja on ollut aina luonnehäiriöisiä. Saitteko edes mitään tuliaisia Karibialta?
minun suvustani kirjoitti:
Suomessa on ja on ollut aina luonnehäiriöisiä. Saitteko edes mitään tuliaisia Karibialta?
jonka veljeni tekaisi 62-vuotiaana 26-vuotiaalle tytölle, synnytti Suomessa, otti lapsensa ja meni turvakotiin odottamaan koneen lähtöä kotimaahan. Sen jälkeen ei ole kuultu muuta kuin äiti ja lapsi voivat hyvin; tytöllä on iso suku ja vaikka ovatkin köyhiä poitävät yhtä ja tukevat (ehkäpä vielä neuvovatkin?) toisiaan. "Kansainvälinen miljonääri-liikemies" joka matkusti Karibialle äitinsä kirsturahoilla oli tytön jo toinen gubbe; eka oli gringo joka oli kuusissakymmenissä kans ja kuolla kupsahti, mutta no jopas, ei sillä ollutkaan kun vanha traileri jossa tyttö istui kun tapasi veljeni.....
- Sinimarjanen
suurempia ongelmia perinnön jaossa aikanaan
ja muutenkin sisarusten kanssa on kaikki mennyt
ihan hyvin.
Tärkeitä ja läheisiä minulle heistä jokainen. - Eräs vanhempi
Eipä ole tullut kun ei ole perintöjä jaettu. Puuttuuko sinulta jotain elämästä kun täytyy toisten peritöriitoja kysellä? Pinnistäs nyt kovasti ja mieti mitkä asiat sinulle kuuluu ja mitkä ei. Kerro enemmän itsestäsi ja ahtaumistas tunne älyn puolelta.
- jos nyt muistan
Tänään puhuu raha ja omaisuus sille kenelle se kuuluu.
- RosaLiiin
...ja kaikin puolin mukavia miehiä, kaikki kolme veljeäni.
Monesti olen apua saanut ja ovat korvaamattomia varsinkin kaikissa tekniikkaan liittyvissä pulmissa.
Onhan sisarussuhteet yleensä ihmisen pisimpiä ihmissuhteita, paljon yhteisiä kokemuksia ja toilailuita joita kiva muistella.- sukuläheisyyttä
Meitä on viisi, mutta vain yhden sisareni kanssa
soittelemme ja harvakseltaan tapaillaan.
Asumisen välit ovat valtavan pitkät ja sitä jotenkin vain on erkaantunut.
Nuorinapareina kyläiltiin ahkerastikin, se vain on jäänyt.
Perhekuviot vaihtuneet sunmuuta, tulleet uudet tuttuperheet läheisiksi.
- Henkistä heikkoutta
Eihän pakolla kukaan voi rakastaa. Onko rakkaus yksipuolista? Mieleeni tulee eräs joka varmaan pettyi kun huttu menikin sekaisin. Parasta katsella omaa takapihaa ja sisarus suhteita. Elämä on tekoja. Kanssakäyminen peliä, jotkut eivät vaan osaa pelata joukkuepeliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644