Käytättekö huuhteluainetta kestovaippoja pestessänne? Itse en ole käyttänyt, kuin hellävaraista pyykinpesuainetta ja osa vaipoista on pinnaltaan kovin karheutuneet ja varmastikin täten ikävän tuntoisia vauvan pehmeää peppua vasten :-/
Mikä polisi sellainen huuhteluaine, joka säilyttäisi pehmeyden? Ihan vain seuraavaa kauppareissua varten kysyen..? :)
Kiitos!
kestovaipat
ja huuhteluaine
3
676
Vastaukset
- ei saa
käyttää huuhteluainetta, se "tukkii" kankaan ja huonontaa imukykyä. Jotkut käyttävät etikkaa huuhteluaineen sijasta.
- vielä, että
kestovaippainfon sivuilta saa tietoa kestojen pesusta ja siihen soveltuvista pesuaineista.
- Sisely
etikkaa tai sitruunahappoa, pehmentävät jonkin verran ja ainakin etikka on antibakteerinenkin. tavalliset huuhteluaineet tukkivat kankaan, euvätkä vaipat enää ime kunnolla.
millaista materiaalia karheutuneet vaipat on? ainakin froteeta voi pehmentää puolikuivana/kuivana hankaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372