Käytättekö huuhteluainetta kestovaippoja pestessänne? Itse en ole käyttänyt, kuin hellävaraista pyykinpesuainetta ja osa vaipoista on pinnaltaan kovin karheutuneet ja varmastikin täten ikävän tuntoisia vauvan pehmeää peppua vasten :-/
Mikä polisi sellainen huuhteluaine, joka säilyttäisi pehmeyden? Ihan vain seuraavaa kauppareissua varten kysyen..? :)
Kiitos!
kestovaipat
ja huuhteluaine
3
676
Vastaukset 3
- ei saa
käyttää huuhteluainetta, se "tukkii" kankaan ja huonontaa imukykyä. Jotkut käyttävät etikkaa huuhteluaineen sijasta.
- vielä, että
kestovaippainfon sivuilta saa tietoa kestojen pesusta ja siihen soveltuvista pesuaineista.
- Sisely
etikkaa tai sitruunahappoa, pehmentävät jonkin verran ja ainakin etikka on antibakteerinenkin. tavalliset huuhteluaineet tukkivat kankaan, euvätkä vaipat enää ime kunnolla.
millaista materiaalia karheutuneet vaipat on? ainakin froteeta voi pehmentää puolikuivana/kuivana hankaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791436
- 851293
- 1041038
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.89543Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532