Joo elikkäs minkä kokoinen suutin on vakiona derbi drd racingis? (R) malli.. ja mikä siihen kannattais vaihtaa? kiitti jo valmiiks vastauksesta.. :P
Mikä on vakio suutin derbi drd racing??
47
22145
Vastaukset
- jjkljkj
Mikäs vuosimalli mahtaa olla kyseessä? Onko mitään viriä?
- vm:2008 ei virejä...
vm:2008, ei virejä..
- taitaa...
olla kokoa 53 jos ei oo vaihettu mutta ei tuolla suuttimella mitään tee muutaku saa lisää vauhtia noin 5 km/h mutta kuluttaa kyllä enemmän
kun derbi kuluttaa noin 3,5-6l satasella ajotyylistä riippuen niin 63 suuttimella se kuluttaa 4-6,5 litraa satasella - juuuuii
taitaa... kirjoitti:
olla kokoa 53 jos ei oo vaihettu mutta ei tuolla suuttimella mitään tee muutaku saa lisää vauhtia noin 5 km/h mutta kuluttaa kyllä enemmän
kun derbi kuluttaa noin 3,5-6l satasella ajotyylistä riippuen niin 63 suuttimella se kuluttaa 4-6,5 litraa satasellaSuuttimen koko on muuten tossa 63.. siinähän on 17.5mm kaasarikin..
- asdasdefdsdfsdgfdfgdfgdfgfg
juuuuii kirjoitti:
Suuttimen koko on muuten tossa 63.. siinähän on 17.5mm kaasarikin..
niinp ja ''se lisää vaan nopeutta 5km/h'' ensinnäkin derbi drd racingeissä on vakiona aivan liian pieni suutin eli mopo käy ja käynnistyy huonosti.
- okz
juuuuii kirjoitti:
Suuttimen koko on muuten tossa 63.. siinähän on 17.5mm kaasarikin..
hmh no mun vm.2008 on kyllä 72 suutin kun ostin ja avasin sen.
- .......dfry456
okz kirjoitti:
hmh no mun vm.2008 on kyllä 72 suutin kun ostin ja avasin sen.
DERBI x-racen viritys - huom mopo kulkee vakiona 45km/h jos jonkun mittari näyttää yli 45km/h tehkääpä sellainen projekti että ruuvaatte eturenkaan vittuun ja siellä on 2 akselia toinen lähtee renkaasta ja toinen on paikoillaan joka pyörittää sitten nopeus vaieria, kääntäkää vaieria pyärittävää akselia silleen myötäpäivään että renkaan akseli on yhden pykälän edellä vaijerin akselia nytten moposi mittari ei kuse kuin korkeintaan 5km/h (kaikki mopot on testattu poliisin tutkaan eli ne ei kulje yli 45km/h ilman mitään virityksiä joita tuossa teille kerron, joitain turhia virityksiä jätän pois) --- joo ne on taas näitä poikii jotka on saanu mopon ja ei tiiä siit mitää sit ettii netist miten toimii ja porukka levittää paskaa miten mikäkin toimii! olkoo mikä suutin vakiona se on alle 75 tahasa menkää kauppaa ostakaa se 76 tai 80 suutin laittakaa se kiinni (kysykää faijalta mis on kaasari ja minne suutin tulee) sitten ku se on ruuvattu kii ni voitteki siirtyy parempaa vaiheesee, rajottimen poistoon (kysykää faijalta mis on CDI - boxi) siitä lähtee johtoja kolmesta liittimestä ja liittimen johdot johtaa isompaan valkoiseen liittimeen (sokeripalaan) sokeripalasta lähtee jonku 4 johtoo ja liittimiin tulee aina yksi johto enemmän kuin sokeripalasta lähtee eli katkaiskaa se johto mutta varmistakaa että se joht johti startti liittimeen muuten tulee ongelmia sitten jos ei rajotin ole poissa ostakaapa uusi tulpanhattu nin ongelma hoidettu. (sitten kysykää faijalta missä on putki) putken alkukäyrän jälkeen siitä lähtee hukkaputki joka on noin 20 cm pitka putken pätkä hitsattu siihe alkukäyrää kii joka syö kierrokset ja tehot nyt tartut rautasahaan ja sahaat sen vittuun sitten tartut metallin palaseen ja hirsaat sen reiän umpeen nytten moposi kulkee (poliisin tutkaan noin 70 mutta virittäminen on puolitiessään nytten marssit kauppaam missä myydään rattaita ostat sieltä 14 piikkisen eteen ja 53 piikkisen taakse nytten moposi kulkee poliisin tutkaan noin 80 sitten menette mopokauppaan jossa myydään ilmanputsareita ostakaa toinen ilmanputsari jolla mopo kiertää paremmin ja sitten vielä powerfilteri (jos ette osaa laittaa laitattakaa liikkeessä) nyt hankalin kuri on katalysaattori (ei varsinaisesti kuri mutta vaikuttaa tehoihin mopossa) alkukäyrän jälkeen alkaa paisari nyt tartut uudestaan sahaan ja sahaat alkukäyrän ja paisarin liitoshitsauksesta putken poikki (olettaen että putki on irti moposta) nytten katsot paisariin siellä näky pieni loota jonka nyt revit vittuun sieltä pihdein ja meisselein mutta älä koske katalysaattorin ohueen putkeen joka lähtee alkukäyrästä (putki hapettuu, ruostuu ja putki karstottuu nopeammin) nytten jos teit ohjeiden mukaisesti moposi kulkee noin 85 km/h (poliisin tutkaan) poistamalla vielä todella hyödyttömiä pikkukureja moposta kulkee sen 90km/h. jos halua päästä helpommalla noin kuukauden pienemmällä työllä sinulla pitää olla rahaa noin 1300-1500e, tilaat netistä leovincen v8 teharin 70cc pyttyyn (300e) sitten osta 74cc pytty (250e), sitte raskaat välit vaikka 53taakse ja 16eteen(50e), sit kaikki tarpeelliset osat (vahvennetut ketjut eli ei vakio ketjut, sopivat osat pyttyyn joihin kuuluu esim. käyn.poljin, takajarru, vaihdepoljin ja kaasarit sun muut)eläkä unoha 20mm dellerton kaasaria joka sopii tähän pyttyyn, sitten loput rahat meneeki siihe runkoon etit joka paikasta mahdollisimman halvan kisaenduron rungon (125cc) näillä vireillä voitat melkei kotarin viivoilla, olen nähnyt ja kuullut tälläsistä vireistä et menee sen 130km/h
- sdgsdff
.......dfry456 kirjoitti:
DERBI x-racen viritys - huom mopo kulkee vakiona 45km/h jos jonkun mittari näyttää yli 45km/h tehkääpä sellainen projekti että ruuvaatte eturenkaan vittuun ja siellä on 2 akselia toinen lähtee renkaasta ja toinen on paikoillaan joka pyörittää sitten nopeus vaieria, kääntäkää vaieria pyärittävää akselia silleen myötäpäivään että renkaan akseli on yhden pykälän edellä vaijerin akselia nytten moposi mittari ei kuse kuin korkeintaan 5km/h (kaikki mopot on testattu poliisin tutkaan eli ne ei kulje yli 45km/h ilman mitään virityksiä joita tuossa teille kerron, joitain turhia virityksiä jätän pois) --- joo ne on taas näitä poikii jotka on saanu mopon ja ei tiiä siit mitää sit ettii netist miten toimii ja porukka levittää paskaa miten mikäkin toimii! olkoo mikä suutin vakiona se on alle 75 tahasa menkää kauppaa ostakaa se 76 tai 80 suutin laittakaa se kiinni (kysykää faijalta mis on kaasari ja minne suutin tulee) sitten ku se on ruuvattu kii ni voitteki siirtyy parempaa vaiheesee, rajottimen poistoon (kysykää faijalta mis on CDI - boxi) siitä lähtee johtoja kolmesta liittimestä ja liittimen johdot johtaa isompaan valkoiseen liittimeen (sokeripalaan) sokeripalasta lähtee jonku 4 johtoo ja liittimiin tulee aina yksi johto enemmän kuin sokeripalasta lähtee eli katkaiskaa se johto mutta varmistakaa että se joht johti startti liittimeen muuten tulee ongelmia sitten jos ei rajotin ole poissa ostakaapa uusi tulpanhattu nin ongelma hoidettu. (sitten kysykää faijalta missä on putki) putken alkukäyrän jälkeen siitä lähtee hukkaputki joka on noin 20 cm pitka putken pätkä hitsattu siihe alkukäyrää kii joka syö kierrokset ja tehot nyt tartut rautasahaan ja sahaat sen vittuun sitten tartut metallin palaseen ja hirsaat sen reiän umpeen nytten moposi kulkee (poliisin tutkaan noin 70 mutta virittäminen on puolitiessään nytten marssit kauppaam missä myydään rattaita ostat sieltä 14 piikkisen eteen ja 53 piikkisen taakse nytten moposi kulkee poliisin tutkaan noin 80 sitten menette mopokauppaan jossa myydään ilmanputsareita ostakaa toinen ilmanputsari jolla mopo kiertää paremmin ja sitten vielä powerfilteri (jos ette osaa laittaa laitattakaa liikkeessä) nyt hankalin kuri on katalysaattori (ei varsinaisesti kuri mutta vaikuttaa tehoihin mopossa) alkukäyrän jälkeen alkaa paisari nyt tartut uudestaan sahaan ja sahaat alkukäyrän ja paisarin liitoshitsauksesta putken poikki (olettaen että putki on irti moposta) nytten katsot paisariin siellä näky pieni loota jonka nyt revit vittuun sieltä pihdein ja meisselein mutta älä koske katalysaattorin ohueen putkeen joka lähtee alkukäyrästä (putki hapettuu, ruostuu ja putki karstottuu nopeammin) nytten jos teit ohjeiden mukaisesti moposi kulkee noin 85 km/h (poliisin tutkaan) poistamalla vielä todella hyödyttömiä pikkukureja moposta kulkee sen 90km/h. jos halua päästä helpommalla noin kuukauden pienemmällä työllä sinulla pitää olla rahaa noin 1300-1500e, tilaat netistä leovincen v8 teharin 70cc pyttyyn (300e) sitten osta 74cc pytty (250e), sitte raskaat välit vaikka 53taakse ja 16eteen(50e), sit kaikki tarpeelliset osat (vahvennetut ketjut eli ei vakio ketjut, sopivat osat pyttyyn joihin kuuluu esim. käyn.poljin, takajarru, vaihdepoljin ja kaasarit sun muut)eläkä unoha 20mm dellerton kaasaria joka sopii tähän pyttyyn, sitten loput rahat meneeki siihe runkoon etit joka paikasta mahdollisimman halvan kisaenduron rungon (125cc) näillä vireillä voitat melkei kotarin viivoilla, olen nähnyt ja kuullut tälläsistä vireistä et menee sen 130km/h
Missä on se starttiliitin on kun ei kehtaisi mielivaltaisesti johtoja katkoo
- asdas
.......dfry456 kirjoitti:
DERBI x-racen viritys - huom mopo kulkee vakiona 45km/h jos jonkun mittari näyttää yli 45km/h tehkääpä sellainen projekti että ruuvaatte eturenkaan vittuun ja siellä on 2 akselia toinen lähtee renkaasta ja toinen on paikoillaan joka pyörittää sitten nopeus vaieria, kääntäkää vaieria pyärittävää akselia silleen myötäpäivään että renkaan akseli on yhden pykälän edellä vaijerin akselia nytten moposi mittari ei kuse kuin korkeintaan 5km/h (kaikki mopot on testattu poliisin tutkaan eli ne ei kulje yli 45km/h ilman mitään virityksiä joita tuossa teille kerron, joitain turhia virityksiä jätän pois) --- joo ne on taas näitä poikii jotka on saanu mopon ja ei tiiä siit mitää sit ettii netist miten toimii ja porukka levittää paskaa miten mikäkin toimii! olkoo mikä suutin vakiona se on alle 75 tahasa menkää kauppaa ostakaa se 76 tai 80 suutin laittakaa se kiinni (kysykää faijalta mis on kaasari ja minne suutin tulee) sitten ku se on ruuvattu kii ni voitteki siirtyy parempaa vaiheesee, rajottimen poistoon (kysykää faijalta mis on CDI - boxi) siitä lähtee johtoja kolmesta liittimestä ja liittimen johdot johtaa isompaan valkoiseen liittimeen (sokeripalaan) sokeripalasta lähtee jonku 4 johtoo ja liittimiin tulee aina yksi johto enemmän kuin sokeripalasta lähtee eli katkaiskaa se johto mutta varmistakaa että se joht johti startti liittimeen muuten tulee ongelmia sitten jos ei rajotin ole poissa ostakaapa uusi tulpanhattu nin ongelma hoidettu. (sitten kysykää faijalta missä on putki) putken alkukäyrän jälkeen siitä lähtee hukkaputki joka on noin 20 cm pitka putken pätkä hitsattu siihe alkukäyrää kii joka syö kierrokset ja tehot nyt tartut rautasahaan ja sahaat sen vittuun sitten tartut metallin palaseen ja hirsaat sen reiän umpeen nytten moposi kulkee (poliisin tutkaan noin 70 mutta virittäminen on puolitiessään nytten marssit kauppaam missä myydään rattaita ostat sieltä 14 piikkisen eteen ja 53 piikkisen taakse nytten moposi kulkee poliisin tutkaan noin 80 sitten menette mopokauppaan jossa myydään ilmanputsareita ostakaa toinen ilmanputsari jolla mopo kiertää paremmin ja sitten vielä powerfilteri (jos ette osaa laittaa laitattakaa liikkeessä) nyt hankalin kuri on katalysaattori (ei varsinaisesti kuri mutta vaikuttaa tehoihin mopossa) alkukäyrän jälkeen alkaa paisari nyt tartut uudestaan sahaan ja sahaat alkukäyrän ja paisarin liitoshitsauksesta putken poikki (olettaen että putki on irti moposta) nytten katsot paisariin siellä näky pieni loota jonka nyt revit vittuun sieltä pihdein ja meisselein mutta älä koske katalysaattorin ohueen putkeen joka lähtee alkukäyrästä (putki hapettuu, ruostuu ja putki karstottuu nopeammin) nytten jos teit ohjeiden mukaisesti moposi kulkee noin 85 km/h (poliisin tutkaan) poistamalla vielä todella hyödyttömiä pikkukureja moposta kulkee sen 90km/h. jos halua päästä helpommalla noin kuukauden pienemmällä työllä sinulla pitää olla rahaa noin 1300-1500e, tilaat netistä leovincen v8 teharin 70cc pyttyyn (300e) sitten osta 74cc pytty (250e), sitte raskaat välit vaikka 53taakse ja 16eteen(50e), sit kaikki tarpeelliset osat (vahvennetut ketjut eli ei vakio ketjut, sopivat osat pyttyyn joihin kuuluu esim. käyn.poljin, takajarru, vaihdepoljin ja kaasarit sun muut)eläkä unoha 20mm dellerton kaasaria joka sopii tähän pyttyyn, sitten loput rahat meneeki siihe runkoon etit joka paikasta mahdollisimman halvan kisaenduron rungon (125cc) näillä vireillä voitat melkei kotarin viivoilla, olen nähnyt ja kuullut tälläsistä vireistä et menee sen 130km/h
katalysaattori paukahtaa ajan kans sieltä putkesta ku ei kestä hukkaputken tukkimista/kurin irti ottamista ja katalysaattori ei oo mikään kuri vaan se suodattaa niitä päästöjä :D
- Xab
asdas kirjoitti:
katalysaattori paukahtaa ajan kans sieltä putkesta ku ei kestä hukkaputken tukkimista/kurin irti ottamista ja katalysaattori ei oo mikään kuri vaan se suodattaa niitä päästöjä :D
Drfy456 tossa nyt ei oo paskan vittuakaan järkeä mennä kasaamaan mihinkään kisaenduron runkoon ''mopoa'' miten meinasit saada sellasen kiikkutuolin kilvelle ?? Miksi et osta samantien täystehosta piikkiä joka on kilvissä ja aja sitä ilman korttia. Kehtaatki tulla lapsille kertomaan tarinoita tollasista tappovehkeistä !
- Rämäpää94
.......dfry456 kirjoitti:
DERBI x-racen viritys - huom mopo kulkee vakiona 45km/h jos jonkun mittari näyttää yli 45km/h tehkääpä sellainen projekti että ruuvaatte eturenkaan vittuun ja siellä on 2 akselia toinen lähtee renkaasta ja toinen on paikoillaan joka pyörittää sitten nopeus vaieria, kääntäkää vaieria pyärittävää akselia silleen myötäpäivään että renkaan akseli on yhden pykälän edellä vaijerin akselia nytten moposi mittari ei kuse kuin korkeintaan 5km/h (kaikki mopot on testattu poliisin tutkaan eli ne ei kulje yli 45km/h ilman mitään virityksiä joita tuossa teille kerron, joitain turhia virityksiä jätän pois) --- joo ne on taas näitä poikii jotka on saanu mopon ja ei tiiä siit mitää sit ettii netist miten toimii ja porukka levittää paskaa miten mikäkin toimii! olkoo mikä suutin vakiona se on alle 75 tahasa menkää kauppaa ostakaa se 76 tai 80 suutin laittakaa se kiinni (kysykää faijalta mis on kaasari ja minne suutin tulee) sitten ku se on ruuvattu kii ni voitteki siirtyy parempaa vaiheesee, rajottimen poistoon (kysykää faijalta mis on CDI - boxi) siitä lähtee johtoja kolmesta liittimestä ja liittimen johdot johtaa isompaan valkoiseen liittimeen (sokeripalaan) sokeripalasta lähtee jonku 4 johtoo ja liittimiin tulee aina yksi johto enemmän kuin sokeripalasta lähtee eli katkaiskaa se johto mutta varmistakaa että se joht johti startti liittimeen muuten tulee ongelmia sitten jos ei rajotin ole poissa ostakaapa uusi tulpanhattu nin ongelma hoidettu. (sitten kysykää faijalta missä on putki) putken alkukäyrän jälkeen siitä lähtee hukkaputki joka on noin 20 cm pitka putken pätkä hitsattu siihe alkukäyrää kii joka syö kierrokset ja tehot nyt tartut rautasahaan ja sahaat sen vittuun sitten tartut metallin palaseen ja hirsaat sen reiän umpeen nytten moposi kulkee (poliisin tutkaan noin 70 mutta virittäminen on puolitiessään nytten marssit kauppaam missä myydään rattaita ostat sieltä 14 piikkisen eteen ja 53 piikkisen taakse nytten moposi kulkee poliisin tutkaan noin 80 sitten menette mopokauppaan jossa myydään ilmanputsareita ostakaa toinen ilmanputsari jolla mopo kiertää paremmin ja sitten vielä powerfilteri (jos ette osaa laittaa laitattakaa liikkeessä) nyt hankalin kuri on katalysaattori (ei varsinaisesti kuri mutta vaikuttaa tehoihin mopossa) alkukäyrän jälkeen alkaa paisari nyt tartut uudestaan sahaan ja sahaat alkukäyrän ja paisarin liitoshitsauksesta putken poikki (olettaen että putki on irti moposta) nytten katsot paisariin siellä näky pieni loota jonka nyt revit vittuun sieltä pihdein ja meisselein mutta älä koske katalysaattorin ohueen putkeen joka lähtee alkukäyrästä (putki hapettuu, ruostuu ja putki karstottuu nopeammin) nytten jos teit ohjeiden mukaisesti moposi kulkee noin 85 km/h (poliisin tutkaan) poistamalla vielä todella hyödyttömiä pikkukureja moposta kulkee sen 90km/h. jos halua päästä helpommalla noin kuukauden pienemmällä työllä sinulla pitää olla rahaa noin 1300-1500e, tilaat netistä leovincen v8 teharin 70cc pyttyyn (300e) sitten osta 74cc pytty (250e), sitte raskaat välit vaikka 53taakse ja 16eteen(50e), sit kaikki tarpeelliset osat (vahvennetut ketjut eli ei vakio ketjut, sopivat osat pyttyyn joihin kuuluu esim. käyn.poljin, takajarru, vaihdepoljin ja kaasarit sun muut)eläkä unoha 20mm dellerton kaasaria joka sopii tähän pyttyyn, sitten loput rahat meneeki siihe runkoon etit joka paikasta mahdollisimman halvan kisaenduron rungon (125cc) näillä vireillä voitat melkei kotarin viivoilla, olen nähnyt ja kuullut tälläsistä vireistä et menee sen 130km/h
minkä värinen se CDI-Boxin "ylimääräinen" johto on?
- vadee
okz kirjoitti:
hmh no mun vm.2008 on kyllä 72 suutin kun ostin ja avasin sen.
Mulla taas oli Vuosimallia 2009 ja suutin oli kokoa 70 ku avasin.
- dfgdfg
vadee kirjoitti:
Mulla taas oli Vuosimallia 2009 ja suutin oli kokoa 70 ku avasin.
derbin vakio suutin 64
- hsdfhsds
.......dfry456 kirjoitti:
DERBI x-racen viritys - huom mopo kulkee vakiona 45km/h jos jonkun mittari näyttää yli 45km/h tehkääpä sellainen projekti että ruuvaatte eturenkaan vittuun ja siellä on 2 akselia toinen lähtee renkaasta ja toinen on paikoillaan joka pyörittää sitten nopeus vaieria, kääntäkää vaieria pyärittävää akselia silleen myötäpäivään että renkaan akseli on yhden pykälän edellä vaijerin akselia nytten moposi mittari ei kuse kuin korkeintaan 5km/h (kaikki mopot on testattu poliisin tutkaan eli ne ei kulje yli 45km/h ilman mitään virityksiä joita tuossa teille kerron, joitain turhia virityksiä jätän pois) --- joo ne on taas näitä poikii jotka on saanu mopon ja ei tiiä siit mitää sit ettii netist miten toimii ja porukka levittää paskaa miten mikäkin toimii! olkoo mikä suutin vakiona se on alle 75 tahasa menkää kauppaa ostakaa se 76 tai 80 suutin laittakaa se kiinni (kysykää faijalta mis on kaasari ja minne suutin tulee) sitten ku se on ruuvattu kii ni voitteki siirtyy parempaa vaiheesee, rajottimen poistoon (kysykää faijalta mis on CDI - boxi) siitä lähtee johtoja kolmesta liittimestä ja liittimen johdot johtaa isompaan valkoiseen liittimeen (sokeripalaan) sokeripalasta lähtee jonku 4 johtoo ja liittimiin tulee aina yksi johto enemmän kuin sokeripalasta lähtee eli katkaiskaa se johto mutta varmistakaa että se joht johti startti liittimeen muuten tulee ongelmia sitten jos ei rajotin ole poissa ostakaapa uusi tulpanhattu nin ongelma hoidettu. (sitten kysykää faijalta missä on putki) putken alkukäyrän jälkeen siitä lähtee hukkaputki joka on noin 20 cm pitka putken pätkä hitsattu siihe alkukäyrää kii joka syö kierrokset ja tehot nyt tartut rautasahaan ja sahaat sen vittuun sitten tartut metallin palaseen ja hirsaat sen reiän umpeen nytten moposi kulkee (poliisin tutkaan noin 70 mutta virittäminen on puolitiessään nytten marssit kauppaam missä myydään rattaita ostat sieltä 14 piikkisen eteen ja 53 piikkisen taakse nytten moposi kulkee poliisin tutkaan noin 80 sitten menette mopokauppaan jossa myydään ilmanputsareita ostakaa toinen ilmanputsari jolla mopo kiertää paremmin ja sitten vielä powerfilteri (jos ette osaa laittaa laitattakaa liikkeessä) nyt hankalin kuri on katalysaattori (ei varsinaisesti kuri mutta vaikuttaa tehoihin mopossa) alkukäyrän jälkeen alkaa paisari nyt tartut uudestaan sahaan ja sahaat alkukäyrän ja paisarin liitoshitsauksesta putken poikki (olettaen että putki on irti moposta) nytten katsot paisariin siellä näky pieni loota jonka nyt revit vittuun sieltä pihdein ja meisselein mutta älä koske katalysaattorin ohueen putkeen joka lähtee alkukäyrästä (putki hapettuu, ruostuu ja putki karstottuu nopeammin) nytten jos teit ohjeiden mukaisesti moposi kulkee noin 85 km/h (poliisin tutkaan) poistamalla vielä todella hyödyttömiä pikkukureja moposta kulkee sen 90km/h. jos halua päästä helpommalla noin kuukauden pienemmällä työllä sinulla pitää olla rahaa noin 1300-1500e, tilaat netistä leovincen v8 teharin 70cc pyttyyn (300e) sitten osta 74cc pytty (250e), sitte raskaat välit vaikka 53taakse ja 16eteen(50e), sit kaikki tarpeelliset osat (vahvennetut ketjut eli ei vakio ketjut, sopivat osat pyttyyn joihin kuuluu esim. käyn.poljin, takajarru, vaihdepoljin ja kaasarit sun muut)eläkä unoha 20mm dellerton kaasaria joka sopii tähän pyttyyn, sitten loput rahat meneeki siihe runkoon etit joka paikasta mahdollisimman halvan kisaenduron rungon (125cc) näillä vireillä voitat melkei kotarin viivoilla, olen nähnyt ja kuullut tälläsistä vireistä et menee sen 130km/h
Aika huono vitsi et vie 74cc pytyllä jtn 125cc kisaenskoja. Kotarista konetehoa 35 heppaa, tosta sun "viriderpistä" max 15 heppaa, jos et viilaa yms.
- Frendi11
asdasdefdsdfsdgfdfgdfgdfgfg kirjoitti:
niinp ja ''se lisää vaan nopeutta 5km/h'' ensinnäkin derbi drd racingeissä on vakiona aivan liian pieni suutin eli mopo käy ja käynnistyy huonosti.
Jos ostaisin isomman suuttimen niin käynnistyisikö paremmin?
- Anonyymi
asdasdefdsdfsdgfdfgdfgdfgfg kirjoitti:
niinp ja ''se lisää vaan nopeutta 5km/h'' ensinnäkin derbi drd racingeissä on vakiona aivan liian pieni suutin eli mopo käy ja käynnistyy huonosti.
Mikä suutin kannattas olla et käynnistyy ilman et tarvii työntää kylmällä käyntii ja kiertää paremmin
- gogogogog
itse löysin 70 sisältä ja vaihdoin 74 tilalle
- Vadeeeee
Joo itsellä oli kanssa 70 siellä, laitoin 75 ja piristyi huomattavasti (pääsi jonkun mäenkin ylös :D)
- pokoo
Vadeeeee kirjoitti:
Joo itsellä oli kanssa 70 siellä, laitoin 75 ja piristyi huomattavasti (pääsi jonkun mäenkin ylös :D)
Eli kun vaihdoin xtremen 70 suuttimen 78 jotane liikkeeessä suositteli niin sel jälkeen derbi ei ottanut 1-4 vaihteella ku n 6 tuhatta kierrosta ja site 5-6 korkeintaan jonku 8 tuhataa ku ennen otti vähän yli 10 tuhatta?? mistä johtuu kierrosten katoaminen? pitää kaasaria jotenki säättäää suutttimen vaihdon jälkee?? :D
- tiiännnnnn
pokoo kirjoitti:
Eli kun vaihdoin xtremen 70 suuttimen 78 jotane liikkeeessä suositteli niin sel jälkeen derbi ei ottanut 1-4 vaihteella ku n 6 tuhatta kierrosta ja site 5-6 korkeintaan jonku 8 tuhataa ku ennen otti vähän yli 10 tuhatta?? mistä johtuu kierrosten katoaminen? pitää kaasaria jotenki säättäää suutttimen vaihdon jälkee?? :D
se on liian iso suutin, saa liikaa bensaa ja näin ei kierrä eikä varmaa kuljekkaa... :D
- ikgjmissådgj¨¨
onko derbissä dellorto 6mm vai 5mm suutin?
- KH
Otin just alkukäyräm kuristuksen pois ja ostin rajottamattoman cdi boxin
mun derbi drd racing 2010:sta.
Sen suutin oli 78 (kaasutin 17,5mm)
mutta en oo varma minkä kokosta siihen pitäis tunkea? - ja siitä vittuuntunu
Joo elikkäs se vakio suutin on 70 tai 7. Itellä oli 70 mut joissaki liikkeis ne vaihtaa sen vähä suurempaan nii se ei tukehdu täyskaasulla. Jos ottaa kuristuksia pois nii se kantsii vaihtaa johonki 85-90 nimittäin siinä
on 17,5 kaasari. 14 kaasareista en oo varma.
Mutta ihan kaikille tiedoksi ÄLKÄÄ JUMALISTE OSTAKO DERBIÄ!!!
ainakaa uutta.
NE ON NII VITUN KALLIITA KU OTTAA HUOMIOON SEN ETTÄ NE KESTÄÄ
YHTÄ PALJO KU JOKU MIKÄ EI KESTÄ VITTUAKAA en nyt keksi just mitää.- ilimajokelaanen
derbeissä on suutin dellorto 6mm kierteellä ja yleensä se on 70 se sen koko sillä se
kuuluu yksiin derbin kuristuksista. Kuristusten (tai pelkän alkukäyrän holkin) poiston jälkeen
se sopiva suutin löytyy kokojen 85 - 90 välillä. Itellä on 86 ja alkukäyrän holkki poies ja pelittää
loistavasti. En tosin tiedä koska katalysaattori irtoaa ja tukkii putken ku se ei ilmeisesti kestä
kuristusten poistoa. Sen huomaa kyllä kun huipuista lähtee joku ~10 km/h. - katalysaattori
ilimajokelaanen kirjoitti:
derbeissä on suutin dellorto 6mm kierteellä ja yleensä se on 70 se sen koko sillä se
kuuluu yksiin derbin kuristuksista. Kuristusten (tai pelkän alkukäyrän holkin) poiston jälkeen
se sopiva suutin löytyy kokojen 85 - 90 välillä. Itellä on 86 ja alkukäyrän holkki poies ja pelittää
loistavasti. En tosin tiedä koska katalysaattori irtoaa ja tukkii putken ku se ei ilmeisesti kestä
kuristusten poistoa. Sen huomaa kyllä kun huipuista lähtee joku ~10 km/h.DRD DERBHEISSÄ EI OLE KATALYSAATTORIA EIKÄ RAJOITETTUA CDI-BOKSIA!
- dfg3
katalysaattori kirjoitti:
DRD DERBHEISSÄ EI OLE KATALYSAATTORIA EIKÄ RAJOITETTUA CDI-BOKSIA!
Älä puhu paskaa!
- ookkaa
dfg3 kirjoitti:
Älä puhu paskaa!
Ainakaa omassa 2010 mallissa ei ole. Tietopankissa myös sanotaan ettei drd derbeissä ole katalysaattoria.
- Vitun urpo
katalysaattori kirjoitti:
DRD DERBHEISSÄ EI OLE KATALYSAATTORIA EIKÄ RAJOITETTUA CDI-BOKSIA!
Helevetin TYHYMÄ! Mitä sä tänne tuut puhumaan vaikka et tiiä paskaakaa??!! Itellä ainaki on tossa Derbi DRD racingissä katalysaattori (joka kyllä hajosi tuhannen paskaksi ja tippui pois putkesta) ja -80> vuosimalleissa ON RAJOITIN! Itse olen ottanu pois hukkaputken ja imukaulan kurin ja vaihtanut eteen 13-piikkisen ja nyt kulkee 75km/h.
- Niin se
Koko on joko 70 jos ei mitään virejä ole tehty. (kaasutin tosiaan 17,5)
Itsellä oli 2010 vuoden mallissa 70 kokoinen.
Liian pieni suutin on yksi derbin kuristuksista.
Sopiva suutin vakiona on 75 tienoilla.
Kuristukset pois ---> suutin 80 - 90 miten itsestä tuntuu. Itsellä on 86 ja hyvin pelittää.
Tehoputken kanssa 90 - 95 lienee sopiva. Ei varmaa tietoa. - Cartel6753
Ostin uutena derbi drd racing (SM) 2010.vakio suutin siinä on 75 mutta siellä kaupassa he vaihtoivat 90 suoraan siihen koska 75 suuttimella käy huonosti.
- kysymys?
mikä suutin aprilia rx 07 on?? ja mikäköhän kannattaisi laittaa hebon putken kanssa? (kaasutin on ainakin 17.5) :D
- ANIIS
Mitä vittua? mulla on 11 Drd racing ja vakiona rajoittamaton cdi-boksi, vaikiona meni just 45 mittarin mukaan, mut nyt oon pistäny täysin tyhjennetyn putken ja menee mittarin mukaan 85. voiko olla mahdollista?
- On mahdollista
Joo, voi hyvin olla mahdollista, koska itellä meni 3 millliä poratulla holkilla 65, ja tieteski 80 suutin.
Ja ainakaan 2010 DRD Racingissä ei oo rajoitinta. Jokanen voi ite päätellä onko rajoitin; Jos CDI-boksille menevä paksuin johto on vihreä -> Ei rajoitinta
Jos taas sininen -> Rajoitin- Timoz11
Mikä vittu sääki luulet olevas? joku moottoripyöräekspertti vai? osta auto ja tuu sitte sanoon
- ond
Kyl sen kuule äänestäki onks se rajotettu vai ei
- seppo taalasmaa
vakiona 72 mut laita 82 niin on hyvä
- drd
itellä 2010 drd racingissa 78 suutin vakiona.^^
- en tiedä paskaakaan
itelle tuli gilera-smt tänään pihaan ja en tiedä minkä kokoinen suutin siinä on vakiona ja minkä kokoinen suutin siihen pitäisi vaihtaa et sillä pääsis lujenpaa. Löytyisikö oikenlainen esim tuolta: http://www.mc-scatter.com/index.php?cPath=22_42_151
- drd
et sinä sitä saa pelkällä suuttimen vaihdolla kulkemaan kovempaa :D:D osta minulta derbi drdn peilikiiltävä vakioputki, josta tukittu hukkaputki ja porattua kuria sen verran että menee noin 65km/h. voin vaikka porata kurin kokonaa pois nii menee varmaa 80km/h !
- Lukekaahan Tämä!!!!
Mulla Derbi DRD Racing 2011 uutena ostettu. liikkessä vaihettu isompi suutin (en muista mitä kokoa) vakiona rajoittamaton cdi-boksi. Menee suoralla sen 57. Eti loiva alamäki ja sit ku vauhtii sen 57 nii laita ryyppy päälle lähtee kiertää paremmin, sit ku vauhtii on sen ryypyn kaa se 66-68 nii ota ryyppy pois ni menee sen 73-80 (enkä puhu PASKAA!!!) ja siis ihan on vakio.ei oo tukittu hukkist eikä oo otettu mitää muitakaa kurei pois! Nyt tilattuna Leovince V6 Handmade putki ja siitä otan kurin pois nii menee suoral sen 70 paremmalle puolelle.
Joo tos oli vähä tollast turhaa juttuu mut mun piti kysyy et mikä SUUTIN kannattais vaihtaa ton leovince kaa?? isompaa tietty mut kuinka paljon? Linkkiä kiitos. - drd
ei maha kone tykätä nuista sinu alamäkiajoista :D mutta itellä oli leovincen kanssa ainaki 90 suutin, suunnillee 90 vois olla sopiva
- äitisipanokaveri
muistakaa aina että meidän kissa paskaa sateenkaarta ja laulaa nyan cattia ja saatanan idiootit opetelkaa saatana mopoista jotain ennen kuin tulette tänne mitään vittu kirjottelee !
- drdmall.onrajatoncdi
Minkä kokosta suutinta, kun on tecnhigas enoxi tehari, derbi drd evo limited editionii. at the moment 85 ja tuntunee liian pieneltä
- jooh2
5-10 numeroo isompi, tarvittaessa isompaa.
- kissatsadggy
derbi on se juttu se pitäää kissoista ja luumuista
- jonne421
vitun jonnet
- läbbä_jädgä
onko derbi drd Racing vm11 suutin dellorto 5mm vai 6mm?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753597
- 622694
- 812637
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.582418Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1922353Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2572184- 431922
- 441769
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t151491EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1491418