taimenta veskusta

heka92

Elikkä mistä päin veskua(vesijärveä) saisi parhaiten keväällä/kesällä/syksyllä.

5

1000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmm...

vesi on kylmää, taimen on pinnalla jos järvi on syvä. Yleensä keväällä kun jäät ovat sulanneet sen jälkeen taimenet ottavat paremmin uistimeen tai vaappuihin sitten kesällä ovatkin nirsoja silloin käytetään perhoja tai jotain pientä uistinta, kyllä taimenet ottaa uistimeen hyvin kesällä.

• heka92

Entä mistä päin veskua..meinaan että onko sellaista mieluista paikkaa missä taimen yleensä lymyää..Kuten kuhat kuulemma viihtyvät hyvin mukkula-enonsaari välissä ja siinä läheisyydessä.

• anterohan-se-siin

Vääksyn päästä ja kajaankallion alueelta syvänteen päältä kallion pohjoinen-koillinen -itä alueet.

Lahden vesialueelta ei saa kuin sattumia ja lopulta nekin hauen pulikoita.
      Kaislikkohaukea saat virvelillä enonsaaren pohjoisen puolen ruohikkojen reunoilta varmasti.

Monet taimenuistelijat menevät päijänteen puolelle suosiolla...

• anterohan-se-siin

Lahden radiossa oli uutistietona keskuteluna, että kajaanselälle on istutettu yli 6000kpl 20cm taimenen poikasta.
        Kyseessä hoitoistutus ja hyvitys alueelle jossa sm-pilkikisat taas käytiin. Kisassa kaastettiin ahventa 8000kg pois järven alueelta ja kalastuskuntien eheytys toimena kyseiset taimenet alueelle tuotu.

Itse olin -92 sm-pilkin toimitsoiden syvässä rivistössä valvojana kajaan-alueella ja voin sanoa että rapea paikka. On aluetta tullut käytyä kesälläkin soutuveneellä.

• minäpä vaan
        anterohan-se-siin kirjoitti:

Lahden radiossa oli uutistietona keskuteluna, että kajaanselälle on istutettu yli 6000kpl 20cm taimenen poikasta.
        Kyseessä hoitoistutus ja hyvitys alueelle jossa sm-pilkikisat taas käytiin. Kisassa kaastettiin ahventa 8000kg pois järven alueelta ja kalastuskuntien eheytys toimena kyseiset taimenet alueelle tuotu.

Itse olin -92 sm-pilkin toimitsoiden syvässä rivistössä valvojana kajaan-alueella ja voin sanoa että rapea paikka. On aluetta tullut käytyä kesälläkin soutuveneellä.

Tuli tänään käytyä kokeilemassa tuolla ja kalaa on aivan sairaaasti, mutta syvällä. Yksi aika pienoinen tuli ja saa jatkaa kasvamistaan ihan suosiolla..Mutta niinkuin sanoin siellä ON kalaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      94
      1659
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1539
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      76
      1345
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1272
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      120
      1088
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      988
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      22
      967
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      848
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      773
    Aihe