Ruokaöljy silmässä

apuaa...,.,

aloin ottaa silmämeikkiä pois ruokaöljyllä niin huomasin sen jälkeen et sitä valu kumpaanki silmään vahingos ja huomasin että näin sumeasti.Pesin äkkiä pois sen vedel ja huuhtelin silmiä monta kertaa ja nyt näen taas kunnol..sanokaa haittaako tollane?? jäiköhän mun silmäään nyt öljyä?? asiallisia vastauksia pian!!

9

8292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (o_o)

Jos silmiäsi ei kirvele ja näet niin kuin ennenkin,niin ei sitten tullut silmiisi mitään
      haittaa,ja sait silmäsi pestyä öljystä.
      Ruokaöljyhän ei edes ole mitään myrkkyä.

• Anonyymi

Sama ongelma. Puhdistin meikin oliiviöljyllä ja nyt tuntuu vähän sumealta. Onko vaarallista?

• Anonyymi

No, mä taas laitoin oliiviöljyä mun silmäripsiin, koska olin lukenu että se ravitsee silmäripsiä, ja noh sitä meni mun silmään ja alko kirvelemään tosi paljon! Näin myös sumeasti joten pesin vaan äkkiä sen pois. Sen jälkeen näin vielä hetken sumeasti mutta se meni ohi. ÄLKÄÄ LAITTAKO OIKEESTI MITÄÄN OLIIVIÖLJYÄ LÄHELLEKKÄÄN SILMÄÄ!

• Anonyymi

tein tän ihan saman ja tää sama just kävi mulle kun olin lukenut että oliivi öljystä saa pidemmät ja paksummat ripset ja meni silmään, se kirveli ja näin sumeasti mutta meni ohi 🤣

• Anonyymi

Jos on rahaa meikkeihin niin luulis sitä rahaa olena silmämeikinpoistoaineeseen.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Kun hankitaan meikkejä, hankitaan samalla meikinpoistoaineet, ellei niitä ole ennestään. Ei maksa paljon.

• Anonyymi

Ite oon laittanu ripsiin öljyä jo pitkään. Joskus sitä saattaa mennä silmään ja saattaa mennä näkö sumeeks ja kirvellä. Tätä käy mulle viikottain ja silmiin ei oo tullu mitään ongelmia. Sumeus ja kirvely menee parissa minuutissa pois. Luin joskus myös netistä että saattaa näkö hetkeks sumeentuu ja joillakin kirvelee, mutta siitä ei oo mitään haittaa silmille ja se on normaalia.

• Anonyymi

Ostin silmämeikinpoistoainetta meikkiesittelijältä, korkealaatuista ja kallista. Lähtee parilla pyyhkäisyllä ripsiväri pois. Siitäpä tulinkin epäluuloiseksi ja kysyin esittelijältä, mitä ainesosia siinä on, mikä on se puhdistava aine, kun on noin tehokas. Ei kertonut, se on tosi ihmeellistä, minusta pelottavaa. Olisin heti kysynyt asiaa tyttäreltä, joka hallitsee kemian. Palaan Raision rypsiöljyyn, jota on aina kaapissa, on minullakin silmään mennyt joskus.

• Anonyymi

Öljyä käytetään pippurin kanssa juuri siitä syystä, että sitä on vaikeampi saada huuhdeltua silmästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      196
      5912
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2695
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2252
    4. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      41
      1852
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1769
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1404
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1377
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1311
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      33
      1258
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      997
    Aihe