Ruokaöljy silmässä

apuaa...,.,

aloin ottaa silmämeikkiä pois ruokaöljyllä niin huomasin sen jälkeen et sitä valu kumpaanki silmään vahingos ja huomasin että näin sumeasti.Pesin äkkiä pois sen vedel ja huuhtelin silmiä monta kertaa ja nyt näen taas kunnol..sanokaa haittaako tollane?? jäiköhän mun silmäään nyt öljyä?? asiallisia vastauksia pian!!

9

6751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (o_o)

      Jos silmiäsi ei kirvele ja näet niin kuin ennenkin,niin ei sitten tullut silmiisi mitään
      haittaa,ja sait silmäsi pestyä öljystä.
      Ruokaöljyhän ei edes ole mitään myrkkyä.

    • Anonyymi

      Sama ongelma. Puhdistin meikin oliiviöljyllä ja nyt tuntuu vähän sumealta. Onko vaarallista?

    • Anonyymi

      No, mä taas laitoin oliiviöljyä mun silmäripsiin, koska olin lukenu että se ravitsee silmäripsiä, ja noh sitä meni mun silmään ja alko kirvelemään tosi paljon! Näin myös sumeasti joten pesin vaan äkkiä sen pois. Sen jälkeen näin vielä hetken sumeasti mutta se meni ohi. ÄLKÄÄ LAITTAKO OIKEESTI MITÄÄN OLIIVIÖLJYÄ LÄHELLEKKÄÄN SILMÄÄ!

      • Anonyymi

        tein tän ihan saman ja tää sama just kävi mulle kun olin lukenut että oliivi öljystä saa pidemmät ja paksummat ripset ja meni silmään, se kirveli ja näin sumeasti mutta meni ohi 🤣


    • Anonyymi

      Jos on rahaa meikkeihin niin luulis sitä rahaa olena silmämeikinpoistoaineeseen.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Kun hankitaan meikkejä, hankitaan samalla meikinpoistoaineet, ellei niitä ole ennestään. Ei maksa paljon.


    • Anonyymi

      Ite oon laittanu ripsiin öljyä jo pitkään. Joskus sitä saattaa mennä silmään ja saattaa mennä näkö sumeeks ja kirvellä. Tätä käy mulle viikottain ja silmiin ei oo tullu mitään ongelmia. Sumeus ja kirvely menee parissa minuutissa pois. Luin joskus myös netistä että saattaa näkö hetkeks sumeentuu ja joillakin kirvelee, mutta siitä ei oo mitään haittaa silmille ja se on normaalia.

    • Anonyymi

      Ostin silmämeikinpoistoainetta meikkiesittelijältä, korkealaatuista ja kallista. Lähtee parilla pyyhkäisyllä ripsiväri pois. Siitäpä tulinkin epäluuloiseksi ja kysyin esittelijältä, mitä ainesosia siinä on, mikä on se puhdistava aine, kun on noin tehokas. Ei kertonut, se on tosi ihmeellistä, minusta pelottavaa. Olisin heti kysynyt asiaa tyttäreltä, joka hallitsee kemian. Palaan Raision rypsiöljyyn, jota on aina kaapissa, on minullakin silmään mennyt joskus.

    • Anonyymi

      Öljyä käytetään pippurin kanssa juuri siitä syystä, että sitä on vaikeampi saada huuhdeltua silmästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe