APUA Tomb Raider- ANNIVERSARY peliin

Tyhjäätäynnä

Olen kohdassa City of Villagamba eli isojen ovien edessä. Pitäisi mennä vasempaan ja oikeaan luolaan jossa roikutaan seinällä että pääsee isoon "tukkiin" roikkumaan jolloin saa ovaen yhden salvan auki.

Nyt olen jumittunut Oikean puoleiseen huoneeseen. Seinällä kaksi roikkumistukea, pienet portaat ja seinällä laatta ja ovi josta pitäisi mennä mutta kun ei pääse sinne.

Miten sinne pääsee? Seinältä hyppäämällä vai jotenkin vippaskonstilla. Pari päivää ny yrittäny mutta kun ei onnistu ja jotain on nyt unohtunu.

Niin ja tuolle ovelle johti portaat joiden vieressä oli seipäitä pystyssä sekä niihin oli ripustettu pääkälloja. Perussa siis ollaan... Kiitos jos joku tästä osaa neuvoa miten tai millä konstilla tuolle tasanteelle pääsee

2

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se kenttä

jossa tarvittiin sitä ratasta (löytyy jemmasta)...pitääpä kysyä perheemme pelurilta ; ps. palaillaan piakkoin...

• Siis löysin ongelman ytimen siis ilmeisesti on virhe tuossa pelin ohjelmoinnissa tietokoneversiossa.

Kohta on siis se jossa pitää hengata siellä sinällä ja hypätä taakseppäin kielekkeelle josta pääsee roikkumaan isoon puupilariin (jossa siis "oksa") jolle hyppäämällä aukeaa ovi. Eli tuon isomman oven edessä on kummallakin puolella tunneli pieneen huoneeseen jossa seinillä kiipeämällä pääsee avaamaan oven. Nuo pilarit ovat siis tuon ison oven päällä olevassa tasantella. Siis jos ongelma ei jollain tasolla poistu kun säätää konetta niin se onkin pahempi juttu ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe