eli tämä saattaa kuulostaa suht. tyhmältä kysymykseltä,mutta kun en ole aikaisemmin omistanut videokameraa niin kyselisin seuraavaa: Kun olen kuvannut materiaalia useammasta eri tilanteesta miniDv kasetille,niin joudunko siirtämään kaiken kuvaamani materiaalin tietokoneelle jotta saan siitä sitten eriteltyä sen haluamani kohdan vai saako kasetilta valita siirettävän kohdan?
kysymys 2:
Kuinka yleensä tedostot siirretään koneelle? USB:llä vai?
Luin netistä että USB-siirtäminen ei ole suositeltavaa sillä teidosto saattaa viotittua siirrettäessä. Onko näin?
Kiitos etukäteen niille jotka vaivautuu auttamaan epätietoista.
MiniDV tiedostojen siirto
Digi-Digi
1
562
Vastaukset
- yskäinen
Videoa voi siirtää mistäkohtaa kasettia haluaa ja minkä mittaisen pätkä haluaa.
Ei USB:llä, jos haluat videon tietokoneelle alkuperäisellä laadulla, siirrä firevirellä.
http://www.digivideo.fi/content/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=43
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537