Lomamatkojen Havanna-Varadero -yhdistelmä

tytyvaa

Hei!
Onko tuosta Havanna-Varadero -yhdistelmästä kokemuksia? Kiinnostais ens talveksi...
Miten Havannan turvallisuus?
Entä Varadero, onks siellä mukava meininki? Vissiin turisteja vain lähinnä täynnä..? Onko hyvä ranta?
Kiitos etukäteen jo vastauksista!

11

5097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zede

      Nythän kuubalaisille suodaan mahdollisuus yöpyä hotelleissa, joten ehkä niitä Varaderoonkin eksyy. Tosin hinnat ovat siellä paikallisille niin kovat, että se karsii suurimmman osan.

    • koin

      Oltiin tän vuoden Tammikuussa just Lomamatkojen
      H-V yhdistelmässä.
      Meillä oli hotelliyhdistelmä Villa Cuba (Varadero)
      Plaza (Havanna)
      Varadero on pienehkö idyllinen kylä, jossa on hyvät rannat. Turistit olivat enimmäkseen Kanadasta, heillä kuulemma vain kolmen tunnin lento kohteeseen. Meidän hotellissa oli all inclusive joka "pelitti" tosi hyvin. Rannalla ja hotellissa ja sillä välillä, oli kaikki ilmasta
      ja tarjoilua oli runsaasti. Oli siistii, kun ei tarvinnu lompakkoo kaivella, ruokaa ja juomaa riitti. Hotellista sai kuoharia ja konjakkiakin ilmaseks jos rommi ja oluset alko jo tympii.
      Varadero cityssä on yks kiva isompi markkina-alue ja muutamia pienempiä.

      Havanna tuntui ensimmäiset minuutit jopa pelottavalta, Varaderon jälkeen.
      Mutta katinkontit.. suurkaupunki tosin ränsistynyt sellainen, kuitenkin ainakin meille turvallinen. Pelkäsin turhaan "iholle" käyviä ihmisiä ja "oppaita." Jos joku joskus tarjosi palvelujaan tai oli kauppaamassa jotain, "nou tänks" riitti hyvin ja sai taas olla rauhassa.
      Hirveen hyviä ruokapaikkoja ei löydetty.
      Retkistä Havannassa suosittelen kaupunkikierros jenkkiraudoilla.
      Mukavaa matkaa jos lähdette ens talvena reissuun Kuubaan!!!

      • mennä.

        Samanlaisia rantoja on maailmassa 155.000.
        Mutta ei ole kuin yksi Havanna !! Imekää siitä ilmaa ja nauttikkaa niin kauan kuin se on nykyisenlainen.

        Kaupunkikierros jenkkiraudalla jää haaveksi. Ne ovat yksityisomistuksissa, ei taksikäytöissä. Jos niissä turisti nähdään niin poliisit tulkitsevat sen laittomaksi taksitoiminnaksi. Lahtee auto valtiolle ja kuski linnaan. Tosi on.
        Voi olla että LOmamatkat olisi sopinut viranomaisten kaa jonkun amerikkaromun taksikäytöstä. Epäilen ja luulen valheeksi.

        Kulje Sinä vain siellä hevos- ja polkupyöräkyydillä. Niin mekin kuljimme ja hienosti joka paikkaan ehdimme !!!

        Toivotan Teille kuitenkin hienoja Havannan matkoja ! sanailee 27 x ....


      • Sissanen
        mennä. kirjoitti:

        Samanlaisia rantoja on maailmassa 155.000.
        Mutta ei ole kuin yksi Havanna !! Imekää siitä ilmaa ja nauttikkaa niin kauan kuin se on nykyisenlainen.

        Kaupunkikierros jenkkiraudalla jää haaveksi. Ne ovat yksityisomistuksissa, ei taksikäytöissä. Jos niissä turisti nähdään niin poliisit tulkitsevat sen laittomaksi taksitoiminnaksi. Lahtee auto valtiolle ja kuski linnaan. Tosi on.
        Voi olla että LOmamatkat olisi sopinut viranomaisten kaa jonkun amerikkaromun taksikäytöstä. Epäilen ja luulen valheeksi.

        Kulje Sinä vain siellä hevos- ja polkupyöräkyydillä. Niin mekin kuljimme ja hienosti joka paikkaan ehdimme !!!

        Toivotan Teille kuitenkin hienoja Havannan matkoja ! sanailee 27 x ....

        Jenkkirassit, joissa on siniset kilvet ovat luvallisia "takseja" ja saavat kuljettaa turisteja. Havannasta Capitoliumin edestä saa helposti tällaisen menopelin.


      • Old Lady
        mennä. kirjoitti:

        Samanlaisia rantoja on maailmassa 155.000.
        Mutta ei ole kuin yksi Havanna !! Imekää siitä ilmaa ja nauttikkaa niin kauan kuin se on nykyisenlainen.

        Kaupunkikierros jenkkiraudalla jää haaveksi. Ne ovat yksityisomistuksissa, ei taksikäytöissä. Jos niissä turisti nähdään niin poliisit tulkitsevat sen laittomaksi taksitoiminnaksi. Lahtee auto valtiolle ja kuski linnaan. Tosi on.
        Voi olla että LOmamatkat olisi sopinut viranomaisten kaa jonkun amerikkaromun taksikäytöstä. Epäilen ja luulen valheeksi.

        Kulje Sinä vain siellä hevos- ja polkupyöräkyydillä. Niin mekin kuljimme ja hienosti joka paikkaan ehdimme !!!

        Toivotan Teille kuitenkin hienoja Havannan matkoja ! sanailee 27 x ....

        Olin tammikuun lopussa Havannassa ja Lomamatkojen jenkkirautakierrokset toimivat. Autot, sillä retkellä 4 kpl, olvat siistejä ja hyväkuntoisia ja kuskit kaupanpäällisiksi komeita.


      • kyydissä
        mennä. kirjoitti:

        Samanlaisia rantoja on maailmassa 155.000.
        Mutta ei ole kuin yksi Havanna !! Imekää siitä ilmaa ja nauttikkaa niin kauan kuin se on nykyisenlainen.

        Kaupunkikierros jenkkiraudalla jää haaveksi. Ne ovat yksityisomistuksissa, ei taksikäytöissä. Jos niissä turisti nähdään niin poliisit tulkitsevat sen laittomaksi taksitoiminnaksi. Lahtee auto valtiolle ja kuski linnaan. Tosi on.
        Voi olla että LOmamatkat olisi sopinut viranomaisten kaa jonkun amerikkaromun taksikäytöstä. Epäilen ja luulen valheeksi.

        Kulje Sinä vain siellä hevos- ja polkupyöräkyydillä. Niin mekin kuljimme ja hienosti joka paikkaan ehdimme !!!

        Toivotan Teille kuitenkin hienoja Havannan matkoja ! sanailee 27 x ....

        Ajelimme normaalin taksimatkan rantalinnoitukselta keskikaupungille vuonna 2005.


      • viime tammikuussa
        mennä. kirjoitti:

        Samanlaisia rantoja on maailmassa 155.000.
        Mutta ei ole kuin yksi Havanna !! Imekää siitä ilmaa ja nauttikkaa niin kauan kuin se on nykyisenlainen.

        Kaupunkikierros jenkkiraudalla jää haaveksi. Ne ovat yksityisomistuksissa, ei taksikäytöissä. Jos niissä turisti nähdään niin poliisit tulkitsevat sen laittomaksi taksitoiminnaksi. Lahtee auto valtiolle ja kuski linnaan. Tosi on.
        Voi olla että LOmamatkat olisi sopinut viranomaisten kaa jonkun amerikkaromun taksikäytöstä. Epäilen ja luulen valheeksi.

        Kulje Sinä vain siellä hevos- ja polkupyöräkyydillä. Niin mekin kuljimme ja hienosti joka paikkaan ehdimme !!!

        Toivotan Teille kuitenkin hienoja Havannan matkoja ! sanailee 27 x ....

        soopaa puhut osaksi.me vuokrattiin tunniksi kaksi jenkkirautaa kuskineen ja ihan Parque Centralin edestä joka on Kuuban paras hotelli Nationalin jälkeen.Ajeltiin rundia tunnin verran ja välillä vaihdeltiin autoja.paikalliset kuskit nautti.jos lienee laitonta mutta aika näkyvää ja yleistä se nykyään on.


    • ThePrice

      Olin 2kk sit 4pvä Havannassa ja 4pvä Varaderossa, oli paras reissu ikinä! Havannas näki kaupunkia, paikallisten elämää, upeita autoja ja vaikka mitä (kannattaa käydä ainaki rommimuseossa jos kiinnostaa). Varaderossa sai taas lomailla ja ottaa rennosti, ranta on upea, meri turkoosinsininen. Havannas turisteja oli melko vähän mut Varaderos niit sit riittää, meil ku oli viel all-inclusive ni ei juur hotellilt poistuttu. Mut hienoo oli sieläki, ehdottomasti hyvä vaihtoehto tommonen yhdistelmämatka. Paikalliset muuten tosi mukavia ihmisiä ja vaalee likka saa ainaki tarpeeks huomiota miehiltä.

    • itse olin toissa joulun havannassa 5pv ja 10 varaderossa suosittelen reissua havanna on todellinen kuuba vara dero taas turisti mesta havannassa uskaltaa liikkua aivan huoletta kunhan ei pröystäile rahoillaan eikä kulta esineillä suosittelen et ottaa reissun pelkästään aamiaiselle eikä täys hoidolla vara derossa kannattaa katsoa hotelli huolella esim varaderon keskustassa hotelli las palmas on sopivan pieni ja hyvä tasoinen kun muut isot hotellit on kaukana saaren toisessa päässä isoja aidattuja komlekseja

    • habanasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe