Minulla skype ilmoitttaa profiilissani kontaktien lukumäärän, vaikka olen poistanut väkäsen omasta kohdasta profiilistani, jossa kysytään, haluanko niiden näkynän. Miten saan pois lukumäärän näkymästä muille?
Kiitos!
skype ilmoittaa kontaktien määrän
3
402
Vastaukset
- määrän näkyminen
Kun olet poistanut sen väkäsen muistithan painaa sieltä alhaalta sen päivitä näppäimen ennen kuin poistuit profiilistasi-
- toinen toistansa tarvitsee
Kiitos vastauksestasi. Juuri niin olen tehnyt eli painanut oikealta alhaalta "päivitä" kohtaa. Nyt poistin kaikki tietoni ja jätin vain skype-nimen ja silti katsoessani profiiliani siellä oli skypekaverieni määrä. Näin ei ollut silloin vuosia takaperin, kun asensin skypen. Tämä ilmiö ilmaantui ilman, että tein mitään.
- jellovi
toinen toistansa tarvitsee kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Juuri niin olen tehnyt eli painanut oikealta alhaalta "päivitä" kohtaa. Nyt poistin kaikki tietoni ja jätin vain skype-nimen ja silti katsoessani profiiliani siellä oli skypekaverieni määrä. Näin ei ollut silloin vuosia takaperin, kun asensin skypen. Tämä ilmiö ilmaantui ilman, että tein mitään.
yllättäen ja pyytämättä, niinkuin muinoin pääministerille. Oletko pyytänyt jotain kaveria tarkistamaan näkyykö se todella muille ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388