kaikille kokeilu haluisille
www.avant-tourist.com
sport/avantures
Seikkailua Kroatiassa
2
1081
Vastaukset 2
- Jelsa
Onko itselläsi joku kertomus Kroatiassa seikkailusta? Millä ja mitä kautta lentää esim. Pulaan? Itselläni on kokemuksia Hvarista/Jelsasta, (toisn ihan vain Tjäereborgin järjestämältä reissulta). Jelsan kaupunki on aivan ihana samoin koko Hvarin saari ympäristöineen. Ruoka, elämänmeno ihmiset välimeren hengessä, veivät sydämen kokonaan!
Asun itse taalla paikassa nimelta Prementura..lahella Pulaa....paikka on kaunis todella ..puhtaat vedet harrastus mahdollisuudet valtavat ..kaikki toiminta meren laheisyydessa...Pulaan lennetaan mahdollisesti kesalla turisti sesongin aikaan suoraan..mutta en ole siita varma..muuten lennot helsinki-zagreb-pula....suosittelen kokeilemaan ja tutustumaan ..kultuuri ..ruoka ja ihmiset todella mahtava kokemus..itse olen viihtynyt ja asettunut hyvin tanne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1542034- 1351125
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1151122- 47971
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72938- 53819
- 38717
- 34677
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245664- 64662