Mikähän olisi paras selain?? koneessa on suse 8.2! Mozilla ei toimi kunnolla!!
paras selain???
12
647
Vastaukset
- vakas@M
Konqueror
- Yks' Linux-käyttäjä
No, mikäs sun Mozillassasi tökkii? Käytän eri paikoissa (ja tarkoituksissa) eri selaimia: Mozilla (1.3-1.4), FireBird (Phoenix), Galeon, Beonex, Netscape 4.x, Dillo, Links, Lynx jne. tai vaikkapa OpenOffice :-D
- ilmo
operan paketti pitäis löytyä myös niiltä cd:eiltä
- harmaahurtta
Koitapa toki operaa. Toimii yleensä ihan nopeasti, vaikkakin muutamia pikkuvikoja on. Esim suomi24:n saitti monasti tahmaa juuri operalla pahasti.
Toisaalta operassa olevat hiirieleet (eli selainta voi kontrolloida painamalla oikea hiiren nappi pohjaan ja tekemällä pieniä liikkeitä) ovat kyllä käytettävyydessään ylivoimaisia ja minä ainakin olen aivan addiktoitunut niiden käyttöön.- Jukkis
Mulla on opera 6.0 ja tämän suomi24.fi saitit toimivat nopeasti, eikä näy sellaista tahmaasti paitsi viestin lähettämisen jälkeen joutuu hetken aikaan odottaa ja sitten vaihtuuu uusi sivu. Se johtuu suomi24:fi:n palvelimesta....
T JPK - harmaahurtta
Jukkis kirjoitti:
Mulla on opera 6.0 ja tämän suomi24.fi saitit toimivat nopeasti, eikä näy sellaista tahmaasti paitsi viestin lähettämisen jälkeen joutuu hetken aikaan odottaa ja sitten vaihtuuu uusi sivu. Se johtuu suomi24:fi:n palvelimesta....
T JPKVersiolla 7.11 ajelen. Yleensä sakkailee noita mainoskuvia lataillessa.
- Jukkis
harmaahurtta kirjoitti:
Versiolla 7.11 ajelen. Yleensä sakkailee noita mainoskuvia lataillessa.
ok, niin nuo mainokset saisivat lähteä. :(
Hm. opera 7.11.sta vielä. Vaatiiko se uudempi käyttis esim redhat 8 tai 9?
En saanut sen asentumaan kun vaatii riippuvuuksia jonka koneessani ei ollut. Kokeilin kyllä asentaa lisää osia, ei auta.
Opera 6.11 sama vika... :( ainoastaan tämä opera 6 ja edellinen 5 toimivat redhat 7.2:ssa
T JPK - harmaahurtta
Jukkis kirjoitti:
En saanut sen asentumaan kun vaatii riippuvuuksia jonka koneessani ei ollut. Kokeilin kyllä asentaa lisää osia, ei auta.
Opera 6.11 sama vika... :( ainoastaan tämä opera 6 ja edellinen 5 toimivat redhat 7.2:ssa
T JPKEn pysty muistamaan, olenko joskus ajanut opera 7:ää jossain vanhassa redhatissa (
- Mik
Jukkis kirjoitti:
T JPKMinulla toimii 7.11 RH7.3:ssa.
- Jukkis
harmaahurtta kirjoitti:
En pysty muistamaan, olenko joskus ajanut opera 7:ää jossain vanhassa redhatissa (
....kunhan olen imuttanut operan ohjelma ja asentanut ne. Tässä menee aikaan :) (olin ulkohommissa)
T JPK - Jukkis
harmaahurtta kirjoitti:
En pysty muistamaan, olenko joskus ajanut opera 7:ää jossain vanhassa redhatissa (
Asensin ekaksi opera 6.11 static ja kas se asentuu ja käynnityy myös kiltisti :)
Sitten kokeilin asentaa opera 7.11 static, ah ihanaa toimii se! Kiitos harmaahurtalle, hyvä että kysyit siitä olinko koetannut asentaa shared QT tai static QT, siitä se tuli mieleeni, yritin asentaa shared QT, siksi ei toiminut. Niin kokeilin sitten toisen vaihtoehtoa static QT ja johan nyt toimii opera 7.11 :D
T Onnellinen JPK
- Linon
Minä käytän enimmäkseen Galeonia, mutta jonkin verran myös Mozillaa. Konquerorista minä en jostain syystä ole koskaan pitänyt... En tiedä miksi..
Operaa en ole Linuxissa kokeillut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328