Saako nettikaupasta ostaa silent hill ykkösen...
Jos saa niin mikä on nettikaupan osoite... Voisiko joku kertoa...?
Kiitos jo etukäteen...
Silent hill 1 nettikaupasta?
1
133
Vastaukset
- henna
Nykyään on ps1 jo ajettu niin alas että aika satunnaista on jo noin vanhojen pelien saanti. Ainakaan itse mitä aika paljonkin netistä olen tilaillut pelejä en enää juurikaan ole törmännyt vähiin aikoihin. Käytettynä jostain lähinnä...huuto.netistä esim?
Vihjeenä kuitenkin sen verran että sitä en tiedä miten paljon valikoimat vaihtelevat mutta citymarketeissa olen parissakin eri kaupungissa törmännyt samoihin valikoimiin ale-peleissä joita on melkoinen kaukalo taas ilmaantunut ja molemmissa ainakin näissä on pitkät rivit mm. silent hill 1:stä, taisi maksaa jotain 10-15 euroa...
Paha sanoa kyllä mitään kuinka paikallisia juttuja ovat ja mitä kautta tulevat pelit noihin mutta voihan se olla että tulevat jonkun oman keskusvaraston kautta ja samat valikoimat ovat ympäri maata. Käy kahtomassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622852Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672668Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342576Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582108- 491639
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181629Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131621- 821620
- 571509