ootte te kans vauhtiin päässy ku oon kuunnellu junassa, ulkona, ym jotain 10-12 vuotiaiden erityisesti tyttöjen juttuja... ja pariin kertaan kun oon menny pokaamaan jotain 17 vuotiaan näköstä likkaa onki selvinny että se on 13v ja silti pukeutuu ihan saatanan seksikkäästi... ei siinä ettäkö siinä mitään pahaa olis..mut silti..
Meikä sentään hillu ekaa kertaa kännissä vasta 15 vuotiaana ja seksielämä alko 17 vuotiaana...
Ois muute helvetin hienoa olla nyt joku 13 vuotias, vois elää nuoruuden toisella tavalla ku enne =))
nykynuoriso =)
4
537
Vastaukset
- luulet vaan
Noinkohan ois?En usko et helpompaa ois vaan päinvastoin.
- lunatic(m)
Miettikääpäs oliko ennen 12-13 vuotiailla jo vakituisia seurustelusuhteita ja sitä kautta sydänsuruja jne.. Ja kun halutaan aikuistua jo ennen murrosikää,niin on jatkuvia mielialanvaihteluja ja kaikenlaiset itsemurha-aikeet ja vastaavat lähtevät liikkeelle,kysynpä vaan että onko tällainen elämä muka helpompaa kuin ennen aikaan,jolloin nuoret elelivät onnellisina ja huolettomina suurinpiirtein täysi-ikäisiksi asti!?
- hiisu
lunatic(m) kirjoitti:
Miettikääpäs oliko ennen 12-13 vuotiailla jo vakituisia seurustelusuhteita ja sitä kautta sydänsuruja jne.. Ja kun halutaan aikuistua jo ennen murrosikää,niin on jatkuvia mielialanvaihteluja ja kaikenlaiset itsemurha-aikeet ja vastaavat lähtevät liikkeelle,kysynpä vaan että onko tällainen elämä muka helpompaa kuin ennen aikaan,jolloin nuoret elelivät onnellisina ja huolettomina suurinpiirtein täysi-ikäisiksi asti!?
mä oon ainaki helvetin onnellinen, että olen jo 18 ja elin nuoruuden ennenkuin kaikenmaailman pissikset ja pikkuhorot tuli pahemmin kuvioihin. Join ekan kerran 14-vuotiaana, seksi 17-vuotiaana. Yläaste ajat oli kyllä yhtä kohellusta, kyllä sitä siideriä kulu (mutta harvoin örvellin missään), mutta aina oli aivot mukana, en kadu mitään (ei pikasuhteita/panoja/ystäviä). Nyt surettaa kun kattoo 13-vuotiaita tyttöjä kundin kainalossa bisse kourassa. Tekis mieli sanoa, että menkää kotiin ja tulkaa takas parin vuoden päästä. Mä sentään join järjen kanssa ja sisätiloissa.
- Perhonen
kyl kyl... toi tosiaan on totta...
tosin sanoisin että nuo 10-14vuotiaat... tytöt juuri luulevat olevansa paljonkin vanhempia, ja käyttäytyvät sen mukasesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241