Mitähän kustantaa magneettikuvaus ja polvileikkaus jos vakuutus ei korvaa?
Olisikos tietävimillä tietoa paljonko tulee köyhdyttyä jos menee näin....
Mitä maksaa polvileikkaus
6
16791
Vastaukset
- soittaisit suoraan
jonnekin yksityissektorille jotka tekevät näitä....polvileikkauksiakin kun on niiiin monenlaisia.
- polvi pasana
Olet kyllä oikeassa. Ajattelin vaan suurinpiirtein hintaa noin yleensä. Onko se 1000€ vai 10000€, mutta taidanpa kilauttaa yksityissektorille.
Kiitokset - Ninnuli81
maltaita yksityisellä. Tietysti toimenpiteestä riippuen. Ite maksoin yksityisellä magneetista 859e, jonka sain kyllä ajan kanssa vakuutuksesta takaisin mutta piti ensin maksaa ite. Eturistsiteen uudelleen rakennus jossa olin viime viikolla arvioitiin noin 4500e hintaiseksi. Tosin siitä en tule laskua itse näkemään ollenkaan. Sain maksusitoumuksen siihen onneksi. Niin ja ortopedi käynnit yksityisellä on 60-80e luokkaa kerta ( tarvittavat todistukset sairaslomaa tms varten) Jos on raha tiukilla suosittelen julkista mutta siellä saa odottaa vapaata aikaa yleensä kauan.
- olkapotilas
Ninnuli81 kirjoitti:
maltaita yksityisellä. Tietysti toimenpiteestä riippuen. Ite maksoin yksityisellä magneetista 859e, jonka sain kyllä ajan kanssa vakuutuksesta takaisin mutta piti ensin maksaa ite. Eturistsiteen uudelleen rakennus jossa olin viime viikolla arvioitiin noin 4500e hintaiseksi. Tosin siitä en tule laskua itse näkemään ollenkaan. Sain maksusitoumuksen siihen onneksi. Niin ja ortopedi käynnit yksityisellä on 60-80e luokkaa kerta ( tarvittavat todistukset sairaslomaa tms varten) Jos on raha tiukilla suosittelen julkista mutta siellä saa odottaa vapaata aikaa yleensä kauan.
Jos menet esim yksityiselle ortopedille, saat lähetteen magneettikuvauksiin ja maksat vain oma osan, itsellä olkapään varjoainekuvaus maksoi 340e, loput maksoi kela (kokonaishinta oli n800e). Leikkaushinnat kyllä vaihtelee. Mutta ennen leikkausta tehdän kirjallinen kustannusarvio ja sen mukaan sitten maksat.Mutta julkisilla kiirellisyysluokkakin vaikuttaa siihen koska päset leikkuriin. Omasta kokemuksesta voin sanoa että jonottaminen magneettikuvauksiin on todella pitkä, ei välttämättä itse leikkaukseen jonottaminen.
- Sara.89
Ninnuli81 kirjoitti:
Eli minulla eturistiside tehtiin uusiksi, ulkokierukasta poistettiin rikkoutunu pala ja sisäkierukka ommeltiin kiinni ja tämä huvi tulee maksamaan 5500-6000euroa. En ole vielä tarkkaa summa saanut. että paljon.
- Potsku
Tekonivel leikkaus polveen Coxassa. Onko kellään tietoa mitä tulee maksamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836