Mitä maksaa polvileikkaus

polvi pasana

Mitähän kustantaa magneettikuvaus ja polvileikkaus jos vakuutus ei korvaa?

Olisikos tietävimillä tietoa paljonko tulee köyhdyttyä jos menee näin....

6

17105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soittaisit suoraan

jonnekin yksityissektorille jotka tekevät näitä....polvileikkauksiakin kun on niiiin monenlaisia.

• polvi pasana

Olet kyllä oikeassa. Ajattelin vaan suurinpiirtein hintaa noin yleensä. Onko se 1000€ vai 10000€, mutta taidanpa kilauttaa yksityissektorille.

Kiitokset

• Ninnuli81

maltaita yksityisellä. Tietysti toimenpiteestä riippuen. Ite maksoin yksityisellä magneetista 859e, jonka sain kyllä ajan kanssa vakuutuksesta takaisin mutta piti ensin maksaa ite. Eturistsiteen uudelleen rakennus jossa olin viime viikolla arvioitiin noin 4500e hintaiseksi. Tosin siitä en tule laskua itse näkemään ollenkaan. Sain maksusitoumuksen siihen onneksi. Niin ja ortopedi käynnit yksityisellä on 60-80e luokkaa kerta ( tarvittavat todistukset sairaslomaa tms varten) Jos on raha tiukilla suosittelen julkista mutta siellä saa odottaa vapaata aikaa yleensä kauan.

• olkapotilas
        Ninnuli81 kirjoitti:

maltaita yksityisellä. Tietysti toimenpiteestä riippuen. Ite maksoin yksityisellä magneetista 859e, jonka sain kyllä ajan kanssa vakuutuksesta takaisin mutta piti ensin maksaa ite. Eturistsiteen uudelleen rakennus jossa olin viime viikolla arvioitiin noin 4500e hintaiseksi. Tosin siitä en tule laskua itse näkemään ollenkaan. Sain maksusitoumuksen siihen onneksi. Niin ja ortopedi käynnit yksityisellä on 60-80e luokkaa kerta ( tarvittavat todistukset sairaslomaa tms varten) Jos on raha tiukilla suosittelen julkista mutta siellä saa odottaa vapaata aikaa yleensä kauan.

Jos menet esim yksityiselle ortopedille, saat lähetteen magneettikuvauksiin ja maksat vain oma osan, itsellä olkapään varjoainekuvaus maksoi 340e, loput maksoi kela (kokonaishinta oli n800e). Leikkaushinnat kyllä vaihtelee. Mutta ennen leikkausta tehdän kirjallinen kustannusarvio ja sen mukaan sitten maksat.Mutta julkisilla kiirellisyysluokkakin vaikuttaa siihen koska päset leikkuriin. Omasta kokemuksesta voin sanoa että jonottaminen magneettikuvauksiin on todella pitkä, ei välttämättä itse leikkaukseen jonottaminen.

• Sara.89
        Ninnuli81 kirjoitti:

Eli minulla eturistiside tehtiin uusiksi, ulkokierukasta poistettiin rikkoutunu pala ja sisäkierukka ommeltiin kiinni ja tämä huvi tulee maksamaan 5500-6000euroa. En ole vielä tarkkaa summa saanut. että paljon.

• Potsku

Tekonivel leikkaus polveen Coxassa. Onko kellään tietoa mitä tulee maksamaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3225
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      2180
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1800
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81