Mitä maksaa polvileikkaus

polvi pasana

Mitähän kustantaa magneettikuvaus ja polvileikkaus jos vakuutus ei korvaa?

Olisikos tietävimillä tietoa paljonko tulee köyhdyttyä jos menee näin....

6

17530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soittaisit suoraan

jonnekin yksityissektorille jotka tekevät näitä....polvileikkauksiakin kun on niiiin monenlaisia.

• polvi pasana

Olet kyllä oikeassa. Ajattelin vaan suurinpiirtein hintaa noin yleensä. Onko se 1000€ vai 10000€, mutta taidanpa kilauttaa yksityissektorille.

Kiitokset

• Ninnuli81

maltaita yksityisellä. Tietysti toimenpiteestä riippuen. Ite maksoin yksityisellä magneetista 859e, jonka sain kyllä ajan kanssa vakuutuksesta takaisin mutta piti ensin maksaa ite. Eturistsiteen uudelleen rakennus jossa olin viime viikolla arvioitiin noin 4500e hintaiseksi. Tosin siitä en tule laskua itse näkemään ollenkaan. Sain maksusitoumuksen siihen onneksi. Niin ja ortopedi käynnit yksityisellä on 60-80e luokkaa kerta ( tarvittavat todistukset sairaslomaa tms varten) Jos on raha tiukilla suosittelen julkista mutta siellä saa odottaa vapaata aikaa yleensä kauan.

• olkapotilas
        Ninnuli81 kirjoitti:

maltaita yksityisellä. Tietysti toimenpiteestä riippuen. Ite maksoin yksityisellä magneetista 859e, jonka sain kyllä ajan kanssa vakuutuksesta takaisin mutta piti ensin maksaa ite. Eturistsiteen uudelleen rakennus jossa olin viime viikolla arvioitiin noin 4500e hintaiseksi. Tosin siitä en tule laskua itse näkemään ollenkaan. Sain maksusitoumuksen siihen onneksi. Niin ja ortopedi käynnit yksityisellä on 60-80e luokkaa kerta ( tarvittavat todistukset sairaslomaa tms varten) Jos on raha tiukilla suosittelen julkista mutta siellä saa odottaa vapaata aikaa yleensä kauan.

Jos menet esim yksityiselle ortopedille, saat lähetteen magneettikuvauksiin ja maksat vain oma osan, itsellä olkapään varjoainekuvaus maksoi 340e, loput maksoi kela (kokonaishinta oli n800e). Leikkaushinnat kyllä vaihtelee. Mutta ennen leikkausta tehdän kirjallinen kustannusarvio ja sen mukaan sitten maksat.Mutta julkisilla kiirellisyysluokkakin vaikuttaa siihen koska päset leikkuriin. Omasta kokemuksesta voin sanoa että jonottaminen magneettikuvauksiin on todella pitkä, ei välttämättä itse leikkaukseen jonottaminen.

• Sara.89
        Ninnuli81 kirjoitti:

Eli minulla eturistiside tehtiin uusiksi, ulkokierukasta poistettiin rikkoutunu pala ja sisäkierukka ommeltiin kiinni ja tämä huvi tulee maksamaan 5500-6000euroa. En ole vielä tarkkaa summa saanut. että paljon.

• Potsku

Tekonivel leikkaus polveen Coxassa. Onko kellään tietoa mitä tulee maksamaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1117
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      48
      1031
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      912
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      847
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      827
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      800
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      703
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      699
    Aihe