Mitä maksaa polvileikkaus

polvi pasana

Mitähän kustantaa magneettikuvaus ja polvileikkaus jos vakuutus ei korvaa?

Olisikos tietävimillä tietoa paljonko tulee köyhdyttyä jos menee näin....

6

16791

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soittaisit suoraan

jonnekin yksityissektorille jotka tekevät näitä....polvileikkauksiakin kun on niiiin monenlaisia.

• polvi pasana

Olet kyllä oikeassa. Ajattelin vaan suurinpiirtein hintaa noin yleensä. Onko se 1000€ vai 10000€, mutta taidanpa kilauttaa yksityissektorille.

Kiitokset

• Ninnuli81

maltaita yksityisellä. Tietysti toimenpiteestä riippuen. Ite maksoin yksityisellä magneetista 859e, jonka sain kyllä ajan kanssa vakuutuksesta takaisin mutta piti ensin maksaa ite. Eturistsiteen uudelleen rakennus jossa olin viime viikolla arvioitiin noin 4500e hintaiseksi. Tosin siitä en tule laskua itse näkemään ollenkaan. Sain maksusitoumuksen siihen onneksi. Niin ja ortopedi käynnit yksityisellä on 60-80e luokkaa kerta ( tarvittavat todistukset sairaslomaa tms varten) Jos on raha tiukilla suosittelen julkista mutta siellä saa odottaa vapaata aikaa yleensä kauan.

• olkapotilas
        Ninnuli81 kirjoitti:

maltaita yksityisellä. Tietysti toimenpiteestä riippuen. Ite maksoin yksityisellä magneetista 859e, jonka sain kyllä ajan kanssa vakuutuksesta takaisin mutta piti ensin maksaa ite. Eturistsiteen uudelleen rakennus jossa olin viime viikolla arvioitiin noin 4500e hintaiseksi. Tosin siitä en tule laskua itse näkemään ollenkaan. Sain maksusitoumuksen siihen onneksi. Niin ja ortopedi käynnit yksityisellä on 60-80e luokkaa kerta ( tarvittavat todistukset sairaslomaa tms varten) Jos on raha tiukilla suosittelen julkista mutta siellä saa odottaa vapaata aikaa yleensä kauan.

Jos menet esim yksityiselle ortopedille, saat lähetteen magneettikuvauksiin ja maksat vain oma osan, itsellä olkapään varjoainekuvaus maksoi 340e, loput maksoi kela (kokonaishinta oli n800e). Leikkaushinnat kyllä vaihtelee. Mutta ennen leikkausta tehdän kirjallinen kustannusarvio ja sen mukaan sitten maksat.Mutta julkisilla kiirellisyysluokkakin vaikuttaa siihen koska päset leikkuriin. Omasta kokemuksesta voin sanoa että jonottaminen magneettikuvauksiin on todella pitkä, ei välttämättä itse leikkaukseen jonottaminen.

• Sara.89
        Ninnuli81 kirjoitti:

Eli minulla eturistiside tehtiin uusiksi, ulkokierukasta poistettiin rikkoutunu pala ja sisäkierukka ommeltiin kiinni ja tämä huvi tulee maksamaan 5500-6000euroa. En ole vielä tarkkaa summa saanut. että paljon.

• Potsku

Tekonivel leikkaus polveen Coxassa. Onko kellään tietoa mitä tulee maksamaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      110
      5054
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      432
      1599
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      193
      1152
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1133
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      18
      1064
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1020
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      941
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      931
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      836
    Aihe