onko taikoja?

tarvitsen apua

Yksi paha ihminen kiusaa minua. Kärsin henkisesti todella paljon. Asian keskustelusta muiden kanssa ei ollut apua, moni pelkäsivät vain ,että heilekin käy samoin. Mitä teen sille? Voisiko tehdä jotain taikoja ,jotta se paha ihminen kokisi myös, mitä kärsimyys on..Voiko joku auttaa minua?En halua tappaa sitä vaan aiheuttaa hänellekin tuskaa ja huonoa oloa.

13

1254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tieto.

      Olen vuosien saatossa oppinut, että jos täällä pyytää apua tai yhteistyötä, niin osaamattomat ovat asiastasi vilpittömästi kiinnostuneita, mutta ne jotka todella tällä saralla taitavat jotain, eivät ikinä auta. Eivätkä ryhdy edes yhteistyöhön vaikka sinulla olisi jotain tarjottavaa heille.

    • Rev

      Tätä voidaan verrata tilanteeseen, jossa joku käy käsin kimppuusi, ja sinun pitäisi puolustautua häntä vastaan, vaikka hän on sinua sata kertaa isompi eikä häikäile käyttää voimaa nujertaakseen sinut.

      Miten sellaisesta tilanteesta voi mitenkään selvitä, jossa kaikki voimasuhteet ovat sinua vastaan? Se on mahdollista.

      Jotta voisit voittaa itseäsi vahvemmman hyökkääjää n, sinun on käytettävä magiaa, joka minun mielestäni tässä tilanteessa, tarkoittaa hänen oman hyökkäyksensä kääntämistä häntä itseään vastaan.

      Se, kuinka se tehdään käytännössä, riippuu täysin siitä kuinka hän hyökkää. Sen taas tiedät vain sinä. Et kirjoittanut viestissäsi siitä kuinka hän vahingoittaa sinua. Yksityiskohdilla on merkitystä. Ilman niitä en voi toistaa muuta kuin yleisiä periaatteita.

    • asiaan jonkun verran pereht...

      Itse joitakin kikkoja tiedän, mutta jotta voit tehdä näitä joudut itse "altistumaan" henkimaailmalle, mikä ei tosissankaan ole suotavaa jos on heikompi mieli, sillä jo se alkujysäys on melkoinen ja jos tulee "jälkiseuraamuksia" niin saattaa käydä heikosti..
      Kehotan käyttämään ihan normaalia sosiaalista kanssakäymistä ja yrität lopettaa tuon ihan vain puhumalla ja oman käyttäytymisen muutoksella.. :>

      • Rev

        On teillä aikamoiset vihjailumeiningit. Eka kaveri kysyy tyyliin "ihminen paha on minulle kiusa, kertokaa loitsu jolla lähtee riesa" ja toinen vastaa osapuilleen että "Mulla on kikkanen joka niin pikkanen ettei siitä voi sanoa muuta kuin juuta". Eiks tähän liemeen kannattais heittää sekaan jotain konkreettista viereen?


    • Noidan tytär

      taian tai muutaman, mutten halua työntää lusikkaani sinun soppaasi, koska siitä ei mitään hyvää seuraisi. Ryhdistäydy hyvä ihminen. Mieti mielummin miten voit kohentaa itsetuntoasi.
      Jos auttaisin, työntäisin lusikkani sinun soppaasi ja minäkin joutuisin maksumieheksi, sillä mikään ei ole ilmaista. Siksi monikaan ei mielellään auta. Vaatii sisua olla puuttumatta asiaan kostomielellä. Näytä että olet kiusaajasi yläpuolella ja ole hänelle ystävällinen. Näytä sisäinen vahvuutesi ja opettele sitä, sillä siitä on hyötyä jatkossa. Älä näytä kärsivältä kiusaajasi edessä. Näytä vahvuutesi.

      • tarvitsen apua

        Pyysin apua,ei selittämistä...Konkrettista siis..., en halua allistua..Jos et osa auttaa, niin ole vastamatta


      • Saag Paneer
        tarvitsen apua kirjoitti:

        Pyysin apua,ei selittämistä...Konkrettista siis..., en halua allistua..Jos et osa auttaa, niin ole vastamatta

        Jos haluat konkreettista apua, silloin sinun on myös kerrottava millä tavoin tämä henkilö sinua konkreettisesti kiusaa. "Rev" ja muutamat muut ovat ihan oikeassa. Ei ole mitään "taikoja muutamia", vaan kaikki on tapauskohtaista ja noidan arvo on siinä, miten hän nämä tapauskohtaisesti ratkaisee.

        Pahoja ihmisiä ei ole, mutta psykopaatteja kyllä - ja heilläkin on heikot kohtansa. Mitään ei saa ilmaiseksi, tämä on totta. Tässä tapauksessa vähintä mitä voit antaa, on kertomus siitä, mitä oikein on tapahtunut.


      • Noidan tytär
        Saag Paneer kirjoitti:

        Jos haluat konkreettista apua, silloin sinun on myös kerrottava millä tavoin tämä henkilö sinua konkreettisesti kiusaa. "Rev" ja muutamat muut ovat ihan oikeassa. Ei ole mitään "taikoja muutamia", vaan kaikki on tapauskohtaista ja noidan arvo on siinä, miten hän nämä tapauskohtaisesti ratkaisee.

        Pahoja ihmisiä ei ole, mutta psykopaatteja kyllä - ja heilläkin on heikot kohtansa. Mitään ei saa ilmaiseksi, tämä on totta. Tässä tapauksessa vähintä mitä voit antaa, on kertomus siitä, mitä oikein on tapahtunut.

        kylläkin sanomalla että (taikoja on muutamia) taikoja on mutta on vaikea antaa yhtäkään kun ei tiedä tarkalleen mitä on tapahtunut.

        "Ei ole mitään "taikoja muutamia","

        Taikoja on, olen sen henk.koht. oppinut ja kokenut. Kuitenkaan en aio osallistua alottajan soppaan. Tiedän ettei kannata.


      • Noidan tytär
        Saag Paneer kirjoitti:

        Jos haluat konkreettista apua, silloin sinun on myös kerrottava millä tavoin tämä henkilö sinua konkreettisesti kiusaa. "Rev" ja muutamat muut ovat ihan oikeassa. Ei ole mitään "taikoja muutamia", vaan kaikki on tapauskohtaista ja noidan arvo on siinä, miten hän nämä tapauskohtaisesti ratkaisee.

        Pahoja ihmisiä ei ole, mutta psykopaatteja kyllä - ja heilläkin on heikot kohtansa. Mitään ei saa ilmaiseksi, tämä on totta. Tässä tapauksessa vähintä mitä voit antaa, on kertomus siitä, mitä oikein on tapahtunut.

        ja epäluulosi, mutten välitä niistä. En edes yritä selittää.


    • nyt...

      hyvä ihminen hieman jotain itsestäsi ja tapauksestasi! Ei kukaan voi sinua neuvoa ellet kerro tarkemmin!

      • tarvitsen apua

        Olin niin vihainen,kun ei kukaan auttanut, ei Suomi24 ei edes misään ..Yhtenä päiväna olin leipomassa pullia..ja juuri muistin kun joku sanoi: tee taikinasta viholista ja pistä neulalla taikinaa..Kuvittele sitä ihmistä..Pistä monta kertaa.. Tunteiden pitää olla valassa ja olin kauhea vihainen.Lopuksi hajotin neulalla sen vasen silmän tomuksi ja vein roskaan heti ulos ja roskaauto vei sitä pois tontiltani, kai harakat söi niitä muroja roskapaikassa. Kun näin viikon päästä sen vihollisen tai mitä se linee,hänen silmä oli aivan mustana..joku mukiloinut sen, kai aiheutti ikävyksiä ei pelkästään minulle ,mutta muillekin.Jatkoin viikon päästä voodoota taas, yritin vihan valassa tehdä joka paikaan iskuja. Nyt se paha ihminen kuulemma on sairaslomalla, en ikinä uskoisi että se voodoo auttaisi. Sai se hlö ansion mukaan. En tee enää hänelle pahaa, jos hän ei tee minulle,mutta jos hän jatkaa taas, niin keksin jotain uutta ja tuhoan sitä.Uskon nyt voodoon ja jos joku aivan epätoivoinen, kun minä olin ennen,niin voi kokeilla samoja keinoja..En voi kertoa enemmän,kun hän saattaa lukea tätä ja sitten voi arvata..


    • Jepajepjou
    • vähän tietaväinen?

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001149&posting=22000000035275796

      kato tuolta eka kolmannen silmät avaus, aika alhaalta Kirjoittanut: kannattaa lukea. kokeneemma... (eli mie kirjotin tuon)

      6 kohtaa ei siun tartte tehä tuosta 3 ilmä harjotuksesta.

      itse tiedän mikä aiheutta todella pahan olon kohteelle. kerron sen tässä. kerron vaihe vaiheelta miten toimia.

      1. harjoittele omassa rauhassa (kun olet yksin esim kotona tuota minkä linkin (3mas silmä juttu) annoin ylempänä ^)

      2. kun näet tämän tyypin, ota häneen katsekontakti
      (hänen ei tarvitse katsoa sinuun) ja parempi on kun hän on sellaisessa tilanteessa ettei voi lähteä siitä pois eikä sanoa sinule mitään ,esim koulussa tunnilla.

      3. kohtaa paha olosi, älä kuitenkaan itke, ole vahva. anna pahan olon mennä pois. hoe tuota vaikka itsellesi mielessäsi. jatksa kunnes pääset eroon pahasta olosta, edes väliaikaisesti.

      4. visualisoi imeväsi tuosta tyypistä hyvät, tarpeelliset energiat itseesi,ihan sen tyypin peruselinvoimaa (ei hätää ei se siihen kuole), tee niin pitkään kunnes tunnet olevasi latautunut tuon toisen energiasta (tätä kutsutaan energia ryöstöksi, ilkeää jo sinänsä)

      5. visualisoi kaikki musta,paha,piikikäs,tahmea, kivulias energia ympärilläsi ja ole sen mestari, se tottelee vain ja ainoastaan sinua. jatka tätä niin pitkään että tulee jonkinmoinen erokoinen tunne.

      6. Lähetä (oikeastan työnnä) pahaa energiaa tuohon tyyppiin, sen päähän ja sisälmyksiin. tunne kuinka siihen sattuu, tunne kuinka sen sisälmykset kiljuu kivusta (ajattele sitä lähetettyä energiaa sellaisena että se tekee niinkuin siili, päästää piikkiinsä vapaaksi)jatka tätä niin pitkään että tämä tyyppi pyörii lattialla valittaen.


      7. laitas palautetta ja kysymyksiä.

      muista ettei eka kerta saata tuottaa tulosta. ja muista että motivaatio on todella tärkeää. siun pitää luottaa ittees ihan täysillä.

      tää kyl oli ilkeetä miulta laittaa tämmöstä, joku sattaa käyttää tätä hyväkseen, mutta jos tästä jollekkin on apua, niin se on hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3284
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      411
      2909
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2789
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2162
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1990
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1337
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      77
      1181
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe