Eli ongelma on seuraava:
Miten saan 2 a5-koossa olevaa vaakaa, 2-palstaista kutsua sovitettua yhdelle a4:selle? Kuulostaa varmaan hiukan monimutkaiselta, sitä se ainakin itselle alkaa olemaan.
Eli tarkoituksena olisi tulostaa A4-paperille siten, että siihen tulostuisi 2kpl noita kutsuja, jotka olen siis suunnitellut A5-kokoon, vaakaan, 2-palstaisena.
En nyt wordista millään tahtonut löytää oikeita asetuksia moisen tempun tekemiseen...
Jos joku fiksumpi keksii keinon, olisin hyvin kiitollinen neuvoista.
2kpl A5:sia A4:selle??
El_Diablo
2
5564
Vastaukset
- Poro1
että A4 sivun pitää olla pystyssä (niin kuin normaalisti onkin) ja sitten valitse tulosta, sivut 1 ja 2 ja sieltä jostakin (oikealta ehkä) 2 sivua arkille...
Pitäisi onnistua...
Siis sinulla pitää olla 2 sivua samaa, eli jos olet tehnyt vain 1 sivun A5 kokoisena, niin jatka siihen samaan myös toinen sivu (kopioi ja liitä)...
:)- El_Diablo
Jes, ongelma ratkottu :) Nyt taas elämä hymyilee hetken :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446