Meinaan tänä keväänä toteuttaa moni vuotisen haaveeni..ajaa A-kortti.. olen niitä ensimmäisiä jotka ei saanut aikoinaan B-korttia ajaessa Aata kaupanpäälle..Nyt sit alotan kortin ajon ja haluaisin vinkkejä pyörä valinnasta. Olen kokeillu shadowia ja jotain kyykkyä (EI jääny merkki//malli mieleen,aivan liian iso,jalat ei ylttäny kunnolla maahan,varpaankärjet nippanappa) ja se honda oli ehkä enemmän mun tyylinen..mut eikö olis muita "tyttöjen" pyöriä..kaikki aina sanoo et shadow on hyvä valinta tytölle..kertokaa mielipiteitä ja kokemuksia.
Pyörän pitäis olla aikas matala ku pituutta on huimat 161 cm.
Kateellisena ihailen niitä jotka pääsevät aloittamaan kauden näinä päivinä.
Turvallisia kilometrejä.
Auttakaa..
6
588
Vastaukset
autokoulusta saa sopiwaa?
en tiedä kun en ole erikseen ajanut aata :=)
mut siinä tapauksessa customi olis warmaan paras jos siul ei pituutta tuon enempää :=)
älä ole kateellinen koska mullakin wiel wähän huoltoa kesken :=/- haaveen toteuttaja..
mut haluaisin ajaa omalla pyörällä,tulis pyörä tutuksi..Ja olen meinannu hankkia sen pyörän heti koska sit kun on kortti taskussa(käsilaukussa ;) )ei tahtois olla pyörätön...vaan heti pitäis päästä pörrään..=)
haaveen toteuttaja.. kirjoitti:
mut haluaisin ajaa omalla pyörällä,tulis pyörä tutuksi..Ja olen meinannu hankkia sen pyörän heti koska sit kun on kortti taskussa(käsilaukussa ;) )ei tahtois olla pyörätön...vaan heti pitäis päästä pörrään..=)
kuitenkin ajaa polkupyörällä?
ei se sen waikeempaa ole tehoja tietenkin on enemmän :=)
eli sopperi :=)
että woi myös pysähtyä muuten kuin urani alussa seinän wiereen :=)
mul yletti just jalkatapeille :=)
- joku
customi olis varmaan aika asiallinen alotus pyöräksi. Ei ole kovin korkeita ja tehoa ei ole niin ylettömiä kuitenkaan vaikka ottais yli 1000 kuutioisenkin. Mut pienemmälläkin varmaan pärjäät alkuun ihan hyvin. Ei muuta ku onnea ja menestystä valitsemallesi uralle.
- A kaupanpäälle
Mä ostin Customi Yamaha Viragon itselleni enkä ole aikaisemmin ajanu nyt oottelen innolla et pääsen harjoittelee, itselläni on pituutta 168 ja tää tuntuu mukavan matalalta näin alussa.
- jarppu
Ite ostin tos vanhan jammun xj 900 ja pituutta on itelläni 167, Tos pyöräs yltää hyvin jalat maahan ja on muutenki luotettava ajopeli, kannattaa käydä kokoilemassa. Hyvän harrastuksen olet valinnu six toivotanki onnea ja menestystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24110563
- 1276863
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486534- 945404
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324750- 404044
- 613374
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253318On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283265Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063