Morjens. Osaako kukaan sanoa tuosta väli-A(25kw) kortin korotuksesta tehorajoituksettomaan isoon A:n?
Mulla on siis ollut A1-kortti, sitten kun täytin 18:sta, lisenssi nousi BC-kortin yhteydessä luonnollisesti tuohon väli-aahan. Ja nyt mulla on ollut tuo väli-A:a lisenssi voimassa kolmisen vuotta ja pyörän hankinta taas ajankohtaista. Niin täytyykö sitä käydä hakemassa uusi kortti jossa on päivämäärä tuolle tehorajoituksettomalle, vai riittääkö tuo kulunut aika..?
A-kortti?
taas kahdelle pyörälle...
3
405
Vastaukset 3
http://www.ake.fi/AKE/Ajokortit_ja_tutkinnot/Tutkinno
t/Tutkintoon pääsyn edellytykset.htm
waan en kyllä itse tajunut :=)
mut eiköhän se sieltä selwiä :=)- A-kortin suorittaja
Sun pitää uusia vain ajokorttis poliisilaitoksella, maksaa 40 euroa. Kaveri kävi just korottamas mut sen piti viedä sit viel lääkärin todistus. Että silleen.
- 123
Saat ajaa isoa pyörää, vaikka kortissasi on merkintä väli-A:sta. Siinä kohdalla näkyy milloin väli-A on myönnetty. Ja siitä on aikaa yli 2 vuotta.
Ainut ongelma voi tulla ulkomailla, jos vuokraat siellä pyörää. Suomessa ei ole ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1261077- 1471043
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63778PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49567- 42529
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33511- 63483
- 22437
- 13421
Selviytyjät kisaajat kismittävät - Erityisesti yksi saa tylytystä: "Miksi hän änkee joka ohjelmaan?"
Uusi Selviytyjät Suomi kausi starttaa - ja ohjelman kisaajat eivät saa pelkästään kiitosta somessa. Myös täällä Suomi249393