Millainen perheenne on?

Helena-äiti

Niin, otsikossahan se jo tulikin. Ketä perheeseenne kuuluu jne? Meillä lapset ovat 15 v tyttö, Iiris nimeltään, 13 v poika, joka tottelee kutsumanimeä Eemi, vaikka oikea nimi on Eemil. Seuraavana on 12 v Aura. Saara on 10 v, ja Samuel 8 v. Eveliina on 5 vuotias, ja häntä nuorempia ovat vielä Hilla 4 v ja kaksoset Joonas sekä Mikael 1 v.

15

2596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iso perhe on

Moikka!
      Nostan hattua ja toivottaan kaikkea hyvää teitän suurperheelle !
      Meillä pojat 20, 17, 11v ja tyttö 9v.
      Viidetä yritettään...

• Helena-äiti

Nyt on meidän perheen lapsiluku täynnä

• onnellisia

Meiltä löytyy 25,22,16,13,10,9 ja 4 vuotiaat. Kaksi vanhinta asuvat jo omillaan, mutta viiden jalat on joka päivä ruokapöydän alla=)

• ........

meiltä löytyy 17v, 14v, 13v, 12v, 9v, 4v, 3v ja kolme kuukautta. 13v on tyttö kaikki muut poikia.

• satu40

perheeseen, eli siihen sakkiin joka säännöllisesti ainakin osan viikkoa syö samasta jääkaapista, kuuluu

minä
      mieheni
      tyttäret 24, 22, 20, 10 ja 2 v
      pojat 18, 14 ja 1 v
      2 vävyä
      2 lapsenlasta ( 2 v ja 6 kk)
      1 adoptoitu täti

• *ihmettelee*

Mikä on adoptoitu täti?

• satu40
        *ihmettelee* kirjoitti:

Mikä on adoptoitu täti?

Se on samasta jääkaapista kanssamme syövän ja rakastetun perheenjäsenen itse itselleen antama nimi.

Tarina menee lyhennettynä suunnillen näin:
        Noin viisi vuotta sitten tutustuin chatissa vanhempaan rouvaan joka asui yksin, eronneena ja ilman läheisiä tai kauheesti ystäviäkään itäsuomessa, paikkakunnalla jonne oli aikoinaan entisen miehensä perässä muuttanut. Terveys krotasi ja muutenkaan hän ei kovin viihtynyt.
        Sitten rouva kävi pariin otteeseen meillä erilaisissa chatti- ja perhejuhlissa ja viihtyi kovin. Niin kovin, että kerran kun tuli kotiin lähdön aika hän puhkeis itkuun ettei tahtoisi millään mennä. Tuumailimme tovin asiata porukalla ja päädyimme sitten siihen että kyllä sinne pitää vielä mennä - yhden kerran - pakkaamaan.
        Ja niin tämä täti muutettiin halki Suomen meidän kotikyläämme ja "adoptoitiin" perheeseen.

• HELLISE

lapsikatraassa pyörii viisi pientä päätä, jotka tottelevat tai olevat tottelematta nimiä Auri, Elsi, Liina, Okko ja Peetu. Vanhin on kuudennella luokalla ja nuorin vasta opettelee konttaamaan. :=)

• Uusi täällä

4 lasta ja viides syntymässä.
      11v, 8v, 6v ja 3v.
      Missähänpäin luuraa suurperheelliset savolaiset?

• Helena-äiti

Mistäspäin te olette? Myö asutaan Varpaisjärvellä.

• suurperheessä
        Helena-äiti kirjoitti:

Sawossa ollaan,Pohj.nääs.

• "uusi täällä" vastaa
        Helena-äiti kirjoitti:

No ihan kuule naapuripitäjästä! Matkailu"kaupungista". :-D

• suurperheessä
        "uusi täällä" vastaa kirjoitti:

No ihan kuule naapuripitäjästä! Matkailu"kaupungista". :-D

siellä wankilan nurkilla; )

• Äippä kuudelle

Perheeseemme kuuluu minun ja mieheni lisäksi :

Niklas 15v
      Maija 13v
      Oskari 11v
      Eerika 8v
      Jere 2v
      Annika 3kk
      Sekä suomenlapinkoira-uros Ratu 4kk :)

• jonskuliini82

mun ja mieheni lisäx perheeseen kuuluu tytöt 3v5kk,2v4kk,1v4kk ja poika 1.5kk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      133
      2344
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1855
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1537
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1290
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      830
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      742
    Aihe