Mikä perhana laskulla?

Kuisseoli?

Minun Sonera 350 min puheaikaa/kk ja hinta 19,90 euroa. Joka laskussa on kuitenkin siellä lopussa tämmönen palveluosuus sykäys a 0,0673 e ja sitten joku kappalemäärä, viime laskulla 31 kpl.

Tietoa mikä toi on? Kun ei ole mennyt puheajan yli, ei soittoja palvelunumeroihin..ei kässää.

11

1867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • operaattoria

esin Saunalahdella saat samalla 19,90€ hinnalla 500 min. puhetta...

• Kuisseoli?

No heidän TuplaPakettiin vaihtuu huomenna kun saa vaan luvan vaihtaa sim-kortin..onko sulla sama paketti? Tuleeko mitään tuon 19,90 e päälle ellei mene puheajan yli..siis noita sykäysjuttuja?

• operaattoria
        Kuisseoli? kirjoitti:

No heidän TuplaPakettiin vaihtuu huomenna kun saa vaan luvan vaihtaa sim-kortin..onko sulla sama paketti? Tuleeko mitään tuon 19,90 e päälle ellei mene puheajan yli..siis noita sykäysjuttuja?

kaikki ns. yritysnumerot eivät kuulu puhepakettiin vaan niistä tulee eri maksu eli 010, 020 jne. alkuiset

• Kuisseoli?
        operaattoria kirjoitti:

kaikki ns. yritysnumerot eivät kuulu puhepakettiin vaan niistä tulee eri maksu eli 010, 020 jne. alkuiset

Mä sanoinkin jo tossa aloituksessa ettei palvelu/yritysnumeroihin ole soiteltu. Lähetin Soneralle kyselyn, vaikka tänään kyllä siirtyy Saunalahdelle liittymä.

• Posa

Oletko soittanut ulkomaan puheluita, jotka näkyvät ko. sykäyksinä laskussa. Ainakin minulla näkyi ko. sykäykset, kun soitin tytölle Italiaan.

• Kuisseoli?

Ei ole Ruåttiin soiteltu. Kai se täytyy kysyä Soneralta sitten, nyt kun liittymä vaihtuu aika turhaa touhua sinänsä, mutta haluaisin vaan tietää.

• Ei tikullakaan
        Kuisseoli? kirjoitti:

Ei ole Ruåttiin soiteltu. Kai se täytyy kysyä Soneralta sitten, nyt kun liittymä vaihtuu aika turhaa touhua sinänsä, mutta haluaisin vaan tietää.

Voisko olla että Ahnera olisi virittänyt uuden lisäansan: Puhutut minutit kuuluvat pakettiin, mutta aloitusmaksut paukkuvat silti sen päälle joka puhelusta maksettavaksi-?

• Kuisseoli?
        Ei tikullakaan kirjoitti:

Voisko olla että Ahnera olisi virittänyt uuden lisäansan: Puhutut minutit kuuluvat pakettiin, mutta aloitusmaksut paukkuvat silti sen päälle joka puhelusta maksettavaksi-?

Puheajan ylityspuheluista menee se aloitusmaksu ja sitten min.veloitus, mutta toi sun ehdottamasi nyt olis jo rohkeaa..ja viime laskulla oli 31 kpl sykäysveloitusta, mutta puheluita kokonaisuudessaan oli paljon enemmän kuitenkin. Ei tästä kai ota selvää muuten kuin, että Soneralta joskus saa vastauksen.

• Soneralla jo 10v.
        Kuisseoli? kirjoitti:

Puheajan ylityspuheluista menee se aloitusmaksu ja sitten min.veloitus, mutta toi sun ehdottamasi nyt olis jo rohkeaa..ja viime laskulla oli 31 kpl sykäysveloitusta, mutta puheluita kokonaisuudessaan oli paljon enemmän kuitenkin. Ei tästä kai ota selvää muuten kuin, että Soneralta joskus saa vastauksen.

lankapuhelimiin ?? Nehän ei sisälly tuohon pakettiin,vai kui ??

Tai jos se on nettiyhteyksien lukumäärä ?

Minulla ei ole Sonerasta mitään valittamista...paitsi että se on ruottalainen... ;D Ilmaista puheaikaakin tulee 30min./kk,ihan pyytämättä.

• 1155992

Itse haluaisin tietää miten sykäykset lasketaan, itsellä kahdenkympin edestä noin 300 sykäystä.. tuleeko näitä kunnan numeroista?

• xx

Soneralla on vanhanaikainen tyyli laskutta ihan pähkinöitä soitoista muihin kuin Soneran ja TeleFinlandin liittymiin. Se tekee Soneran puhelintarjouksistakin naurettavia,puheajat ovat vain Soneran liittymiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      133
      4859
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3296
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2654
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2241
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1771
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1709
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1526
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1500
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1221
    Aihe