Minun Sonera 350 min puheaikaa/kk ja hinta 19,90 euroa. Joka laskussa on kuitenkin siellä lopussa tämmönen palveluosuus sykäys a 0,0673 e ja sitten joku kappalemäärä, viime laskulla 31 kpl.
Tietoa mikä toi on? Kun ei ole mennyt puheajan yli, ei soittoja palvelunumeroihin..ei kässää.
Mikä perhana laskulla?
11
1863
Vastaukset
- operaattoria
esin Saunalahdella saat samalla 19,90€ hinnalla 500 min. puhetta...
- Kuisseoli?
No heidän TuplaPakettiin vaihtuu huomenna kun saa vaan luvan vaihtaa sim-kortin..onko sulla sama paketti? Tuleeko mitään tuon 19,90 e päälle ellei mene puheajan yli..siis noita sykäysjuttuja?
- operaattoria
Kuisseoli? kirjoitti:
No heidän TuplaPakettiin vaihtuu huomenna kun saa vaan luvan vaihtaa sim-kortin..onko sulla sama paketti? Tuleeko mitään tuon 19,90 e päälle ellei mene puheajan yli..siis noita sykäysjuttuja?
kaikki ns. yritysnumerot eivät kuulu puhepakettiin vaan niistä tulee eri maksu eli 010, 020 jne. alkuiset
- Kuisseoli?
operaattoria kirjoitti:
kaikki ns. yritysnumerot eivät kuulu puhepakettiin vaan niistä tulee eri maksu eli 010, 020 jne. alkuiset
Mä sanoinkin jo tossa aloituksessa ettei palvelu/yritysnumeroihin ole soiteltu. Lähetin Soneralle kyselyn, vaikka tänään kyllä siirtyy Saunalahdelle liittymä.
- Posa
Oletko soittanut ulkomaan puheluita, jotka näkyvät ko. sykäyksinä laskussa. Ainakin minulla näkyi ko. sykäykset, kun soitin tytölle Italiaan.
- Kuisseoli?
Ei ole Ruåttiin soiteltu. Kai se täytyy kysyä Soneralta sitten, nyt kun liittymä vaihtuu aika turhaa touhua sinänsä, mutta haluaisin vaan tietää.
- Ei tikullakaan
Kuisseoli? kirjoitti:
Ei ole Ruåttiin soiteltu. Kai se täytyy kysyä Soneralta sitten, nyt kun liittymä vaihtuu aika turhaa touhua sinänsä, mutta haluaisin vaan tietää.
Voisko olla että Ahnera olisi virittänyt uuden lisäansan: Puhutut minutit kuuluvat pakettiin, mutta aloitusmaksut paukkuvat silti sen päälle joka puhelusta maksettavaksi-?
- Kuisseoli?
Ei tikullakaan kirjoitti:
Voisko olla että Ahnera olisi virittänyt uuden lisäansan: Puhutut minutit kuuluvat pakettiin, mutta aloitusmaksut paukkuvat silti sen päälle joka puhelusta maksettavaksi-?
Puheajan ylityspuheluista menee se aloitusmaksu ja sitten min.veloitus, mutta toi sun ehdottamasi nyt olis jo rohkeaa..ja viime laskulla oli 31 kpl sykäysveloitusta, mutta puheluita kokonaisuudessaan oli paljon enemmän kuitenkin. Ei tästä kai ota selvää muuten kuin, että Soneralta joskus saa vastauksen.
- Soneralla jo 10v.
Kuisseoli? kirjoitti:
Puheajan ylityspuheluista menee se aloitusmaksu ja sitten min.veloitus, mutta toi sun ehdottamasi nyt olis jo rohkeaa..ja viime laskulla oli 31 kpl sykäysveloitusta, mutta puheluita kokonaisuudessaan oli paljon enemmän kuitenkin. Ei tästä kai ota selvää muuten kuin, että Soneralta joskus saa vastauksen.
lankapuhelimiin ?? Nehän ei sisälly tuohon pakettiin,vai kui ??
Tai jos se on nettiyhteyksien lukumäärä ?
Minulla ei ole Sonerasta mitään valittamista...paitsi että se on ruottalainen... ;D Ilmaista puheaikaakin tulee 30min./kk,ihan pyytämättä.
- 1155992
Itse haluaisin tietää miten sykäykset lasketaan, itsellä kahdenkympin edestä noin 300 sykäystä.. tuleeko näitä kunnan numeroista?
- xx
Soneralla on vanhanaikainen tyyli laskutta ihan pähkinöitä soitoista muihin kuin Soneran ja TeleFinlandin liittymiin. Se tekee Soneran puhelintarjouksistakin naurettavia,puheajat ovat vain Soneran liittymiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818