hyvät ystävät

ja kylän miehet....

...ja naiset jotka lukee tän...
siitä huolimatta, että telkkaan on tullu kanavia lisää,en varmaan ole ainoa jonka mielestä paskaa tulee olohuoneeseen lisää, suoraan verrannollisesti,mitä enemmän kanavia on.se että on parempi kuvanlaatu,ei varmaan haittaa sitä tosi asiaa,että se heikentää sisäisen näön kehittymistä.parempi sulkea silmät ja keskittyä hengitykseen,kuin tuijottaa haavi auki ohi menevää elämää.saa olla eri mieltä ja tieteelliset tutkimukset saa tehdä.tää on mun väitös.vapaa valinta ja onnelliset on ne jotka kuuntelee sisäistä ääntään.hiljaisuus voittaa joka kanavan yleensä,joskus ookoo settiä,mutta huomatkaa se että tarvittiinko tätä joskus ja edes auttaako se sitä mihin pyritte.tiellä on kivempi vaan olla.ainakin on menossa johonkin.

3

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Intia/Nepal

      Toissapäivänä näin sattumalta tv:ssä surfatessani (olen ulkomailla) raportin kahdesta ihme miehestä, jotka eivät syö, juo eivätkä käy vessassa. Olin lukenut heistä lehdestä. Toinen on vanhus Intiassa ja toinen joku 16-vuotias nepalilainen, jota ihmiset sanovat uudeksi Buddhaksi nimeltään Ram. Vanhus kieltäytyi aivokäyrä yms laitteista, mutta oli ilman ravintoa ja vessakäyntejä tarkkailussa. Poika istui puun juurella (kuten Gautama Buddha) monta vuorokautta mietiskellen. Oli huvittavaa kuulla "tiede"-miesten kommentteja (ja -naisten).

      Tiede ei ymmärrä hiljentymistä eikä ne jotka uskovat tieteen ja uskontojen höpötyksiin. Hiljentyminen on kuin energian varastoimista. Ja sen energian avulla voi oivaltaa itsensä.

    • cybo-ceronimo-cabriel-61

      Jepu, "vapaata" valintaa on seurata pakon-omaisesti omaa luontoaan [minä/halu-maailmaa(Liha)], kun sitä vastaan ei jaksa taistella.

      Toisaalta---> tässä media-mylläkän keskellä ja juuri s-i-i-t-ä, voisi tehdä itselleen mantran-->eli umm;mat ja muut hokemat voisi korvata--> töllöttimen suoltaman soopan turruttavalla vaikutuksella.

    • on hauskinta se

      hauskinta on, että televisiota ei tavallinen duunari tms. tarvitse oikeasti yhtään mihinkään. vai tarvitseeko? antaako se minulle ruokaa, antaako juomaa, auttaako se minua paranemaan ruumistani hallitsevasta sairaudesta? Olenko vähemmän yksinäinen katsottuani joka päiväiset salkkarit? ENPÄ USKO. Millään tasolla me emme tarvitse televisiota. Keksisimme varmasti kehittävämpää tekemistä.

      mutta itse valtiovalta tarvitsee televisiota.

      Miksikö?

      Koska ihmistä on niin helppo hallita television välityksellä. Syötetään suorat ajatukset joko tietoiseen tajuntaamme tai alitajuntaamme.

      HAHAHAHA nauran kanssanne tälle väitteelle ja silti tiedän, se on oikea.

      Ja me Maksamme TELEVISIOLUPIA.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe