Päivä tukholmassa

.................

Mihin kannattaa jättää turussa auto kun lähtee risteilylle?
Löytyykö jostain Vikingin terminaalin läheltä ilmaisia paikkoja?

4

1071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika kallis

ilmaisia paikkoja jos ei jätä sakkopaikalle. Maksaa matkan verran n. 35 euroa ihan terminaalin vieressä.

• paras..

Junalla pääset suoraan Satamaan. Ilmaisia paikkoja voi etsiä sataman läheisyydestä, mutta ovatko ne turvallisia autollesi, siitä en mene takuuseen. Ja jos ilmaisia paikkoja löytyisi ihan läheltä, ne tuskin olisivat vapaana.

• kaikki järjestyy

Kaikkihan järjestyy, jopa ilmaiset parkkipaikat. mutta, miten isolla porukalla olet liikenteessä, lapsia vai vain aikuisia? Jos jätät auton vähän kauemmas, varmasti löydät ilmaisiakin paikkoja. Jos tulet isommalla porukalla, viet ensin porukan vikingin terminaaliin ja sitten viet auton parkkiin kauemmas ja kävelet itse terminaaliin.
      Viimeksi jätimme auton parkkihalli Louheen (tosin meillä oli sinne ilmaislippu). Sieltä hissllä torin lähelle ja torilta bussilla laivaterminaaliin. Mutta toisaalta... jos on menossa matkalle, luulisi olevan pari kymppiä maksaa parkistakin. Terminaalin häkit on vartioituja ja auto siinä vieressä kun kotimatka alkaa.

• ilmainen paikka

Minä matkustan Tukholmaan vähintään kerran kuussa ja jos en ota autoa mukaan, jätän sen kadun varteen Turun linna viereen. Siitä on lyhyt kävelymatka satamaan, eikä autolle ole koskaan tehty ilkivaltaa tms. Ja ihan on ilmainen paikka.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5828
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      397
      2632
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      136
      2584
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1660
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      71
      1249
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      4
      1094
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      83
      878
    Aihe