En voi käsittää

pömppömaha

Mä ihmettelen että miten joku kiusaaja voi nauttia siitä että jollain on paha olla?
Mä en ikinä pystyis sanoo mitää pahaa kenellekään, enkä missään tapauksessa sellaselle josta huomaa että se on jo pahasti masentunut.
Miten kiusaaja voi tehdä sen??

Musta ainaki tuntuu ihan kauheelta jos oon pahoittanut jonkun mielen tai jos joku alkais itkee sen takia että mä olisin sanonu jotai pahasti.

5

342

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julle

mä kiusasin ja uhosin yläasteella...varsinki seiskalla ja kasilla...
      johtu ihan kotioloista ku faija kännis joskus uhkaili ja huuti...
      mut ysillä en enää välittäny siitä...kerran oon kännis nostanu faijan seinille mut en tierä jatkanko kiusaamista amikses..nyt ku se on edes..

• Perhonen

minusta kotiolot eivät ole mikään "hyvä" syy kiusata, satuttaa toista/toisia...

onkohan sinullakaan koskaan sattunut tulla mieleen mitä helvettiä on olla kiusattu?? itseäni on koulussa kiusattu monta helvetillistä vuotta... ja sama rata taas alkoi viime vuonna... ja luojan kiitos loppui lyhyeen kun koulu vaihtuu nyt... tiedätkö mitä tuskaa se on mennä uuteen kouluun, tai minullakin oli mennä riparille, kun ei tuntenut ketään, pelkäsi että se kaikki helvetti mitä olin joutunut kestää palaa??

itsekkään en tosiaan ole mistään unelmaperheestä, muttei minulla kuitenkaan ole ikimaailmassa mieleen tullut purkaa vihaani toisiin...

että sellasta...

älä puolustaudu siis sillä että kotona on ollut pahat oltavat...

• Broken Soul
        Perhonen kirjoitti:

minusta kotiolot eivät ole mikään "hyvä" syy kiusata, satuttaa toista/toisia...

onkohan sinullakaan koskaan sattunut tulla mieleen mitä helvettiä on olla kiusattu?? itseäni on koulussa kiusattu monta helvetillistä vuotta... ja sama rata taas alkoi viime vuonna... ja luojan kiitos loppui lyhyeen kun koulu vaihtuu nyt... tiedätkö mitä tuskaa se on mennä uuteen kouluun, tai minullakin oli mennä riparille, kun ei tuntenut ketään, pelkäsi että se kaikki helvetti mitä olin joutunut kestää palaa??

itsekkään en tosiaan ole mistään unelmaperheestä, muttei minulla kuitenkaan ole ikimaailmassa mieleen tullut purkaa vihaani toisiin...

että sellasta...

älä puolustaudu siis sillä että kotona on ollut pahat oltavat...

mulla on sama....mua on kiusattu koko ylä-aste...ja nyt huomenna alkaa amis, ja arvaa pelottaako hieman? jos sinne tulee ne tietyt ihmiset niin tästäkin koko luku ajasta jonka oon amiksessa tulee olemaan yhtä helvettiä! mutta....mulla on oma "salainen" ase jolla aion hoitaa ne jos ne alottaa...mä EN aio hyväksyä enää että mun itsetunto tuhotaa pala palalta!

• Kiusattu

Mie olen samaa mieltä. Mutta nyt kun menen huomenna 12. päivä kouluun kuudellenne luokalle. Niin en enään riudu itsesäälissä vaan toimin! Mutta miten toimin ei ole kovin ihanaa kirjoitettavaa. Mä aiaon sanoa takas ja kun joku kutsuu mua haukkumanimellä niin en vastaa vaikka huutrais korvan juuressa vastaan vaan kylmän rauhallisesti että mulla on nimiki. Jos mua aletaan ihan oikeasti kiusaamaan niin otan sen huumorilla ja pahimmassa tapauksessa en välitä.

• julle

joo mul alko maanantaina amis...
      oon saanu tosi paljo kamuja..
      yhden parhaan kamun kans...uus siis...löydettiin nörtistä kiusauksen kohde ja naureskeltiin sille luokas...no se meni vähä masentuneeks mut kohta sit juttelinki sille...en tierä sit...mitä jatkos
      mut joo..kiusata on joskus kiva..lievää piruilua...mut terve..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      167
      12601
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5446
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4710
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3679
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2778
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1935
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      110
      1696
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      107
      1533
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe