Tietoa Nissisistä (Nissinen)

kysyjä_

Kertokaa joku tietoa Nissisen suvusta (mistäpäin on Nissisen suku lähtöisin)

77

11605

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukututkija

      Esimerkiksi 1500-luvulla Nissisiä löytyy Juvalta, Rantasalmelta, Säämingistä, Tavinsalmelta ja Vesulahdelta.

      • Kati7.7

        Ja Somerolta. Isäni suku on Somerolta, mutta muutti Helsinkiin. Tunteeko kukaan somerolaisia Nissisiä?


      • Pirjo1

        Hei! Katso viestini. Terveisin Pirjo1


    • Rehumestari

      Nissiset on luultavasti tulleet Karjalasta.( Soanjärvi).Myös Nissisten sukua löytyy Leppävirralta

      • Pirjo1

        Soanlahdelta Jänisjärven rannoilta. Jossain historiansa vaiheessa osana Ruskealaa. Osa karjalaisia, osa Savosta kai 1600-luvulla sinne muuttaneita. Katso viestini Pirjo1.


    • NissisiäMyös

      Kyseiseen sukuun kuuluvana: Juvalla ja Joroisissa on ainakin oma sukuhaarani.

    • Tapio Ilmari Nissinen

      Nissisten tutkija,
      näin viestisi vasta nyt.
      Miten olet edennyt ? Soanlahdella on ollut moniakin eri nissisveljesten perheitä, nykyään enimmiten tällä puolen rajaa. Muistan hyvinkin isoisäni Tahvo Nissinen, s 1889, k 1987, hänen kolme tytärtäänkin elävät vielä, tätejäni. Paappani isän nimi oli Matti, haudattuna Kiteen kirkkomaahan. Tämän Matin isoisänkin tiedot taitavat olla minulla jossakin tallessa. Miten jatkat, mihin olet edennyt, joko sinne 1500 -luvulle, kuten joku meistä kirjoitti.
      Terv. T.I Nissinen

      • tuijamaaria

        olen tyttönimeltäni nissinen - rönkönvaaran suvun jälkeläisiä - ovat oleet veneentekijöitä - jostain nissilänimisestä talosta. muuta en tiijä.

        yks nissinen


      • Katja N.

        Isäni suku on kotoisin Kuopiosta, heitä oli 9 lasta. pappani ja mummoni olivat nimeltään Hilma ja Paavo Nissinen Kuopion Airakselasta.


      • Anonyymi
        Katja N. kirjoitti:

        Isäni suku on kotoisin Kuopiosta, heitä oli 9 lasta. pappani ja mummoni olivat nimeltään Hilma ja Paavo Nissinen Kuopion Airakselasta.

        Olen Nissinen asun tukholmassa
        Minun mummo oli os. Aune Nissinen on asunnut
        airakselassa joskus onko sukua


    • Yksnähnyt

      Myös Nissinen sukunimenä.Naarvan suunta

      • sukulaisia

        tietysti Nissilässä Vieremältä on juuret


      • A. Nissinen
        sukulaisia kirjoitti:

        tietysti Nissilässä Vieremältä on juuret

        nissilästä just-isoisän isä tais tulla iisalmen taipaleeseen.


      • Kirkosta apu!
        A. Nissinen kirjoitti:

        nissilästä just-isoisän isä tais tulla iisalmen taipaleeseen.

        Jos kysyjä on tosissaan kysymyksessään, outoa jos ei tiedä mistä on kotoisin?!
        Kannattaa mennä kirkko virastoon hakemaan apua!:)))


      • os. Nissinen
        sukulaisia kirjoitti:

        tietysti Nissilässä Vieremältä on juuret

        Nissilän Nissisiä asunut Kestilässä toista sataa vuotta.


      • Nissitön
        os. Nissinen kirjoitti:

        Nissilän Nissisiä asunut Kestilässä toista sataa vuotta.

        On niitä muuallakin. Muistaakseni Hailuodossakin...


      • Metsienmies.Juhani
        sukulaisia kirjoitti:

        tietysti Nissilässä Vieremältä on juuret

        Pitänee paikkansa.Minun esi-isäni on muuttanut Vieremältä Tuusniemelle Nykyiseen Riistaveden Pölläkänkylään Nilss Nissinen s. 1800 ja kuoli 28.12.1853.Hähen jälkeläisiään muuttanut ouluun Viipuriin Kuopionmalaiskuntaan Tuusniemelle Rantsilaan Että tämmistä tiedonmurua


      • nisbelii
        Kirkosta apu! kirjoitti:

        Jos kysyjä on tosissaan kysymyksessään, outoa jos ei tiedä mistä on kotoisin?!
        Kannattaa mennä kirkko virastoon hakemaan apua!:)))

        Outoa on varmaankin se miten pitkälle suku jatkuu !
        Meillä nissistä on jatkettu jo minun tietääkseni 8sukupolvea.. ja pakkohan sen nimen on jostain tulla.. varmasti siis enemmänkin! :)


      • Sehi
        A. Nissinen kirjoitti:

        nissilästä just-isoisän isä tais tulla iisalmen taipaleeseen.

        Olen taipaleesta ja ukkini isä oli nissisiä.


      • Anonyymi
        Sehi kirjoitti:

        Olen taipaleesta ja ukkini isä oli nissisiä.

        Aloimme tyttäreni kanssa etsimään Nissisen sukua.
        Isäni äiti oli Anna Nissinen Iisalmelta ja isänsä Vilho Einari Nissinen Sonkajärveltä.
        Puhutaanko samasta suvusta?


      • Anonyymi

        Älkää jakako täällä netissä sähköpostiosoitteitanne, varsinkin jos ne sisältävät henkilötietojanne esimerkiksi etu-ja sukunimiä.Välttäkää sähköpostinkin välityksellä nimienne käyttämistä,kun keskustelette tuntemattomien kanssa.Eli ei nettiin omia eikä muiden sähköpostiosoitteita,puhelinnumeroita,kotiosoitteita yms tietoja.

        Antakaa ilmi tuollaiset henkilötietoja sisältävät viestit,kuten yllä joku tietoja laittanut tänne.


    • aune n.

      Paljon vastauksia olet saanut, mutta nähdäkseni Liperiä ei vielä ole mainittu. Myös Liperissä on asunut/asuu Nissisiä. Nyt sun pitäisi vaan selvittää, että minkä ilmansuuunnan Nissiset sua kiinnostaa ;)

      • o.s. nissinen

        rönkönvaarasta liperin ristiin heikki ja antti ....liperin kylälle sisar lastika tms. joku on jäänyt rönkönvaaraan missä on jokus 1900 -luvun puolella ollut vielä talo, mistä nämä lähteneet niin pystyssä mutta autio. tällaisia hajatietoja olen saanut.


      • Hhrfhjugfcb

        Liperin ristinpohjassa eli ristinkylällä asuu vieläkin kaksia eri nissisiä lähekkäin. Sulkaman tienhaarasta pääsee.


      • Anonyymi
        o.s. nissinen kirjoitti:

        rönkönvaarasta liperin ristiin heikki ja antti ....liperin kylälle sisar lastika tms. joku on jäänyt rönkönvaaraan missä on jokus 1900 -luvun puolella ollut vielä talo, mistä nämä lähteneet niin pystyssä mutta autio. tällaisia hajatietoja olen saanut.

        Rönkönvaara oli isäni muistikuvissa.
        Selvittelin asiaa ja selvisi , että juureni tulevat Liperin Papelonsaaresta, Mattisenlahdesta ja Kinnulanniemeltä- Esi-isäni on Henrik Nissinen s.1714 . k.10.3.1778 haudattu 15.3. 1778. Hän on ollut isäntä Liperin Papelonsaari 7 : ssä . Kuollut 64 vuotiaana Syynä oli polttotauti eli bränsot. Hänen vaimonsa Brita Kartuin s.1713 - k. 20.12.1789 75 - vuotiaana vesipöhöön eli vattsot. hän oli leski emäntä ja 75 vuotias.


    • 12233123

      Pappa on viipurista kotosin.

      • sukunsa tutkija..

        on eräs nissinen..kuopionlääni kyseessä.


    • jami 2

      Leppävirralla on suuri osa sukua 1705 lähtien

    • Nissinen I

      Sortavalan läskeän kylältä oli vaari Einari Nissinen

    • Nissisläinen

      Liperissä on Nissisiä elänyt ainakin 1800 luvun alusta, 14.7.1807 syntyi Liperissä Petter Nissinen joka on äitini esi-isiä. Äitini on kasvanut siellä Peltolan tilalla jossa ei tosin enää asu Nissisiä mutta talo oli vielä muutama vuosi sitten olemassa.

      Nissisiä elänee vielä ainakin Liperin Papelonsaarella tai ainakin sitä sukua josta nämä minun sukulaiseni ovat peräisin.

      • jani1978

        mielenkiinto heräs tähän liperin sukuun kun minä olen liperistä ja minun suku on liperistä..minun ukki eli ennen sotia ja sen nimi on eevert nissinen..sen aikaisemmasta ei ole tietoa nissisen suvusta sen tiedän et luultavasti oli veneenveistäjiä tai suutareita


    • pera 67v

      Äitini isä oli taidemaalari Antti Nissinen Tampereelta.Löytyisikö serkkuja.?

      • pera 68

        Ölisiko Kyllikki Nissinen Tampereelta tuttuja(viisi sisarusta) syntynyt pietarissa
        Antti Nissisen tytär asui mm pekolassa 55 perheinee.


    • NISSINEN !

      Minun sukuni on peräisin Viitasaarelta, muta itse olen kuopiosta kotoisin.

    • Anastasija

      Minun vaarin isän sukunimi oli Nissinen hän muutti Venäjään mutta suomessa hanellä jäi kolme siskoa ja vanhemmat

      • A.N

        Oliko vaarisi Vilho Nissinen?


    • JJ

      Minunkin tyttönimi on Nissinen, isovanhemmat Helvi ja Eino ovat Leppävirralta. Kummatkin kuolleet jo 70- ja 80-luvulla.

      • Anonyymi

        Jos tarkoitat Leppävirran Kurjalan Hirvolanniemessä asuneita Nissisen Helviä (os Räisänen, kuollut 1999) ja Einoa (kuollut 1981), niin serkkuja ollaan. He saivat 10 poikaa ja 5 tytärtä.


    • Nissiskä123

      Minun sukujuuret ovat Leppävirralta, mutta itse synnyin Mikkelissä, jossa suurin osa suvustani asuu myös.

    • huijari12345

      isäni asui porolahdella iisalmesa Toivo Nissinen minä asun etelä suomessa olisi kiva tietää onko paljon sukulaisia vielä IIsalmesa

      • Pekka

        En tiedä missä kaikkialla isäni asusteli ?mutta oulun tienoille jäljet johtaisi.?
        olen pirkanmaalla.Tuo nimimerkki herätti kiinnostukseni ,et jos kehtoot ni voitas asiasta keskustella.?Toivo Nissinen kuulostaisi ,vaan voihan noita olla muitakin .?


    • Nissineeen

      itsellä on sukulaisiä äidin puolelta paljon iisalmen lähellä elikkä rautavaaralla, tietääkö kukaan nissisiä sieltä ?

      • tutkikaammesukua

        Äitini isän siskon mies oli Aatami Nissinen Rautavaaran Korpimäellä, hän kuoli vuonna 1963. Heillä oli 16 lasta, enimmäkseen poikia. Todennäköisesti heidän jälkeläisiään asuu Rautavaaralla edelleen. Varpaisjärvellä oli ainakin 1960-luvulla kauppiaana Jaakko Nissinen.


      • Varpaisjärvi

        Olenpa Jaakon poika Kari Nissinen


    • Pekka

      Hei ,kiinnostaisi tietää henkilöstä :Toivo Nissinen.tietämykseni mukaan hän on siirtynyt tuonpuoleiseen .?Isäkseni hänet on määritelty joskus .olen 55synt.hausjärvi.
      Tiedustelin tässä taannoin oitista ja ehdotettiin tutkimaan oulun kirkon kirjoista,en sitten tiennyt mistä aoittaa ja asia jäi silleen .Välillä olen joiltain tiedustellut vaan en ole saanut vastausta siihen että onko minulla olemassa sukulaisia isäni puolelta .?

    • Itä-Suomi

      Moro kysyjä!
      Nissinen sukua on Itä-Suomessa. Mee Hiskiin ja kysy siltä. Hiski kyllä tietää!

      • versonut oksa

        sukuja on useita ja eripuolella Suomea ..... ja emme ole silti sukua toisillemme .... aivan kuin Virtasiakin löytyy monia sukuja ..... sukunimet on kulkeneet talojen mukaan ennen kuin sukunimilaki tuli ( eli jokaisella tuli olla sukunimi) ... ja jotkut sukunimet taas ovat erikoisia ja ovat säilyttäneet muotonsa alusta .... aateliset voivat olla onnellisia ..... toivottavasti sinä tiedät sukujuuristasi jos olet niistä kiinnostunut ....
        sukupuu pysyy jpystyssä kun juuret ovat vahvat ;)


    • Itä-Suomi

      Täällä näin itä-suomesta, tarkemmin sanottuna Joensuusta löytyy Nissisiä. Omaa sukua ainakin isä, isoisä ja isoisoisä ovat kotoisin Joensuun lähistöltä:)

      • sukujuuriani .
        NISSISET :
        Henrik 1736-1801 Liperi Papelonsaari
        Johan 1771 -1826 Liperi Papelonsaari 8
        Samuel 1801 - kuoli ennen vuotta 1865 Liperi Papelonsaari
        Johan 1834 - Liperin Papelonsaari
        Heikki 1870 -1927 Liperin Huistinvaara
        isoisäni K.Nissinen 1901-1970 Liperi
        isäni K. Nissinen1933-2008 Liperi


      • Mukaviaihmisiä
        maaria.w kirjoitti:

        sukujuuriani .
        NISSISET :
        Henrik 1736-1801 Liperi Papelonsaari
        Johan 1771 -1826 Liperi Papelonsaari 8
        Samuel 1801 - kuoli ennen vuotta 1865 Liperi Papelonsaari
        Johan 1834 - Liperin Papelonsaari
        Heikki 1870 -1927 Liperin Huistinvaara
        isoisäni K.Nissinen 1901-1970 Liperi
        isäni K. Nissinen1933-2008 Liperi

        Oliko lempinimi kyöppö eli Kyösti muistan hänet lapsuudesta oli mummolan naapuri ja toisella puolella oli Erkki hänkin naapuri ja hänetkin muistan.


    • Pirjo1

      Nissisiä asui paljon Rajan taa jääneessä Karjalassa, Soanlahden ja Ruskealan kunnissa, Jänisjärven ympärillä. Jänisjärvi sijaitsee n. 15km Laatokasta pohjoiseen. Se on se pyöreä järvi Laatokan pohjoispuolella sääkartoilla. Kuntien nimet vuorottelivat eri aikoina Ruskealasta Soanlahteen ja päinvastoin. Suomen puolelle jäänyt Ruskealan osa liitettiin Tohmajärven kuntaan. Yhdet Nissiset olivat alkuperäisiä karjalaisia, toiset Nissiset olivat muuttaneet sinne Savosta muistaakseni 1600-luvulla. Esim. ukkini Onni Nissinen oli syntynyt Pälkjärvellä ja mummini Maria Juvonen myös Ruskealassa. He asuivat Prolanvaaran kylässä, jossa äitini sisaruksineen syntyi. Kylässä asui kaksi Onni Nissistä, toinen Joosepin poika, ja toinen ukkini Onni Antinpoika Nissinen. Ukkini lähti perheineen lähti evakkoon ensin Konnevedelle, ja he asettuivat asumaan Hankasalmelle. Em. paikkakunnilla toimi uudelleenasuttamistoimistot. Tietenkin evakot yritettiin sijoittaa Suomeen samoille leveysasteille, joilla he olivat Karjalan puolella asuneet. Soanlahti sijoittuu Karjalan laulumaille, jossa tiet kulkivat vaarojen laella, alhaalla näkyivät järvet. Jänisjärvi tai lähistö on muinainen tulivuori. Siksi alueelta löytyy marmoria, kaoliinia (posliiniin), Dolomiitti kalkkia ym.! Jotkin kylät olivat runonlaulukyliä, joista niitä kerättiin jälkipolville. Alueella on erikoinen kasvisto. Tiedot löysin muistokirjasta Soanlahti
      synnyinseutumme, toim. Rauno Malviniemi v. 1972 ja "Soanlahti" Seppelöity sana julk. Sotainvalidien Veljesliiton Soanlahden osasto ( julk. Esa Nissinen, Olavi Haaranen, F. J. Mikkonen ja Ale Holopainen), ainakin kaksi ensin mainittua Soanlahdelta. Kirjassa mm. Ensimmäinen sodan uhri Nissisten suuresta suvusta...

    • Täällä myös

      Kouvolassa asuu myös paljon Nissisiä!;)

    • Sortavalassa vaikutti 1800 luvulla merkittävä talousmies Aleksander Nissinen (1817-1892).

      Tiedot hänestä löytyvät kansallisbiografiasta osoitteesta
      http://www.kansallisbiografia.fi/talousvaikuttajat/?iid=142

      Kansallisbiografian artikkelissa on muuten pieni virhe. Aleksanteri Nissinen äidiksi mainitaan hänen isänsä Carl N:n ensimmäinen vaimo Catharina Ropponen. Catharina Ropponen on kuitenkin kuollut jo viitisen vuotta ennen Aleksanteri Nissisen syntymää, vuonna 1812 vaikean kaksoissynnytyksen jälkiseurauksiin. Aleksanteri Nissisen oikea äiti on Carl Nissisen 1813 vihitty toinen vaimo Maria Catharina Schening (1789-1856).

      Aleksanteri Nissisen syntymä jo viisi vuotta kuolleena olleesta Maria Ropposesta olisi siis sellainen ihme, joka olisi paljon Jeesuksen neitseellistä syntymää suurempi.

      Sekaannukseen on ehkä vaikuttanut se, että myös uusi vaimo oli nimeltään Catharina.

      Aleksanteri Nissisellä oli yhdessä vaimonsa Anna Fredrika Bergin kanssa ainakin neljä lasta: Oscar Aleksander (s. 1860), Karl Erns (s. 1862), Oscar Petrus (s. 1864) ja Alexander Johan (s. 1867)

      Ehkäpä osa kyselijöistä on näiden Sortavalan Nissisten jälkeläisiä?

      • Anonyymi

        En ole alkuperäinen kyselijä, mutta sattumoisin tämän Alexanderin jälkeläisiä. Tietojeni mukaan suku on asunut ainakin 1700-luvun alusta Sortavalan alueella. Paul Nissinin (1710-1765) ja hänen vaimonsa Gertrud Arpoisen (k. 1800) jälkeläisiä. Perimätiedon mukaan suku olisi tullut 1600-luvulla Iisalmelta Sortavalaan. Varmempaa tietoa ei kuitenkaan ole.


    • Seppo NIssinen

      Ylä-Savon Nissisten kantaisä oli Paavo Nissinen , joka oli Rantasalmelaisia ja maksoi veroa Keriharjun neljänneskuntaan. Nissilään Paavo Nissinen tuli 1540 luvun alkupuolella ja maksoi veroa ensimmäisen kerran 1546. Nissisten suku asuu edelleen samalla paikalla ja laskujeni mukaan meitä olisi menossa seitsemästoista sukupolvi.

      • Anonyymi

        Mummuni on Lea Nissinen hän syntyi 1900-luvun alussa nissilässä josta muuttivat kestilään .


    • NÖPÖ

      Varpaisjärveltä on Nissisiä ja Sonkajärvellä!

    • Naimakaupan kautta..

      Viipurin maalaiskunta, Nuijamaa ja Imatran suunta/Nissinen

      • Itsekkin sukua

        Nissisten suku ollut myös Viipurin linnan linnanvoutina (Nissou-nimisenä)
        1500-luvulla kuningas Kustaa Vaasan aikana. Tämä sukuhaara vaikuttaa edelleen
        Karjalassa ja Pohjois-Savon Vieremän Nissilässä saakka! Näin suku laajennut
        ympäri Pohjois-Savoa ja Karjalaa ja on samaa sukua kaikki!


    • Sukuharrastaja

      Etsin tässä Nissisten sukuseuraa, mutta sellaista ei taida olla perustettu. Olen tutkinut Savon Kaukosten sukua ja jäljet johtavat Nissisiin Joroisten Kaitaisten kylälle 1500 luvulla. Osa Nissisistä on muuttanut nimensä Kaukosiksi. Minulla on täällä valmista tietoa sukuselvityksen pohjaksi.

      • A.N

        hei, minua kiinnostaa myös Nissiset. Itsellä nuo sukujuuret Tuusniemi.


    • Vellari

      Meidän sukuhaara (Nissinen) on lähtöisin Impilahdelta. Olen päässyt selville 1800-luvulle, Impilahden Kerisyrjään.

      • V-PekkaN

        Samoilta seudulta on minunkin sulujuureni lähtöisin. Impilahden Kersyrjä. Isäni isän isä lähtöisin sieltä. Samoin isän isän äiti


      • Anonyymi

        Impilahden Hunttilassa asui Tuomas Nissisen jälkeläisiä kaksi sukuhaaraa. Äitini oli Impilahden Nissisiä poliisi Elias Nissisen tytär. Isosetäni Antti Nissinen oli kauppias Harlun Hämekoskella. Perimätiedon mukaan suku olisi lähtöisin Iisalmesta Tuomas Nissinen oli syntynyt 1600- luvun lopulla ja nimi esiintyy ensimmäisen kerran Impilahdella 1700-luvun alussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Impilahden Hunttilassa asui Tuomas Nissisen jälkeläisiä kaksi sukuhaaraa. Äitini oli Impilahden Nissisiä poliisi Elias Nissisen tytär. Isosetäni Antti Nissinen oli kauppias Harlun Hämekoskella. Perimätiedon mukaan suku olisi lähtöisin Iisalmesta Tuomas Nissinen oli syntynyt 1600- luvun lopulla ja nimi esiintyy ensimmäisen kerran Impilahdella 1700-luvun alussa.

        Itsekin hunttilan nissisiä.


    • Anonyymi

      Minäkin kerran näin yhden Nissisen, Tai anakin oli sen näköinen, Varmasti oli Nissiselle sukua.

    • Anonyymi

      Tuon voi papereista tarkistaa, menee tarujen puolelle. Nissi on muoto nimestä Nils ja Nilsin talosta tuli Nissi(nen). Kaikki talon asukaat olivat nissiläisiä eli Nissisiä. Yksittäinen talon asukan oli sitten Nissinen.

    • Anonyymi

      Nissinen ei ole Nilsistä vaan Nikolaista muotoutunut nimi. Itä-suomalaista alkuperää.

    • Anonyymi

      Nissinen Esko niminen asuu perheineen jos elää Rovaniemen maalaiskunnassa Saarikämän alueella.

    • Anonyymi

      Mummoni Ida Nissinen Muuruvedeltä

    • Anonyymi

      Minä olen Nissinen

      • Anonyymi

        Niin myös minä. Minun sukuni on kuulema muuttanut Nilsiästä Soanlahteen 1720 luvulla ja siellä asunut sitten sotiin asti.


    • Anonyymi

      erikoisjoukoista, sillä on kotkanenä ja on erittäin väkivaltainen fasisti

    • Anonyymi

      Espoon Nissinen poliisi harjoitti väkivaltaa muhun.
      Kotkanenä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe