Maailman turhin julkkis tänne

Suomeen, ARGH!

Päivääkään ei ole tehnyt mitään töitä, ellei lasketa "reality Simple life" ohjelmaa.

Mitään se ei ole saanut yksin aikaan, vaan takana on todella ammattitaitoisia ihmisiä. Niin, ei Parisin järki riitä.

9

2106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julkkis

      Olisikohan median syytä tämä "turha julkkis"? Tuskin me tiedettäisiin mitään kyseisestä henkilöstä, jollei media niin ahkerasti häntä seuraisi. Eihän tuo ihmistä kummempi ole.

    • angeliinapiina

      Mietippäs, kumman media valitsisi Parisin vai sinut? Minä luulen, että Parisin (ellet ole mikään kuolleesta noussut Elvis, vai?)
      Paris on kyllä tehnyt itsekin paljon töitä noustessaan huipulle. Hänhän osaa laulaa todella hyvin, osaatko sinä? Hyvä jos osaat. Mutta kuitenkin lopettakaa kaikki nuo kamalat haukut ja keskittykää omaan elämäänne! Taidatte jokainen vain olla kateellisia kyseiselle julkkikselle, jota haukutte...

      • Fucker!!!

        "Osaa laulaa todella hyvin." Hahahahahahahaha...ei se ole tyhmä joka myy, vaan se, kuka ostaa, eli sinä. Vitun idiootti. Oikea musiikin asiantuntija, heh heh. Paris Hilton sucks (literally).


      • homo
        Fucker!!! kirjoitti:

        "Osaa laulaa todella hyvin." Hahahahahahahaha...ei se ole tyhmä joka myy, vaan se, kuka ostaa, eli sinä. Vitun idiootti. Oikea musiikin asiantuntija, heh heh. Paris Hilton sucks (literally).

        Et voi tuomita muiden musiikkimakua apina. Musiikki on taidetta, ei tekniikkaa. Minä pidän Parisin musiikista, se herättää MINUSSA tunteita. Joku Elvis esim ei herätä minussa ollenkaan tunnetta, sinussa ehkä kyllä. Taide on makuasia.


      • .........
        homo kirjoitti:

        Et voi tuomita muiden musiikkimakua apina. Musiikki on taidetta, ei tekniikkaa. Minä pidän Parisin musiikista, se herättää MINUSSA tunteita. Joku Elvis esim ei herätä minussa ollenkaan tunnetta, sinussa ehkä kyllä. Taide on makuasia.

        Miten se, ettei musiikkimakua voi tuomita, liittyy siihen onko Paris taitava laulaja? Onhan se vähän huvittavaa kuulla jonkun suusta, että Paris "laulaa todella hyvin" :D Parisilla kun ei noita laulutaitoja pahemmin ole, enkä sano tätä mitenkään pahalla, vaan realismilla. Hän laulaa monotonisesti ja hänen ääntään on pakko muokata, että siihen saadaan vähän väriä. Oletko nähnyt Repo! The Genetic Operan? Kannattaa katsoa se ja kuunnella Parisin laulua siinä. Se ei ole niin muokattua kuin Parisin oma musiikki, ja siinä selviää tämä oiva "laulutaito" todella hyvin.

        Parisia ei selvinpäin voi sanoa hyväksi laulajaksi, mutta en silti kiellä, etteikö osa hänen biiseistään olisi ihan hyviä. Vähän itseään toistavia ne biititkin on, mutta kyllä niitä silloin tällöin kuuntelee. Omasta mielestäni Paris on kuitenkin ihan kivanoloinen ja kaunis nainen, joten ei mulla mitään syytä ole dissata häntä. Mutta olkaa silti realistisia ihmiset.


      • Paris=Horo
        homo kirjoitti:

        Et voi tuomita muiden musiikkimakua apina. Musiikki on taidetta, ei tekniikkaa. Minä pidän Parisin musiikista, se herättää MINUSSA tunteita. Joku Elvis esim ei herätä minussa ollenkaan tunnetta, sinussa ehkä kyllä. Taide on makuasia.

        Aivan, ei kehitysvammaisten ja homojen musiikkiMAKUA voi tuomita, mutta musiikilliset tosiseikat ovat hieman eri asia. Tosin eihän sitä tuollaisen vajakkimusiikkimaun omaava homo voi ikinä tajuta. Truth.

        PS. Musiikkinumerosi koulussa oli varmaan asteikon alapäästä, tai sitten opettajasi oli kuuro mummo...

        PSS. Jos muotia olisi pää edellä seinään juokseminen, olen aivan varma, että sinä ja kaltaisesi idiootit olisivat heti sitä tekemässä. Vitun dorka.


      • billü idol
        Paris=Horo kirjoitti:

        Aivan, ei kehitysvammaisten ja homojen musiikkiMAKUA voi tuomita, mutta musiikilliset tosiseikat ovat hieman eri asia. Tosin eihän sitä tuollaisen vajakkimusiikkimaun omaava homo voi ikinä tajuta. Truth.

        PS. Musiikkinumerosi koulussa oli varmaan asteikon alapäästä, tai sitten opettajasi oli kuuro mummo...

        PSS. Jos muotia olisi pää edellä seinään juokseminen, olen aivan varma, että sinä ja kaltaisesi idiootit olisivat heti sitä tekemässä. Vitun dorka.

        Alapäistä ja turhista julkkiksista puheenollen:
        http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a574945/tah kardashianin siskokset haistelivat kilpaa toistensa alapaita/


    • Tinalusikka suussa

      Ja pöh! En minäkään tekis töitä jos olis niin paljon rahaa. Tekisitkö sinä muka, epäilen...

    • kaunispari,

      ameriikassa on tapa kun pääsee pinnalle ei lopu rahat.

      ei olla kade ei se ole meiltä pois.

      ollaan onnellisia kun on hällä suomalainen mies.

      olkaa onnellisia ja että rakkautta riittää ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe