Lahja

rita

Heräsin aamulla hikisenä auringonpaisteeseen. Tänään se vihdoin loppuisi! Kahden viikon selibaatti, jonka päätimme Mikan kanssa pitää. Tänään olisi meidän seurustelumme ensimmäinen vuosipäivä ja odotus palkittaisiin. Olin jo hulluna odotuksesta, mutta iltaan oli vielä aikaa. Mika oli luvannut hoitaa järjestelyt.

Lähdin suihkuun, jos valutin lämmintä vettä päälleni. Pesin itseäni hitaasti, nautinnollisesti. Ajelin sääreni ja häpyni - oi kuinka tuntuikaan ihanalta, kun laitoin käteni jalkoväliini. Ajelin kaikki karvat pois ja tunnustelin pehmeää pilluani. Reisilleni valui kuumaa mahlaa ja lopetin. Laitoin suihkun vielä kylmälle, jolloin nännini kovettuivat. Olin kiimassa.

Lopetin leikkini nopeaan ja päätin odottaa iltaan. Kävelin huonettani kohden ja katsoin oliko kämppikseni tullut jo kotiin. Hän oli ollut juhlimassa ystäviensä kanssa edellisenä iltana, joten en ollut varma oliko hän kotona. Kaisa nukkuikin omassa huoneessaan. Kävelin omaani ja aloin kuivata itseäni.

Kuivasin paikkani ja aloin rasvata itseäni. Katsoin itseäni peilistä. Upeaa vartaloa, jonka olin pitänyt kauniissa kunnossa. Sopivan kokoisia, pyöreitä rintojani. Ja juuri ajeltua kaunista pilluani, joka sykki odotellen iltaa. Rasvatessani huomasin kiihoittuvani nopeasti. Mietin ratkaisuani ja lopulta himo sai minusta otteen. Hieroin rintojani, puristelin nännejä, kunnes hengitykseni jo tiheytyi. Menin sängylle makaamaan ja kaivoin laatikosta hieromasauvan. Pistin sen hurisemaan ja hieroin sitä ensin reisien sisäpuolella, sitten pikkuhiljaa hävylläni, klitorikseni päällä... Tiesin tulevani nopeasti, joten lopetin ja keskityin taas rintoihini. Puristelin nännejäni ja nousin katsomaan peilistä itseäni. Aloin taas hieroa jalkoväliäni. Ihanaa!

Menin takaisin sängylle ja otin dildon. Pyörittelin sitä edestakaisin jalkovälissäni ja mahla valui lakanoille. Vihdoin kiimasta sekaisin laitoin sen sisääni ja aloin hitaasti työntää sitä sisälläni. Hieroin sormilla klitoristani.Nopensin tahtia ja aloin olla jo lähellä, pari työntöä vielä.

Äkkiä avasin silmäni ja näin Kaisan ovellani. Hän katsoi sanomatta mitään minua, hämmästyneenä ja kääntyi äkkiä pois. Laukesin hänen silmiensä edessä, sillä en voinut mitenkään lopettaa. Olin orkusta ja kiinnijäämisestä sekaisin. Minua hävetti. Voi helvetti!

Kävin taas pikasuihkussa ja puin päälleni. Kaisa oli häipynyt. Keittiön pöydällä oli lappu "Sori, mun moka!" Aivan sama kenen - hävetti silti.



Illalla Mika tuli hakemaan minua, vei minut syömään, elokuviin ja ajelemaan moottoripyörällä. Meillä oli koko illan kamala flirtti päällä, molemmat olivat selvästi odottaneet iltaa kovasti. Ihan illan päätteeksi päätimme lähteä luokseni päättämään selibaattimme.

Suutelimme hississä kiihkeästi. Mika suuteli ja nuoli kaulaani, hänen kätensä löysivät rintani, jalkovälini.. ja sitten olimme jo perillä. Menin aukaisemaan ovea Mikan läiskiessä minua perseelle ja puhuvan rivouksia korvaani.

Aukaisin oven.. ja eteisessä istu Kaisa tuolissa, ilman alushousuja, haarat levällään, hyväillen itseään ja katsoen minua. Tönäisin äkkiä Mikan pois, ettei hän näkisi Kaisaa. Sanoin Mikalle Kaisan olevan pahana ja että kävisin nopeasti katsomassa mikä häntä vaivaa. Sovimme näkeväni hänen kämpillään, kun olin ensin keskustellut Kaisan kanssa.

Menin takaisin sisään. Kaisa istui vielä samassa asennossa, katsoi minua ja hyväili rintojaan. Olin kauhusta jäykkä, koska en tiennyt mitä tehdä, mitä sanoa. Hän oli kuitenkin niin kaunis siinä. Täysin ajeltu kiiltävä pillu, kauniit täyteläiset rinnat, jotka olivat vielä topin peitossa - upea! Kostuin nopeasti ja lopulta Kaisa nousi ja tuli luokseni.

"Moi! Anteelks se aamunen, pitäis aina koputtaa.." hän sanoi minulle "Ei se.." yritin vastata, mutta hän oli jo painanut suunsa omalleni. Hän suuteli voimakkaasti, kieli tehden nopeaa liikettä suussani. Sitten hän lopulta irrottautui ja alkoi näykkiä korvaani, kaulaani ja puristeli rintojani. Kaikki estot hävisivät saman tien.

Hän lopetti. Kaisa vei minut huoneeseensa, otti pienen toppinsa pois ja ohjasi käteni rinnoilleen, joita aloin hyväillä. Hän itse piti sormiaan suussaan ja valui reisilleen. Kumpikohan meistä oli kiimassa. Sitten hän pyysi minua lopettamaan ja alkoi riisua vaatteitani. Hitaasti ja nautinnollisesti hän otti pois paitani ja suuteli aina alta paljastunutta ihoa. Rintojani hän puristeli rintsikoiden alta, riisui ne sitten ja imi ja näykki nännejäni.

Kaisa suuteli tämän jälkeen vatsaani, napaani, alemmas.. Lopetti taas ja otti pois hameeni, suuteli raisiäni. Seisoin koko tämän ajan, jalat eivät kauaa kannattelisi. Hän otti pois stringit ja lopetti. Hän nousi ylös ja katsoi minua. "Sä olit Rita just ton näkönen aamulla. Vitun hyvän näkönen.. Sä voihkit siinä senkin pervo, sun pikkupillus siinä tarjottimella.. Sä et tainnu tietääkää ett mä tykkään tytöistä. Kaikki tykkää kaikista. Kai säkin oot aina halun vähä naisen kosketust. Tänää sä saat sitä niin paljo." Sitten Kaisa otti huivin pöydältä ja sitoi sillä silmäni. Yritin vastustella, mutta olin jo niin kiihkoissani ja utelias, etten jalksanut.

Kaisa laittoi käteni selkäni taakse, eikä antanut minun vielä istuuntua. Hän nuoli taas rintojani. Otti koko rinnan suuhunsa ja sitten imi sitä kovaa ja näykki. Aloin anoa jo lisää. Hän suuteli minua suulle ja jatkoi taas rintojeni kimpussa. Nojasin seinää vasten ja Kaisa alkoi vihdoin siirtyä alaspäin. Hän suuteli ja näykki reittäni, nousi ylöspäin... Sitten hän vihdoin levitti häpyhuuleni sormillaan ja lipaisi klitoristani. Hän kiusoitteli hetken pitämällä taukoa ja jatkoi sitten koko pillun leveydeltä. Hän lipoi lyhyitä ja nopeita, kiusoittelevia lipaisuja. Työnsi kieltään sisälleni. Jalkani eivät kantaneet. Aloin olla jo valmis kunnes hän lopetti. "Pliis, jatka!" sain sanottua, mutta hän ei jatkanut.

Hän laittoi käteni pöydän tai sängyn päätyyn ja levitti jalkojani. Pyllistelin siinä ilkoalastomana ja silmät sidottuna. Pelkkä ajatus kiihotti. Kaisa ei puhunut. Kuulin jotain ääntä ja sitten hän sanoi: "Taidat tykätä kovista otteista!?" ja samalla hän läiskäisi minua vyöllä tai jollain muulla perseelleni. Ynähdin nautinnosta ja hän jatkoi. Aivan hellästi. Kostuin taas ja huohotin hulluna. "Kovempaa!" anelin ja sain mitä pyysin. Kaisa kuitenkin lopetti nopeaan ja vei minut sängylle makaamaan.

"Enköhän mä nyt anna sulle mitä lupasin." hän sanoi ja alkoi suudella rintojani. Silmäni olivat sidotut ja odotin orgasmia. Kaisa osasi koko ajan lopettaa niin, etten ollut sitä vielä saanut ja luvassa oli jotain järisyttävää. Hän suuteli rintojani ja laittoi kätensä jalkoväliini ja alkoi hyväillä. Hän suuteli rintojani ja pilluani ja.. Otin huvin pois. Mika nuoli pilluani ja Kaisa imi rintojani. "Hyvää vuosipäivää" Mika sanoi ja jatkoi imemistä.

Hymyilin ja ajattelin noita kultaisia ihmisiä. Aloin olla lähellä kunnes Mika nosti minut syliinsä ja työnsi kalunsa sisään. Hitain vedoin hän aloitti Kaisan katsoessa vieressä. Kaisa hieroi itseään ja Mika ähki allani. Sitten Kaisa painoi minut lähemmäs Mikaa joka maksasi allani. Hän voiteli takapuoltani samalla kun mieheni nussi minua pilluun. Sitten hän työnsi pienen dildon anukseeni ja runkkasi sitä siellä. Eikä aikaakaan, kun sain räjähtävän orgasmin. "Kiitos!" sain huohotettua. Tämä oli paras lahja ikinä. Ja meillä oli vielä loppuilta ja yö aikaa......

2

6699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hullu

      Jammi!
      Tosi kuuma tarina, missä jatku?

      Hullu.

    • Ihminen.

      Mika tulikin yhtäkkiä jostakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3719
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      168
      2322
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2029
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1914
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      399
      1328
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1114
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      990
    Aihe