Istuksin, niin kuin sinäkin, lokoisesti Tampereen juna-asemalla vekslaten juoksevassa tuulenvireessä tympeää City-lehteä ilman minkäänlaista ajatusta tulevasta. Helsinkiin menossa. Oikeastaan mä olen jo tulossa sieltä. Mieleni lentää kuin lehdykkä.
Joutavan keveää.
Tota kaveria ei ainakaan palella, käveleekin norsunkantaman päähän seljässään älytön säkki kaikenlaista retkeilykamaa. Koominen näky mun sortseihin verrattuna.
Siihen se pysähtyy mun eteen ja peittää mun auringon. Helvetin varjo. Mä vähän hermostun, olin olevani ahdistunut ja singnalisoin ähkien: ettet nyt viittis.
Se mitään tee, sittenpä tekee ja käy penkille mun viereeni, roiskaistuaan ensin rinkkansa maahan lojumaan kuin kuolleen aasin.
"Sullon tossa ICCR:n logo. Ooksä pelastusarmeijalaisia", mä viskaan hymyssä suin ymmärtämättä mihin mä sen suuremmin pyrin, kai yleismaailmalliseen keskusteluun tuntemattoman kanssa, valmiina vastustamaan ja puoltamaan, kinaamaan ja väittelemään.
Tää mulle mitään sano. Kattoo eteensä ja silmäilee mua korvillaan. Mua ahdistaa tällanen mykkä järkevyys, ominaisuus, jollaista kokeva ahdistuu, paiskataan takaisin omaan typeryyteensä ilman minkäänlaista mahdollisuutta puolustaa itsestään ulos purkautunutta maalitonta tyhjyyttä.
Kaverihan saattaa olla menossa vaikka minne maailmanääriin pelastamaan sitä itseltään ja mä vittuilen somasti ennen kuin se on päässyt edes junaan sisään.
Mä tarjoon sille tupakan, se mulle tulet. City lentää tuulessä savujemme kanssa. Maailmasta me välitämme, itsestämme emme juurikaan.
Asema
Fucoo
0
202
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960