kun täällä jatkuvasti ollaan asiattomalla linjalla :( Kuten tuo edellinenkin viesti tuossa alempana. Meilläkin lapset tykkäävät käydä lukemassa lemmikkijuttuja, mutta nykyään ei uskalla antaa heidän käydä täällä, kun jutut ovat alapään tasoa. Kurjaa ja valitettavaa, että mukavista asioista tehdään tällaisia.
Vastaukset 1
- Monet on jutut
Täällä todellakin vain kilpaillaan siitä, kuka tietää eniten ja osaa parhaiten, vaikka jokaisen tiedoissa on pahoja aukkoja. Samalla yritetään pönkittää surullisen kuuluisaa olematonta suomalaista itsetuntoa ja annetaan vahva osoitus loistavista käytöstavoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921592
- 841075
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su395999- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598