Madonna ja Mariah Carey peittosivat Elviksen listaennätyksiä. Popin kunigattarella Madonnalla on enemmän Top10-hittejä kuin rockin kuninkaalla:
http://www.yle.fi/uutiset/24h/id87002.html
Madonna löi Elviksen!
5
361
Vastaukset
- ...
Popin luoja Elvis Presley ei ole eikä tule häviämään kenellekään.
Minkäs Elvis sille voi, että nuo joutoämmät voivat vieläkin tehdä musiikkia, mutta maailman popularisoija King itse ei
Älä viitsi naurrattaa... Popilla ei ole kuningatarta, vaan Popin Jumala on ainoa asteikko ja hän on Elvis- ööö9
kuulostat aika pakkomielteiseltä ja kateelliselta, ei hyvä. Jäitä hattuun, mies! Ei se ole niin vakavaa, minkäs sille mahtaa jos Elvis ei enää kiinnosta.
- gfjghj
ööö9 kirjoitti:
kuulostat aika pakkomielteiseltä ja kateelliselta, ei hyvä. Jäitä hattuun, mies! Ei se ole niin vakavaa, minkäs sille mahtaa jos Elvis ei enää kiinnosta.
Voi sekopääfani hyvä!
Elvis oli erinomainen esiintyjä ja laulaja, mutta populaarimusiikkia/kulttuuria ovat luoneet sadat tyypit, monet ennen Elvistä ja Elviksen kohdalla lähinnä manageri. Elvis ei tehnyt omaa musaansa, joka on parhaimmillaan parempaa kuin Madonnan musa, mutta eipä niissä suurempaa eroa lopulta ole - tasollisesti. Molemmat hyviä artisteja ja hyvin markkinoituja tuotteita.
Kuuntelehan muutakin pliis"! - mr-tambourine-man
gfjghj kirjoitti:
Voi sekopääfani hyvä!
Elvis oli erinomainen esiintyjä ja laulaja, mutta populaarimusiikkia/kulttuuria ovat luoneet sadat tyypit, monet ennen Elvistä ja Elviksen kohdalla lähinnä manageri. Elvis ei tehnyt omaa musaansa, joka on parhaimmillaan parempaa kuin Madonnan musa, mutta eipä niissä suurempaa eroa lopulta ole - tasollisesti. Molemmat hyviä artisteja ja hyvin markkinoituja tuotteita.
Kuuntelehan muutakin pliis"!Elvis Presley oli todella lahjakas laulaja ja esiintyjä, ja erinomainen rock-ikoni, mutta "kaiken populaarimusiikin ja -kulttuurin keksijäksi" ei häntä kutsu kuin suuren luokan houruilijat. Ei millään pahalla ;)
- Läskiiii
pakkoko sitä on syödä niin paljoa,manageri vie miljoonat ja antoi majoneesia palkaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328467Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571133Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?67682Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627- 37619