kävin kirjastos sillä mielellä, etten lainaisi kuin pari jos sitäkään, ja palauttamas ihan varmasti pari viikkoa myöhäs olevat lainaukset. noh, kas kummaa, menin tiskille vino pino sylissäni leukaan saakka ja korttia näyttäessäni kuuluvasti tokaisin:on varmasti sakkoja, maksan ne heti pois.
niin, kirjastotäti sanoi lempeästi hämmentyen:eee-ei, ei täällä mitään näy....
höh, ja takuulla olisi pitänyt, mutten pahaksikaan pistä, vaikkei ollut. eli, happy end.
ha ha - ha
7
775
Vastaukset
- Ynjemi Nyhtänköljä
ny kauhian paljo tästäkin tiedonmurusta. Eipä menny tämäkään päivä hukkaan.
- Siirulainen
Ihan ihkuu,
mä olen rili häpi sinun puolestasi! Ajattele mitä kaikkee ihanaa sinä nyt sillä olettamallasi sakkorahalla saat.
Kun kirjastolaitoksen kustannuksella hyötyy, se on kuin rahaa pankkiin panis. - spinaltina
Siirulainen kirjoitti:
Ihan ihkuu,
mä olen rili häpi sinun puolestasi! Ajattele mitä kaikkee ihanaa sinä nyt sillä olettamallasi sakkorahalla saat.
Kun kirjastolaitoksen kustannuksella hyötyy, se on kuin rahaa pankkiin panis.no voi kiitos, vihjeestäsi laitoin juuri parikyteuroo säästötilille!
muita hyviä "vinkkejä"? - Ynjemi Nyhtänköljä
spinaltina kirjoitti:
no voi kiitos, vihjeestäsi laitoin juuri parikyteuroo säästötilille!
muita hyviä "vinkkejä"?aukeavat uudelleen sijoitusklubi Wincapitan sivut. Sinne vaan irtorahat, saa isot pojat Thaimaassa lisää janojuomaa.
- spinaltina
Ynjemi Nyhtänköljä kirjoitti:
aukeavat uudelleen sijoitusklubi Wincapitan sivut. Sinne vaan irtorahat, saa isot pojat Thaimaassa lisää janojuomaa.
no, nestettähän on juotava elääkseen....
- vääry
Olisiko elämäsi ollut tylsää ja päivät kuluivat hitaasti? Viikko tuntui kahdelta ja tuntui, että on mennyt jo 6 viikkoa, vaikka palautit kirjat ihan ajallaan :)
Tai sitten luit vaikkapa fantasiaa etkä huomannut, että se on lasten puolelta eikä lasten aineistosta yleensä mene sakkoa.
Tuohan on kuitenkin aina kiva yllätys. Että ihan siinä innostuu lainaamaan kasan uusia kirjoja mukaan kotiinsa.- spinaltina
niin, sitte taas erehtyy luulemaan tulleen taas sakkoo....
ja enhän toki lue fantasiaa, mut hyvä ehdotus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882