Ollaan lähdössä aviomiehen kanssa "kuhertelemaan" heinäkuussa malesiaan ja Borneon saari kiinnostaa. Eli hakusessa olis sellainen paikka missä sais kaiken työ-stressin huuhtoa kristallin kirkkaisiin vesiin ja lekotella valkoisella hiekalla.
Olisi kiva jos kaupungissa olis 7-eleven tms josta muutaman pullon vois illan istujaisiin hakea, mutta muuten ostokset teemme Kuala Lumpurissa.
Koska viikko on vaan aikaa viettää saarella hotelli saa olla hieman Luxus: Eli veden päällä kelluva pikku maja!
Borneon saarella tuntuu olevan monta kaupunkia minne lentää, eli mikä olisi niistä se MUST paikka?
Kiitos jos jollakin olisi vinkkejä antaa!
BORNEO
1
832
Vastaukset
- -p-
Kota Kinabalu on hauska kaupunki, sieltä pääsee kätevästi päiväretkille ihanille pikku paratiisisaarille lähistöllä. Itse kaupungissa ei ole rantaa joka sinänsä miinusta. Mutta hotelleja löytyy jokaiseen makuun.
Sandakan on taas pieni kaupunki jossa muutama hyvätasonen hotska, sieltä voi tehdä reissun mm. sepilokiin jossa voi ihmetellä orankeja.
Mun mielestä kivoin reissu oli yön yli kestävä retki kilpikonna saarelle jossa pääsi seuraamaan ison turtlen munimista ja pikkuisten pääsyä mereen. Lennot Kuala Lumpur - Sandakan onnistuu varmasti edullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848